Online bookings για τα ξενοδοχεία: Ένα μεγάλο ζητούμενο του Ελληνικού τουρισμού

14-12-18 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ποιο είναι το πρόβλημα; 

Οι περισσότεροι ξενοδόχοι και ιδιοκτήτες καταλυμάτων, ανεξαρτήτως μεγέθους, διαχειρίζονται τις online κρατήσεις τους ακόμη με πατροπαράδοτους τρόπους, και διστάζουν να βάλουν σε εφαρμογή ολοκληρωμένες ψηφιακές τεχνολογίες διαχείρισης κρατήσεων. Έτσι χάνουν πωλήσεις, πολύτιμους χρόνους και δεν μειώνουν τα λειτουργικά κόστη τους. 

Οι προκλήσεις

Οι νέες τεχνολογίες κρατήσεων αναπτύσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς τόσο για τους επαγγελματίες, όσο και για τους καταναλωτές.

Αναμφισβήτητα, η πληθώρα και η εξειδίκευση των καναλιών διανομής ξενοδοχειακών και παραθεριστικών προϊόντων και υπηρεσιών (ΟΤΑ, Sharing EconomyWholesellersGDATravel blogswebsitescity portals) δημιούργησε νέες προκλήσεις στον προγραμματισμό ψηφιακών λύσεων. Οι δυνητικοί καταναλωτές (=ταξιδιώτες, επισκέπτες) ενός ξενοδοχείου ή παραθεριστικού καταλύματος ή ενός προορισμού είναι πια σε θέση να αναζητήσουν και να βρουν πολύ πιο γρήγορα τις πληροφορίες για το ταξίδι που προτίθενται να κάνουν, και μάλιστα μέσα από κάθε συσκευή (υπολογιστή, κινητό, tablet). Όσο επαγγελματικότερα και καλύτερα δομημένα είναι τα περιεχόμενα, τόσο ευκολότερη γίνεται η απόφαση για τον ταξιδιώτη.

Μια μέθοδος προσδιορισμού των βασικών διαδικασιών που αντιμετωπίζει ο πελάτης όταν αλληλεπιδρά με την επιχείρηση ενός ξενοδοχείου ή παραθεριστικού καταλύματος είναι «η χαρτογράφηση του ταξιδιού του» το λεγόμενο Customer Journey. Τα στάδια του ταξιδιού ενός καταναλωτή είναι πολύ σημαντικά για την κάθε επιχείρηση, γιατί έτσι μπορούν να κατανοήσουν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών τους. Οι πληροφορίες που συλλέγονται μπορούν στη συνέχεια να υποστηρίξουν αλλαγές στο σχεδιασμό των υπηρεσιών για να εξασφαλίσουν ότι η εμπειρία ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των πελατών. 

Οι ιδιοκτήτες / διαχειριστές των καταλυμάτων ακόμη και εάν πάνω κάτω γνωρίζουν εμπειρικά και μόνο τα παραπάνω στάδια, δεν είναι όμως σε θέση να τα οργανώσουν και παρακολουθήσουν με αποτελεσματικό τρόπο. Ο λόγος είναι, ότι προμηθεύονται διαφορετικά λογισμικά προγράμματα για την κάθε μία εφαρμογή (pmschannel managerbooking enginewebsite). Και ενώ μπορεί να τα συνδέουν μεταξύ τους με εξωτερικές συνδέσεις (interfaces), παρόλα αυτά συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν λειτουργικά προβλήματα. Η κατάσταση αυτή δημιουργεί οργανωτικό και λειτουργικό κόστος, χρονοβόρες διαδικασίες διαχείρισης και ελέγχων, διπλοκρατήσεις και διάφορους άλλους περιορισμούς π.χ. αργή ή καθυστερημένη ενημέρωση των δεδομένων, περιορισμός γεωγραφικών και πελατειακών αγορών. Με άλλα λόγια δεν είναι σε θέση ή δεν έχουν το χρόνο να αναπτύξουν τις σωστές στρατηγικές για το κάθε στάδιο του ταξιδιού των πελατών τους.  

Η ολοκληρωμένη λύση σε ένα ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης.

Λαμβάνοντας υπόψιν τα στάδια στη χαρτογράφηση του ταξιδιού του καταναλωτή, αναπτύξαμε την ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση ξενοδοχειακού λογισμικού με διαχείριση από ένα ενιαίο περιβάλλον. Με την τεχνολογία «all-in-one-digital-hotel» συνοδεύουμε τα παρακάτω στάδια κάνοντας τη διαχείριση για τον ξενοδόχο ή διαχειριστή του ξενοδοχειακού λογισμικού πανεύκολη και πανέξυπνη:
1. Το ξενοδοχειακό λογισμικό
 (Property Management System)
2.
 Ενσωματωμένη διαχείριση πόρταλ (2-way xml channel Manager)
3.
 Μηχανή κρατήσεων (Booking Engine responsive)
4.
 Δυναμική ιστοσελίδα (Responsive Website)
5. Είσπραξη μέσω καρτών με ασφαλές PCI περιβάλλον για τις συναλλαγές με ηλεκτρονικό ή χειρωνακτικό τρόπο (e-Payment)

Επιπλέον, σε συνδυασμό με την τεχνολογία, προωθούμε και προβάλουμε τα καταλύματα και τις περιοχές στις γερμανόφωνες αγορές-στόχους με σκοπό την αύξηση των απευθείας κρατήσεων.

Μερικά από τα πλεονεκτήματα της «all-in-one-digital-hotel»

Συμβουλευτική και τεχνική υποστήριξη μέσω LIVE chat, τηλ., E-Mail, Help-Center, εδώ

Για όσους επιθυμούν να δοκιμάσουν το ξενοδοχειακό λογισμικό 

 

Για αναγνώστες και συνδρομητές του Tornos News προσφέρονται ανά περίπτωση ειδικές εκπτώσεις μέχρι και 50%. Στην εγγραφή να αναφερθεί η λέξη TORNOS.

Όλες οι τιμές ΔΕΝ επιβαρύνονται με τον ΦΠΑ εφόσον μας δηλώσετε το ΑΦΜ της επιχείρησής σας.

 

διαβάστε ακόμα

Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων