Webinar για τη νέα πλατφόρμα της trivago που αυξάνει τις κρατήσεις των ξενοδοχείων

07-05-14 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τη νέα διαδικτυακή της πλατφόρμα για τους ξενοδόχους, Hotel Manager, η οποία θα αναλαμβάνει την πρώθηση της διαδικτυακής παρουσίας των ξενοδοχειακών μονάδων που τη χρησιμοποιούν και θα συμβάλλει στην αύξηση των κρατήσεών τους, παρουσιάζει σε webinar στις 14 Μαΐου η μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης ξενοδοχειακών τιμών trivago.gr.

Πρόκειται για μια δωρεάν διαδικτυακή πλατφόρμα η οποία εμπεριέχει εργαλεία που προφέρουν στον ξενοδόχο δεδομένα σχετικά με τις εμφανίσεις του καταλύματός του στο διαδίκτυο, τα κλικ και τις κρατήσεις του.

Η πλατφόρμα, ύστερα από την ολοκλήρωση της εγγραφής του καταλύματος σε αυτήν, θα αναλαμβάνει να δημιουργήσει ένα ελκυστικό προφίλ για το ξενοδοχείο, ανεβάζοντας τις πιθανότητές του να προσελκύσει περισσότερες κρατήσεις.

Για τη διαμόρφωση της πλατφόρμας, η trivago διεξήγαγε έρευνα και κατέληξε σε 6 παράγοντες, οι οποίοι μπορούν να επηρεάσουν την κατάταξη των καταλυμάτων, την προβολή και συνακόλουθα τον αριθμό των κρατήσεών τους. Οι παράγοντες αυτοί είναι οι εξής:

·         Πληροφορίες ξενοδοχείου

·         Κριτικές και βαθμολογία

·         Εικόνες και Πολυμέσα

·         Τιμές

·         Ενεργή επικοινωνία

·         Άμεσες αναζητήσεις

Η trivago προγραμμάτισε την Hotel Manager έτσι ώστε, δημιουργώντας λογαριασμό σε αυτήν, οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων να αποκτούν πρόσβαση σε συμβουλές και μικρά μυστικά για να διατηρούν σε υψηλά επίπεδα ή και να βελτιώνουν σημαντικά τα ποσοστά τους στους έξι αυτούς παράγοντες της διαδικτυακής τους παρουσίας στην trivago. Επιπλέον, οι ξενοδόχοι έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την επίδοση του καταλύματός τους καθώς και των ανταγωνιστών τους.

"Ήρθε η ώρα οι ξενοδόχοι να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα της διαδικτυακής τους παρουσίας αλλά και να μάθουν τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν από αυτήν", επισήμανε η υπεύθυνη trivago Hotel Relations για το Ηνωμένο Βασίλειο, Natalie Gardner, τονίζοντας πως "μέσα στο 2013, το 60 τοις εκατό των ταξιδιωτών συνέκριναν τις τιμές πριν αποφασίσουν να κλείσουν τις διακοπές τους και οι μηχανές αναζήτησης και σύγκρισης παρουσίασαν κατά μέσο όρο αύξηση του 13 τοις εκατό στην επισκεψιμότητά τους".

Η trivago λάνσαρε τη νέα πλατφόρμα της στις 22 Απριλίου.

 

 

Η συμμετοχή στο webinar είναι ελεύθερη και θα πραγματοποιηθεί στις 3 μ.μ. από την Natalie Gardner.

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια