Οι πωλήσεις μέσω «έξυπνων κινητών» απογειώνουν τις κρατήσεις

10-02-14 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Στα γραφεία ταξιδίων που ως κανάλια πωλήσεων προσφέρουν μέσω του Διαδικτύου τις υπηρεσίες τους από τα smartphones και τα tablets των χρηστών τους, ανήκει το μέλλον των τουριστικών κρατήσεων. Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, τα γραφεία αυτά αναμένεται να καταγράψουν διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης ενώ η αξία των κρατήσεων που έγιναν μέσω Ίντερνετ το 2013, ανήλθε σε 251,4 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της PhoCusWright, οι κρατήσεις μέσω Ίντερνετ θα εξακολουθήσουν να αυξάνονται με εντατικότερους ρυθμούς σε σύγκριση με το σύνολο της ταξιδιωτικής αγοράς και αναμένεται να τρέχουν με μέσο ετήσιο ρυθμό +8% μέχρι το 2015.

Καθοριστική φαίνεται πως είναι η ταχύτατη εξάπλωση της χρήσης των «έξυπνων» κινητών (smartphones) και των tablets, καθώς εκτιμάται πως μέχρι το 2015 θα είναι τα εργαλεία μέσω των οποίων θα γίνεται το 1/5 των online κρατήσεων στη Γηραιά Ήπειρο.

Σύμφωνα με την έρευνα της PhoCusWright, τα γραφεία ταξιδίων που δραστηριοποιούνται στο Ίντερνετ διειδύουν ακόμα περισσότερο στο προσκήνιο των ταξιδιωτικών κρατήσεων. Όπως δείχνει η έρευνα, οι Online Travel Agencies θα καταγράψουν ισχυρότερους ρυθμούς ανάπτυξης από τους διαδικτυακούς τόπους των επιμέρους προμηθευτών τους (ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες κ.λπ.). Παρά την αλματώδη ανάπτυξή τους, ωστόσο, εκτιμάται ότι θα εξακολουθήσουν να ελέγχουν μειοψηφικό τμήμα της αγοράς αφού μέχρι το 2015 υπολογίζεται ότι θα αντιπροσωπεύουν το 41% των συνολικών κρατήσεων που πραγματοποιούνται μέσω διαδικτύου.

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων