Google: Το κατάλληλο περιεχόμενο είναι κρίσιμης σημασίας και στον τουρισμό (video)

25-11-18 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Στην εποχή που όλα γίνονται μέσω αναζητήσεων στο internet, η παροχή κατάλληλου περιεχομένου από τα ξενοδοχεία είναι κρίσιμης σημασίας για την ανάπτυξη των πωλήσεών τους, αναφέρει στο Xenia News ο Ruairidh Roberts, Industry Head for Travel της Google. Ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί στις “εμπειρίες” που μπορεί να προσφέρει τόσο ο προορισμός όσο και η ίδια η τουριστική επιχείρηση στους πελάτες της, επισημαίνει ο κ. Roberts.

Δείτε όλη τη συνέντευξη στο Xenia News.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»