Οι δυνατότητες της ψηφιακής πλατφόρμας για την Ελλάδα discovergreece.com

25-02-14 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Μεγάλες δυνατότητες στη διαχείριση πολύπλοκης πληροφορίας, του όγκου και της κατηγοριοποίησής της καθώς και ενσωμάτωση συστημάτων διεθνών παρόχων ξενοδοχειακών και αεροπορικών εισιτηρίων, διαθέτει ο νέος διαδραστικός ιστοτοπος για τον ελληνικό τουρισμό, www.discovergreece.com.

Το www.discovergreece.com στοχεύει στην ενίσχυση της προβολής της χώρας και του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μέσα από εμπειρίες και φρέσκιες εικόνες, επιτρέποντας στο χρήστη να βρει αυτό που επιθυμεί, αναλόγως του στυλ διακοπών που του αρέσει, αλλά και του τρόπου αναζήτησης που του ταιριάζει.

Το αποτέλεσμα οφείλεται στην τεχνολογική υπεροχή των συστημάτων, τη δημιουργική-εικαστική αποτύπωση της στρατηγικής και των στόχων, σε μελέτες που διενεργήθηκαν για τη λειτουργικότητα και στο κοινό όραμα των εμπλεκόμενων μερών. Την ανάπτυξη του ιστοτόπου ανέλαβε η Linakis Digital.

Ο μεγάλος όγκος πληροφοριών αντιμετωπίστηκε με λύσεις-concepts, που ενισχύουν την επαναλαμβανόμενη επισκεψιμότητα. Το «A Story A Day», για παράδειγμα, αποτελεί ένα ζωντανό editorial που παρουσιάζει μία διαφορετική ιστορία από την Ελλάδα κάθε μέρα. Συλλέγοντας καθημερινά ιστορίες, εμπειρίες, σκέψεις και γεύσεις Ελλάδας, η ενότητα λειτουργεί ως μια υπόσχεση για κάτι νέο κάθε μέρα, ενισχύοντας την επιστροφή του επισκέπτη στο site και το call-to-action. 

Ταυτόχρονα, η αισθητική και το design έχουν στόχο να αναδείξουν την πολυμορφία του τόπου, δημιουργώντας ένα μωσαϊκό εικόνων, χρωμάτων και ιδεών. Η χρήση της τεχνολογίας parallaxing (η κίνηση εικόνων και γραμμάτων σε διαφορετικές ταχύτητες) δημιούργησε βάθος πεδίου, δίνοντας την εντύπωση ότι βρίσκεσαι μέσα στο ίδιο το τοπίο. 

Το www.discovergreece.com αναπτύχθηκε στην πλατφόρμα Sitecore CMS και φιλοξενείται στο περιβάλλον Microsoft Azure, εξασφαλίζοντας σημαντικά πλεονεκτήματα που έχουν αντίκτυπο τόσο στον επισκέπτη (ταχύτητα, προσωποποιημένη πληροφορία), όσο και στον διαχειριστή (διαρκής παρατήρηση τάσεων αγοράς, ανάλυση επισκεπτών). Η πολυπλοκότητα της πληροφορίας και ο όγκος του περιεχομένου, κατηγοριοποιήθηκαν σύμφωνα με Information Architecture μελέτη και card sorting test, που πραγματοποιήθηκε σε επισκέπτες του εξωτερικού στην Ελλάδα. Για τις ανάγκες των κρατήσεων ενσωματώθηκαν συστήματα διεθνών παρόχων ξενοδοχειακών και αεροπορικών εισιτηρίων.

 

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη