Πώς η τεχνολογία θα συνεχίσει να αλλάζει την ξενοδοχειακή εμπειρία το 2019

27-12-18 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Από τα ρομπότ «εργαζόμενους» μέχρι τα iPads στο δωμάτιο και τις ξενοδοχειακές εφαρμογές που εκπληρώνουν κάθε επιθυμία, η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στον κόσμο των ξενοδοχείων. Ακόμα περισσότερο, οι ειδικοί αναφέρουν ότι στο μέλλον (και όταν λένε «μέλλον», εννοούν το 2019) τα ξενοδοχεία δεν θα στηρίζονται μόνο σε τεχνολογίες που αφορούν τον επισκέπτη για να διαχειρίζονται την εμπειρία των πελατών. 

Ο Alex Shashou, συνιδρυτής της πλατφόρμας ξενοδοχειακών λειτουργιών ALICE, θεωρεί ότι η μεγαλύτερη ξενοδοχειακά τάση για το 2019 θα είναι η αναβίωση ή η σημαντική αναβάθμιση της έννοιας της φιλοξενίας και αυτό θα γίνει μέσω της αυξημένης χρήσης τεχνολογίας στο παρασκήνιο. 

«Τα ταξίδια είναι αυτό που οι άνθρωποι εκτιμούν περισσότερο από το σεξ, τα αυτοκίνητα και τον καφέ. Ειδικά η γενιά των millennials περιμένει ότι στη ζωή τους θα κάνουν πολλά ταξίδια», σημειώνει ο Shashou. «Έτσι αυτό που θα πρέπει να κάνουν τα ξενοδοχεία είναι να δημιουργήσουν ένα ‘σπίτι μακριά από το σπίτι’ ή ένα ‘γραφείο μακριά από το γραφείο’. Αλλά αν τα ξενοδοχεία επικεντρωθούν αποκλειστικά στην τιμή, δεν πρόκειται να επιβιώσουν. Αν θέλουν να χρεώνουν περισσότερα, θα πρέπει να βρουν κάτι άλλο να προσθέσουν στα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα».

«Ένα ξενοδοχείο δεν είναι σε θέση να αλλάξει την τοποθεσία του και η αναβάθμιση των δωματίων κάθε χρόνο είναι ακριβή υπόθεση», συνεχίζει ο Shashou. «Το μόνο που μπορεί να αλλάξει είναι οι υπηρεσίες που προσφέρουν και αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να προσθέσουν ρομπότ. Σημαίνει να προσφέρουν στους επισκέπτες τους ό,τι έχουν στο σπίτι τους».

Τα ξενοδοχεία, σχολιάζει ο Shashou, πρέπει να επικεντρωθούν στο να ενσωματώσουν υποδομές που τους επιτρέπουν να κατανοούν ο,τιδήποτε συμβαίνει και επιπλέον να προσθέτουν μια δόση εξατομίκευσης για τον επισκέπτη έτσι ώστε η διαμονή του να είναι αξέχαστη και να χτίσουν σταδιακά την αφοσίωσή του. 

«Πολλά ξενοδοχεία λειτουργούν με τα διάφορα τμήματά τους απομονωμένα το ένα από το άλλο, κάτι που δυσκολεύει την κατανόηση αλλά και την εξατομίκευση της εμπειρίας του πελάτη», τονίζει ο Shashou. Μέσω ειδικών πλατφορμών, όπως η ALICE, ένας πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με το ξενοδοχείο μέσω εφαρμογής, γραπτού μηνύματος ή μέσω Facebook. Ακόμα σημαντικότερο, η εφαρμογή ενοποιεί όλες τις λειτουργίες του ξενοδοχείου σε μια μοναδική πλατφόρμα επικοινωνίας, συντήρηση, υπηρεσία δωματίων, reception, concierge, κ.ά. 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο