Οι 100 καινοτόμες εφαρμογές στον τουρισμό (Μέρος ΙIΙ)

05-05-14 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι 100 καινοτόμες τάσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες στην τουριστική βιομηχανία, με τη χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών, παρουσιάστηκαν στην "ITB Innovators: Platform for the tourism trends of tomorrow", στο πλαίσιο ενός multimedia show, που έδωσε τη δυνατότητα στους επισκέπτες να ρίξουν μια ματιά και να ψηφίσουν τα καλύτερα.

Το tornosnews παρουσίασε αυτές τις ημέρες τις πρώτες 40 καινοτόμες εφαρμογές σε συνέχειες και σήμερα συνεχίζει με τις επόμενες 20 (θέσεις από 41- 60):

41. Εφαρμογή μετατρέπει τα αθλήματα σε εμπειρία

Η εφαρμογή BitGym, που ανέπτυξε ο Alex Gourley, μετατρέπει την παραδοσιακή άσκηση για την καρδιά σε συγκεκριμένη εμπειρία που περιλαμβάνει διαδραστικά μαθήματα, multiplayer δραστηριότητες και πανοραμικές εικόνες όμορφων ιχνών σε μεγάλες οθόνες. Αντί να εμφανίζει απλώς εικόνες από τοπία, τα προσομοιωμένα βίντεο δίνουν μια αίσθηση ότι βρίσκεται κανείς στις Άλπεις, στην Καλιφόρνια ή στους δρόμους της Γαλλίας. Η εφαρμογή μπορεί να συνδέεται σε οποιαδήποτε καρδιαγγειακή συσκευή και είναι συμβατή με συσκευές iPhone, iPad και Android.

 

42. Ματιές από την Ιταλία μέσω ρομπότ

Οι χρήστες της εφαρμογής του Facebook «Three Minutes in Italy» από το San Pellegrino μπορούν να δουν εικόνες από τη χώρα και τους ανθρώπους σε πραγματικό χρόνο μέσα από τα… μάτια ρομπότ. Οι μηχανές αυτές, που έχουν το μέγεθος ανθρώπου, τοποθετήθηκαν σε επιλεγμένα σημεία της Ιταλίας και μπορούν να ελεγχθούν από τους χρήστες προσφέροντας τη δυνατότητα για αμφίδρομη σύνδεση με μετάδοση βίντεο και ήχου. Τα πρόσωπα των χρηστών παρουσιάζονται στις οθόνες των ρομπότ και μπορούν έτσι να μιλήσουν σε ανθρώπους που περνούν από την περιοχή όπου είναι τοποθετημένα. 

 

43. Μάρκετινγκ στα social media προσαρμοσμένο στην κινεζική αγορά

H εταιρία Kawo, με έδρα στη Σαγκάη, προσφέρει σε οργανισμούς τη δυνατότητα να εμφανίζουν τις αναρτήσεις τους σε Facebook και Twitter σε κινεζικές πλατφόρμες όπως το Weibo και το RenRen. Χρησιμοποιώντας τα ειδικά εργαλεία της, η Kawo μπορεί να έχει πρόσβαση στα social media της κάθε εταιρίας, να τα μεταφράσει στα κινέζικα και να τα προσαρμόσει στην κινεζική αγορά. 

 

44. Δημιουργώντας διαφημίσεις στο Facebook με δωρεάν φωτογραφίες

To Facebook λειτουργεί με βάση τη βιβλιοθήκη εικόνων Shutterstock προκειμένου να επιτρέπει στις μικρές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν εικόνες υψηλής ανάλυσης στη διαφημιστική καμπάνια τους. Η συνεργασία δίνει στον διαφημιζόμενο πρόσβαση στην πλήρη βιβλιοθήκη εικόνων της Shutterstock, η οποία είναι προσβάσιμη απευθείας από το Facebook με τη βοήθεια της αναζήτησης. 

 

45. Εγγύηση για την τιμή του ξενοδοχείου ως ανταγωνιστικότερο πλεονέκτημα

H start-up tripRebel λανσάρει μια πλατφόρμα με το ίδιο όνομα που δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο με την εγγύηση της χαμηλότερης τιμής. Η πλατφόρμα αναζητά προσφορές για το ίδιο ξενοδοχείο καθημερινά και ειδοποιεί τους χρήστες όποτε εντοπίζει μια φθηνότερη. Αυτό προλαμβάνει την ενόχληση των πελατών οι οποίοι δεν θέλουν να κάνουν κράτηση τελευταίας στιγμής και μαθαίνουν πως το ξενοδοχείο στο οποίο έχουν κάνει ήδη κράτηση προχωρεί σε προσφορά λίγες ημέρες πριν πραγματοποιήσουν το ταξίδι τους.

 

46. H Air New Zealand κάνει Kiwi IQ στο Facebook προωθώντας ένα νέο δρομολόγιο

Η Draftfcb ανέπτυξε, για λογαριασμό της Air New Zealand, μια εφαρμογή στο Facebook, η οποία ονομάζεται «The City-Picker», μέσα από την οποία θα πρωθείται το νέο δρομολόγιο της εταιρίας από Σαν Φρανσίσκο προς Όκλαντ. Στους χρήστες παρουσιάζεται μια σειρά εικόνων και καλούνται να διαλέξουν σε ποιες από τις δύο πόλεις αυτές ανήκουν, με την ελπίδα πως μέσα από την εφαρμογή θα αναδειχθούν οι ομοιότητες μεταξύ των δύο πόλεων. Οι γνώσεις των χρηστών καταγράφονται σε μορφή ενός τεστ Kiwi IQ.

 

47. Τουρίστες με απομακρυσμένες οδηγίες ανακαλύπτουν την Μελβούρνη

Ο τουριστικός οργανισμός για την προώθηση των περιοχών της Βικτώρια στην Αυστραλία, Tourism Victoria (http://www.tourism.vic.gov.au/), ανέθεσε στην BBDO Clemenger να στείλει τέσσερις τουρίστες που θα ελέγχονταν από απόσταση προκειμένου να ξεναγηθούν στη Μελβούρνη με βάση οδηγίες από social media. Οι «Τουρίστες που λαμβάνουν Απομακρυσμένες Οδηγίες» είναι μια καμπάνια που προσκαλεί ανθρώπους από όλο τον κόσμο να γνωρίσουν ανθρώπους και περιοχές της πόλης μέσα από τα μάτια τουριστών, τα οποία προσομοιάζουν κάμερες, GPS και μικρόφωνα. 

 

48. Όλοι τραγουδούν με την Coca-Cola

Ως μέρος της διαφημιστικής καμπάνιας της με τίτλο «Be crazy: make others happy», η Coca-Cola διοργάνωσε τη μεγαλύτερη εκδήλωση καραόκε στο Brandenburg Gate στο Βερολίνο. Την ημέρα την Γερμανικής Ομόνοιας, στην εκδήλωση θα τραγουδούσε ο γνωστός τραγουδιστής καραόκε, Joe Hatchiban. Μέχρι τη διοργάνωση της εκδήλωσης, μπορούσε ο καθένας να στέλνει στην Coca-Cola βίντεο στο οποίο θα φαίνεται να τραγουδάει έχοντας την πιθανότητα να κληρωθεί για μια θέση στο πάλκο της βραδιάς καραόκε. 

 

49. Μπάνερ σε αεροπλάνα με μηνύματα αγάπης από το twitter

H εταιρία παραγωγής παγωτού Cornetto προγραμμάτισε πτήσεις επάνω από τις παραλίες της Ισπανίας οι οποίες έφεραν μηνύματα αγάπης που δημοσιεύθηκαν στο twitter από τους τουρίστες. Μετά τις πρώτες πτήσεις που ειδοποιούσαν τον κόσμο για την καμπάνια, ξεκίνησαν να δημοσιεύονται βεβαιώσεις αγάπης στο twitter με την ετικέτα #CornettoSkyTweets. Κάθε 15 λεπτά συλλέγονταν τα τουίτ που κοινοποιούνταν τις περισσότερες φορές και γράφονταν επάνω σε νέα μπάνερ, τα οποία έφεραν τα αεροπλάνα στις πτήσεις τους.

 

50. Οι γιγαντιαίες τηγανητές πατάτες ως σημεία δωρεάν Wi-Fi

Το Burger King λανσάρει γιγαντιαίες τηγανιτές πατάτες σε επιλεγμένες αμερικανικές πόλεις, δίνοντας επιπλέον δωρεάν Wi-Fi στους περαστικούς. Η καμπάνια, γνωστή και ως #WTFF (What the French Fry), σκοπεύει να προωθήσει τις πιο υγιεινές, χαμηλής θερμιδικής αξίας τηγανιστές πατάτες, που λέγονται Fries King. Οι γιγαντιαίες πατάτες έκαναν πολύ κόσμο στη Νέα Υόρκη, στο Λος Άντζελες και στο Σικάγο όχι μόνο να τις αναζητήσει στο ίντερνετ αλλά και να τις φωτογραφίσει και να δημιουργήσει κυριολεκτικά πανικό.

 

51. Ανακαλύπτοντας τις αίθουσες αναμονής των αεροδρομίων σε όλο τον κόσμο

Η εταιρία LoungeBuddy δημιούργησε μια ομώνυμη εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα που δίνει τη δυνατότητα τους χρήστες της να εντοπίσουν πληροφορίες σχετικά με τις αίθουσες αναμονής σε αεροδρόμιο σε όλο τον κόσμο. Το πρόγραμμα παρέχει στους ταξιδιώτες πληροφόρηση, σε αντιστοιχία με το δρομολόγιο και την αεροπορική εταιρία που εισάγεται.

 

52. Τρέχοντας στο μαραθώνιο σε συγκεκριμένη διαδρομή

H ASICS έστησε στο Μανχάτταν διαδρομές για το μαραθώνιος της Νέας Υόρκης, προκειμένου να δοκιμάσει τα επίπεδα φυσικής κατάστασης των κατοίκων της πόλης και να διαπιστώσει πόσο γρήγορα μπορούν να τρέξουν κορυφαίοι αθλητές του μαραθώνιου τα 42 χλμ. της διαδρομής. Όσοι συμμετείχαν στην καμπάνια μπορούσαν να κάνουν προπόνηση στις διαδρομές στην ίδια ακριβώς μέση ταχύτητα που διατηρεί ο δρομέας του μαραθωνίου Ryan Hall. Οι συμμετέχοντες προστατεύοντας με ένα σκοινί το οποίο τους συγκρατούσε σε περίπτωση που αδυνατούσαν να ακολουθήσουν σε αυτή την ταχύτητα. 

 

53. Γιγαντιαίες μπάλες λαχείων επιπλέουν στον Τάμεση

Πρόσφατα, το Εθνικό Λαχείο του Ηνωμένου Βασιλείου διοργάνωσε μια δράση, κατά την οποία έξι τεράστιες μπάλες λαχείων τοποθετήθηκαν, ως επιπλέοντα αντικείμενα, στον Τάμεση στο Λονδίνο. Κάθε μπάλα είχε το ύψος ενός δίπατου πούλμαν και κατανάλωνε 2.000 βατ σε φωτισμό. Συνολικά 30 άνθρωποι εργάστηκαν για 1.000 ώρες ώστε να ετοιμάσουν τις μπάλες. 

 

54. Αγγίζοντας ταξιδιωτικά όνειρα

H KLM προσφέρει μια διαδικτυακή πλατφόρμα που ονομάζεται «My Dreamcatcher» και κάνει δυνατή την παροχή των καλύτερων προτάσεων από δώδεκα δημοφιλή social media και υπηρεσίες διαδικτύου που αφορούν σε συγκεκριμένους προορισμούς. Η πλατφόρμα παράγει προτάσεις από ιστοσελίδες της TripAdvisor, της Google+, της Foursquare και της Yelp για αξιοθέατα, εκδηλώσεις και εστιατόρια με τις καλύτερες κριτικές. Οι προτάσεις μπορούν να αποθηκευτούν στα «αγαπημένα» και να εμφανιστούν αργότερα ως τέτοιες στον προσωπικό χάρτη του χρήστη. Ο χάρτης αυτός μπορεί να μεταφερθεί σε κινητό τηλέφωνο.

 

55. Καλλιτέχνης σχεδιάζει σε τρεις πόλεις ταυτόχρονα

Σε συνεργασία με το Strukt Design Studio, το Συμβούλιο Τουρισμού της Βιένης διοργάνωσε τρεις ταυτόχρονες εκδηλώσεις σε Βιέννη, Βερολίνο και Λονδίνο, στις οποίες ο καλλιτέχνης Alex Kiessling αναπαρήγαγε ζωντανά έργα τέχνης. Ο καλλιτέχνης έχει την έδρα του στη Βιένη και οι κινήσεις του στυλό τις οποίες χρησιμοποίησε στο έργο του καταγράφηκαν σε πραγματικό χρόνο με τη χρήση Kinect και μιας υπεριώδους οθόνης αφής. Δύο ρομπότ στο Βερολίνο και στο Λονδίνο χρησιμοποίησαν τα δεδομένα που μεταφέρονταν δορυφορικά στην παραγωγή όμοιων αντιγράφων της ζωγραφιάς, δημιουργώντας έτσι τρία έργα τα οποία στη συνέχεια συνταιριάχτηκαν και αποτέλεσαν ένα τρίπτυχο.

 

56. Χρησιμοποιώντας τα σύννεφα για οθόνες προβολής βίντεο

Η κινεζική εταιρία Daikin Industries συνεργάζεται με την teamLab στο πρότζεκτ της με τίτλο «Kumo Project», προκειμένου να μετατρέψουν τον ουρανό σε… οθόνη και να παρουσιάζονται κινούμενες εικόνες επάνω στα σύννεφα. Έπειτα από μερικές προσπάθειες να χρησιμοποιήσουν την λευκή επιφάνεια των σύννεφων ως επιφάνεια προβολής, η ομάδα ανακάλυψε τον τρόπο με τον οποίοι οι προτζέκτορες πρέπει να είναι τοποθετημένοι και το μέγεθος που θα πρέπει να έχουν οι εικόνες ώστε να προβάλλονται σωστά. Τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν σε ένα θέρετρο του Tomamu, το Hokkaido, όπου διαφορετικές ιστορίες προβάλλονταν με θαυμαστό τρόπο στον νυχτερινό ουρανό!

 

57. Αναζήτηση διακοπών μέσα από τράπεζα εικόνων

Η British Airways ανέπτυξε μια πλατφόρμα που βασίζεται στην εικόνα και λέγεται «Απεικόνισε τις Διακοπές σου». Η πλατφόρμα προσφέρει ένα ευρύ φάσμα από εικόνες στις οποίες οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν ώστε να πάρουν ιδέες για τις επόμενες διακοπές τους. Στους χρήστες θα παρουσιάζονται διαφορετικού είδους εικόνες και αν τους αρέσει κάποια απ’ αυτές, θα μπορούν να τη μεταφέρουν σε ένα ειδικό μέρος της ιστοσελίδας. Αφού επιλέξουν μερικές εικόνες κατ΄αυτόν τον τρόπο, η ιστοσελίδα επιλέγει διακοπές σε προορισμούς που σχετίζονται με αυτές και στη συνέχεια δίνει τη δυνατότητα στον κάθε χρήστη να κάνει κράτηση σε αυτούς με ένα απλό κλικ. Αμέσως μόλις ληφθεί η απόφαση για τον προορισμό διακοπών, οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν τις επιλογές τους με φίλους στα social media.

 

58. Παίρνοντας έναν υπνάκο σε ένα μίνι-ξενοδοχείο

Η διαφημιστική εταιρία Blammo άνοιξε μίνι-ξενοδοχείο με μικρούς θαλάμους στο Τορόντο για να επιδείξει την επίδραση της βοηθητικής στην αναπνοή ταινίας για τη μύτη που λανσάρει η Real Ever. Οι ταινίες θυμίζουν εκείνες που χρησιμοποιούνταν κατά τη δεκαετία του ’90 και βοηθούν τους ανθρώπους να αναπνέουν καλύτερα ενώ κοιμούνται και, έτσι, να απολαμβάνουν τον ύπνο τους. Ως μέρος της καμπάνιας, οι περαστικοί μπορούσαν να δοκιμάσουν τις ταινίες και να κοιμηθούν για 20 λεπτά σε έναν από τους θαλάμους ώστε να διαπιστώσουν την επίδραση του ύπνου αυτού στην εργασία τους.

 

59. Ξενοδοχείο προσφέρει εξτρά υπηρεσίες σε χρήστες του Instagram

To ξενοδοχείο «1888» που βρίσκεται στην Αυστρία, προσφέρει στους χρήστες του Instagram ένα μέρος διαμονής με κάποιες επιπλέον υπηρεσίες, όπως ένα χάρτη με προτεινόμενες δραστηριότητες μέσα από φωτογραφίες, ένα δωμάτιο που βοηθά τους επισκέπτες να τραβούν φωτογραφίες selfies και έναν χώρο στη ρεσεψιόν όπου προβάλλονται εικόνες από τοπικά και σχετικά με ετικέτες του Instagram feeds.

Οι επισκέπτες με περισσότερους από 10.000 ακολούθους στο Instagram μπορούν να διανυκτερεύσουν δωρεάν, το ίδιο και όσοι έχουν τις καλύτερες φωτογραφίες του μήνα στο Instagram.

 

60. Το πρώτο ξενοδοχείο Twitter ανοίγει στη Μαγιόρκα

Η αλυσίδα ξενοδοχείων Meliá άνοιξε στη Μαγιόρκα το Sol Wave House, το οποίο χρησιμοποιεί το Twitter προκειμένου να προσφέρει περισσότερες υπηρεσίες στους πελάτες του. Η υπηρεσία αυτή βασίζεται στην εσωτερική κοινότητα "#SocialWave, στην οποία δίνεται πρόσβαση μόνο μέσω του δικτύου Wi-Fi που διαθέτει το ξενοδοχείο και στο οποίο εγγράφονται οι επισκέπτες μέσω των λογαριασμών του στο Twitter. Δύο θυρωροί απαντούν στις απαιτήσεις των επισκεπτών στο Twitter, επικοινωνόντας μέσα από μια εικονική κοινότητα η οποία λειτουργεί ως σύνδεσμος ανάμεσα σε όλους. 

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων