Οι 100 καινοτόμες εφαρμογές στον τουρισμό (Μέρος ΙV)

10-05-14 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι 100 καινοτόμες τάσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες στην τουριστική βιομηχανία, με τη χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών, παρουσιάστηκαν στην "ITB Innovators: Platform for the tourism trends of tomorrow", στο πλαίσιο ενός multimedia show, που έδωσε τη δυνατότητα στους επισκέπτες να ρίξουν μια ματιά και να ψηφίσουν τα καλύτερα.

Σήμερα, το tornosnews συνεχίζει με την παρουσίαση των επόμενων 20 καινοτομιών (θέσεις από 61 - 80):

61. Όσοι πετούν σκουπίδια, παίρνουν μια Coca-Cola

Η Coca-Cola ανέπτυξε συνεργασία με την εταιρία διαχείρισης απορριμμάτων Comlurb στην Βραζιλία με σκοπό να θέσουν σε ισχύ ένα πρόγραμμα διαφήμισης το οποίο περιελάμβανε κάδους σκουπιδιών οι οποίοι θα επιβράβευαν όσους τους χρησιμοποιούσαν με ένα κουτί Coca-Cola. Οι ειδικά διαμορφωμένοι κάδοι τοποθετήθηκα σε πολλά σημεία της χώρας. Οι περαστικοί που έριχναν σκουπίδια σ’έναν τέτοιο κάδο άκουγαν έναν ήχο και γενικά ενθουσιάζονταν όταν τους προσφερόταν ένα κουτί Coca-Cola στο κάτω μέρος του κάδου.

 

62. Ταξίδι στην στρατόσφαιρα

Από το 2016, η αμερικανική εταιρία World View Enterprises προτίθεται να προσφέρει στους πελάτες της ταξίδια στην… στρατόσφαιρα. Οι ταξιδιώτες θα μεταφέρονται μέσα σε πολυτελείς κάψουλες οι οποίες θα προσκολλώνται σε ένα μπαλόνι από ήλιο και ύστερα θα ταξιδεύουν 30 χλμ. επάνω από τη γη. Θα παραμένουν δύο ώρες εκεί, πριν επιστρέψουν πίσω στη γη. Η εταιρία εκτιμά πως η τιμή του εισιτηρίου θα ανέρχεται στα 55.000 ευρώ ανά άτομο.

 

63. Πλοήγηση σε εσωτερικούς χώρους αθλητικών σταδίων μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα

Το πρωτάθλημα μπέισμπολ Αμερικής, MLB, πρόκειται να θέσει σε εφαρμογή το εργαλείο χαρτογράφησης εσωτερικών χώρων της Apple, iBeacon, προκειμένου να αποκομίσει σε ψηφιακά αντίτυπα όλα τα στάδια που θα χρησιμοποιηθούν για τις ανάγκες του πρωταθλήματος μέσα στη σχετική εφαρμογή για κινητά. Πρόκειται για υπηρεσία με προστιθέμενη αξία για τους οπαδούς που θα επισκεφθούν τις αρένες, καθώς από την εφαρμογή μπορούν να ελέγξουν με απλό τρόπο από τη συσκευή του τηλεφώνου τους που βρίσκονται οι θέσεις τους, οι έξοδοι, οι τουαλέτες και τα σημεία πώλησης τροφίμων. 

 

64. Πνεύμονες από βαμβάκι υποδηλώνουν βλάβες στην ανθρώπινη υγεία

Για την προώθηση του ξενοδοχείου MK Mountain Resort Kopaonik στη Σερβία, δύο τεράστιοι λευκοί πνεύμονες από βαμβάκι τοποθετήθηκαν επάνω σε δέντρα που βρίσκονται σε πολυσύχναστους δρόμους του Βελιγραδίου με περιβαλλοντική μόλυνση. Ύστερα από μερικές ημέρες, οι πνεύμονες άλλαξαν χρώμα και από λευκοί έγιναν γκρίζοι, κάνοντας το μήνυμα ξεκάθαρο για όλους: Η ζωή στην πόλη δεν είναι υγιεινή και ο χρόνος στη φύση, και ιδιαίτερα η διαμονή στο MK Mountain Resort Kopaonik, κάνει καλό στο ανθρώπινο σώμα.

 

65. Μοιραστείτε με άλλους βίντεο από τα ταξίδια σας 

To "RoadView" είναι μια εφαρμογή για αυτοκίνητα η οποία αποθηκεύει προσωρινά υλικό βίντεο που λαμβάνεται από κάμερα που είναι τοποθετημένη στο μπροστινό μέρος του οχήματος και το ανεβάζει στο διαδίκτυο. Επί του παρόντος βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο, ωστόσο το πρόγραμμα βιντεοσκοπεί με καθυστέρηση 60 δευτερολέπτων, και το υλικό μπορεί ύστερα να ανέβει στο Dropbox ή στο YouTube είτε αυτόματα είτε όχι. Η εφαρμογή μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να βιντεοσκοπεί αυτόματα σε περίπτωση ατυχήματος, περίπτωση κατά την οποία αποθηκεύονται η ώρα, η περιοχή, η ταχύτητα και οι καιρικές συνθήκες.

 

66. Συμπληρωματικό πρόγραμμα του browser σας μαθαίνει νέες γλώσσες

Ένα plug-in που ανέπτυξε η ισραηλινή start-up Lassoit για το πρόγραμμα περιήγησης στο Ίντερνετ, Google Chrome, χρησιμοποιεί άρθρα από το Ίντερνετ αντί για έτοιμες σελίδες βιβλίων στη διδασκαλία νέων γλωσσών όσο οι χρήστες περιηγούνται στο Διαδίκτυο. Μετά την εγκατάσταση, οι χρήστες κάνοντας κλικ επάνω στις λέξεις που δεν κατανοούν σε κάθε είδους κείμενα στο Διαδίκτυο, λαμβάνουν τη μετάφραση των λέξεων αυτών, οι οποίες στη συνέχεια αποθηκεύονται σε μια λίστα λεξιλογίου. Κουιζ βοηθούν επίσης τους χρήστες στην εξοικείωσή τους με το νέο λεξιλόγιο. Ταυτόχρονα, η υπηρεσία μαθαίνει τα ενδιαφέροντα των χρηστών της, προτείνοντάς τους περισσότερα άρθρα που βασίζονται στα σωστά ζητήματα και επίπεδα δυσκολίας ανά περίπτωση.

 

67. Ψώνια και χαλάρωση σε συγκρότημα αναψυχής

Η αλυσίδα καταστημάτων ρούχων Urban Outfitters σκοπεύει να κτίσει και να υπενοικιάζει ένα εμπορικό συγκρότημα στην Πενσυλβανία σε εστιατόρια, ξενοδόχους και εμπόρους τα προϊόντα των οποίων αναβαθμίζουν την εμπειρία αγορών. Το συγκρότημα Devon Yard, θα στεγάζει εστιατόρια διαφορετικής κατηγορίας, ένα ξενοδοχείο μπουτίκ και καταστήματα με συμπληρωματικά προϊόντα. Επίσης σχεδιάζεται η κατασκευή εγκαταστάσεων υπηρεσιών ευεξίας, ένα στούντιο γυμναστικής και ένα κατάστημα με επιλεγμένα τρόφιμα. Έτσι, οι πελάτες του συγκροτήματος θα συνδυάζουν την εμπειρία αγορών με άλλες υπηρεσίες ενώ το ενδιαφέρον τους θα κατευθύνεται προς τις αγορές στα καταστήματα Urban Outfitters.

 

68. Αθλητικές προκλήσεις σε διαδρομές με σημεία ελέγχου

Η πλατφόρμα Nevarest προσφέρει τόσο σε επαγγελματίες όσο και σε ερασιτέχνες αθλητές προκλήσεις που μπορούν να δεχθούν ανά πάσα στιγμή ή σε δεδομένες συνθήκες. Οι προκλήσεις αυτές αποτελούν σημεία ελέγχου και οι συμμετέχοντες πρέπει να περάσουν όσα περισσότερα μπορούν μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό όριο. Η πρόοδος καταγράφεται στην εφαρμογή μέσω συστήματος GPS. Δείχνει στους χρήστες τη διαδρομή, την ώρα και τα σημεία που περνούν, ενώ μεταφέρει επίσης δεδομένα στο facebook σε πραγματικό χρόνο. 

 

69. Οι Breakdancers μετατρέπουν διαφημιστικές επιγραφές σε... χορογραφία!

Η Daft Signz, μέλος του ομίλου Sign Spinners με βάση στο Λος Άντζελες, μεταλλάσσει τις επιγραφές των τοπικών καταστημάτων σε απαιτητικές καλλιτεχνικά χορευτικές κινήσεις breakdance. Το Sign Spinning είναι μια μορφή διαφήμισης στους δρόμους στην οποία οι προωθητικές επιγραφές σκορπίζονται ώστε να προσελκύσουν την προσοχή των περαστικών. 

 

70. Πάρκο για σκειτμπροντ με σύνδεση στο facebook

Η εταιρία Kellogg πρόσφατα εγκατέστησε ένα πάρκο για σκέιτμπορντ, στο οποίο κάμενες με τσιπ λάμβαναν πλήρως αυτοματοποιημένες φωτογραφίες των σκέιτερ που βρίσκονταν σε... δράση, δημοσιεύοντάς τις σε πραγματικό χρόνο στο facebook. Όλοι οι σκέιτερ ελάμβαναν μπρελόκ σε μορφή ενός σκέιτμπορντ με τσιπ. Οι σκέιτερ έπρεπε επίσης να παρουσιάζουν τον εαυτό τους μόνοι τους μέσα από το σύστημα καμερών πριν ξεκινήσουν τη δράση. Οι κάμερες ενεργοποιούνταν αυτόματα από τα μικροτσίπ επάνω στα σκέιτμπορντ και τις υπέρυθρες ακτίνες. Τα οπτικά εφέ βασίζονταν στις κινήσεις και τις διαδρομές των σκέιτερ.

 

71. Εικόνες από το ιπτάμενο σπίτι της Disney στο Instagram

Μια γαλλοαμερικανική ομάδα καλλιτεχνών κατασκεύασε μια μινιατούρα του ιπτάμενου σπιτιού της ταινίας της Disney "Up", σχεδιάζοντάς το έτσι ώστε να μπορεί να ανεβάζει αυτόματα στο Instagram φωτογραφίες του Παρισιού από ψηλά. Οι καλλιτέχνες έπρεπε πρώτα να βρουν τον τρόπο ώστε να παρακάμψουν τους περιορισμούς της πλατφόρμας, η οποία προσπαθεί να περιορίσει τη χρήση της επίσημης εφαρμογής Instagram. Η μινιατούρα του σπιτιού, τότε, κατασκευάστηκε με έναν υπολογιστή Raspberry Pi και μια κάμερα που ανέβασε τις φωτογραφίες στο Instagram, μέσω συσκευής κινητού τηλεφώνου. Έτσι, οι εικόνες μπορούν να φανούν, στη συνέχεια, στο δίκτυο φωτογραφιών με τη βοήθεια του keyword #Upstagram.

 

72. Κάμερα που συλλέγει δεδομένα της φυσικής κατάστασης του ανθρώπου

Η νέα VIRB Action Camera της Garmin λειτουργεί σε συνδυασμό με τους αισθητήρες ANT+ προκειμένου να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες να συλλέγουν δεδομένα ταχύτητας, καρδιακών χτύπων και θερμοκρασίας ενώ λαμβάνουν βίντεο. Η κάμερα έχει κατασκευαστεί κυρίως για τη βιντεοσκόπηση εξτρίμ σπόρ και χρησιμοποιεί τα δεδομένα που λαμβάνει ώστε να μετατρέπει το βίντεο σε μια συναρπαστική εμπειρία. 


73. Πληροφορίες παιχνιδιού μπέιζμπολ σε πραγματικό χρόνο στα γυαλιά της Google

Σε αντίθεση με τους οπαδούς που βρίσκονται στο στάδιο, οι τηλεθεατές μπορούν πολύ πιο εύκολα να κατανοήσουν περίπλοκες φάσεις σε ένα παιχνίδι μπέιζμπολ χάρη στις αναλύσεις και τον σχολιασμό του παιχνιδιού. Προκειμένου να βελτιώσει την εμπειρία των οπαδών που βρίσκονται στο στάδιο, μια εφαρμογή για τα γυαλιά της Google που λέγεται Blue ρυθμίζει την οπτική γωνία του χρήστη στο σημείο δράσης, δείχνοντας τον παίκτη που έχει τη μπάλα αλλά και πληροφορίες σχετικά με αυτόν.

 

74. Εικονικά σχολικά ταξίδια κεντρίζουν το ενδιαφέρον των μαθητών

Στην υπηρεσία Google+ Hangouts, οι μαθητές μπορούν πλέον να ανακαλύπτουν πράγματα που το σχολείο δε μπορεί να τους προσφέρει. Η Google λάνσαρε ένα πρόγραμμα που λέγεται Connected Classrooms και αναλαμβάνει εικονικές περιηγήσεις σε σημεία ενδιαφέροντος, όπως το ενυδρείο του Σιάτλ και ο ζωολογικός κήπος της Μινεσότα, δίνοντας το έναυσμα στα παιδιά να μαθαίνουν για νέα αντικείμενα μέσα από την αίθουσα διδασκαλίας. 


75. Γιγαντιαίο τάμπλετ καλεί τους περαστικούς να το χειριστούν

Η Microsoft προωθούσε το Surface 2 επιστρατεύοντας ένα γιγαντιαίο τάμπλετ στο Trafalgar Square. Η εταιρία αποφάσισε να χρησιμοποιήσει μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές ατραξιόν του Λονδίνου για να εγκαταστήσει το τεράστιο τάμπλετ, διάστασης 383 ιντσών. Οι μαθητές μπορούσαν να παίζουν ένα παιχνίδι ορθογραφίας στο πληκτρολόγιο, το οποίο ήταν συνδεδεμένο με το τάμπλετ μέσω USB και Micro HDMI. Οι περαστικοί, επίσης, μπορούσαν να πηδούν επάνω στο τάμπλετ και να χειρίζονται τις εφαρμογές του.

 

76. Οδηγός εκδηλώσεων ως κοινωνικό δίκτυο

Η start-up DoubleDutch που έχει βάσεις στο Σαν Φρανσίσκο, δίνει τη δυνατότητα στους διοργανωτές εκδηλώσεων να μετατρέπουν τους οδηγούς για τις εκδηλώσεις τους σε εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα, και να συλλέγουν δεδομένα σχετικά με τον τρόπο που χρησιμοποιήθηκαν. Κάθε εκδήλωση έχει το δικό της feed δραστηριοτήτων. Οι διοργανωτές εκδηλώσεων βάσει των δραστηριοτήτων των χρηστών, μπορούν να ελέγχουν στατιστικά δεδομένα προκειμένου να διαπιστώνουν ποιά θέματα και ποιοί ομιλητές παρουσίασαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους συμμετέχοντες, προκειμένου να τους καθοδηγήσουν στη διοργάνωση της επόμενης εκδήλωσης έτσι ώστε να βρίσκεται όσο το δυνατόν πιο κοντά στις προσδοκίες του κοινού.

 

77. Αφίσες που εκπέμπουν... ειδήσεις

Η εφημερίδα Daily Telegraph της Αυστραλίας τοποθέτησε σε 80 λεωφορεία διαφημίσεις που έστελναν δεδομένα στις κινητές συσκευές των επιβατών μέσω τεχνολογίας NFC. Οι χρήστες των κινητών τηλεφώνων ή τάμπλετ που διαθέτουν τεχνολογία NFC το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να κρατούν τις συσκευές τους στο ύψος της αφίσας, η οποία περιέχει ένα μικροτσίπ. Με τον τρόπο αυτό μπορούν να λαμβάνουν πολιτικά ή αθλητικά νέα. Η καμπάνια θα διαρκούσε δύο μήνες και θα έδινε στους επιβάτες των λεωφορείων τη δυνατότητα να μένουν ενήμεροι για τα γεγονότα από όλο τον κόσμο κατά την μετακίνησή τους στην εργασία.

 

78. Πώς οι κοινές αναμνήσεις αποθηκεύονται αυτόματα

Η Memoir είναι μια εφαρμογή που δίνει τη δυνατότητα οργάνωσης των φωτογραφιών, που είναι αποθηκευμένες στα social media, σε κατηγορίες αναμνήσεων και στη συνέχεια βοηθά στην κοινοποίησή τους σε φίλους. Σε πρώτη φάση, γίνεται η ανάλυση των δεδομένων όσων φωτογραφιών βρίσκονται σε υπολογιστή, σε κινητό τηλέφωνο και στα social media. Στη συνέχεια κατηγοριοποιούνται σε μια χρονική σειρά στο cloud την οποία μπορούν να δουν μόνο οι φίλοι σας, οι φωτογραφίες των οποίων - όσες ανήκουν στον χρήστη - μπορούν επίσης να εισηχθούν στη χρονική σειρά. 

 

79. Κυνηγώντας ζόμπι στο θεματικό πάρκο της Ιαπωνίας

Η κινεζική εταιρία παραγωγής λογισμικού Capcom δημιούργησε μια υπερρεαλιστική εμπειρία στο θεματικό πάρκο Universal Studios της Ιαπωνίας, στο οποίο οι χρήστες του ηλεκτρονικού παιχνιδιού και κινηματογραφικής σειράς Resident Evil αντιμετωπίζουν εικονικά ζόμπι. Οι παίκτες λαμβάνουν ένα όπλο με ρεαλιστικό βάρος και σχεδιασμό και μια κλίμακα που μετρά το μέγεθος της μόλυνσής τους. Όταν εμφανίζονται οι εχθροί, οι παίκτες πρέπει να τους σκοτώσουν με τα όπλα που διαθέτουν. 

 

80. Διαγωνισμός επιβίωσης σε απομονωμένο νησί

H Samsung στέλνει 16 υποψήφιους με κάμερές της και κινητά τηλέφωνα παραγωγής της σε ένα νησί SOS. Σε αυτή την περίπτωση, το νησί SOS σημαίνει: «Επιβίωση του Καλύτερου» και αναφέρεται στo είδος της καμπάνιας. Με την καθοδήγηση του ειδικού επιβίωσης Les Stroud, οι συμμετέχοντες πρέπει να ξεπεράσουν διάφορες προκλήσεις στο νησί αλλά και να καταγράψουν τις δραστηριότητές τους σε κάμερα. Στη συνέχεια, οι εικόνες κοινοποιούνται στο facebook και αξιολογούνται από τους χρήστες. Το show επρόκειτο να εκπέμψει μέσω YouTube και όποιος ελάμβανε τα περισσότερα like θα κέρδιζε τον διαγωνισμό, καθώς και... 100.000 δολάρια. 

 

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ