Έρχεται η νέα TripAdvisor: Θα θυμίζει social media με εξατομικευμένες ταξιδιωτικές προτάσεις

18-09-18 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

H μεγαλύτερη ταξιδιωτική πλατφόρμα στον κόσμο, η TripAdvisor, παρουσιάζει τα σχέδιά της για τη λειτουργία μιας νέας σελίδας που θα θυμίζει social media και θα προσφέρει πιο εξατομικευμένη εμπειρία πλοήγησης στους χρήστες, με ταξιδιωτικές προτάσεις που θα ταιριάζουν στις προτιμήσεις τους.

Πρόκειται για το πρώτο προσωπικό «feed» χρηστών στο χώρο των ταξιδίων. 

Η νέα σελίδα, η οποία θα λειτουργήσει μέσα στην τρέχουσα χρονιά, θα συνδέει τους χρήστες-ταξιδιώτες της πλατφόρμας σε μια κοινότητα προσφέροντας βοηθητικά εργαλεία για προγραμματισμό και κράτηση ταξιδίου σε συνδυασμό με καλύτερες ταξιδιωτικές συμβουλές και πληροφόρηση από ανθρώπους της κοινότητας και ειδικούς που οι ίδιοι οι χρήστες εμπιστεύονται.

Η «νέα TripAdvisor», όπως χαρακτηρίζει τη νέα σελίδα η πλατφόρμα, θα έχει μια κοινότητα χρηστών που θα περιλαμβάνει brand, ανθρώπους με επιρροή στα social media, εκδότες και φίλους. 

Οι ταξιδιώτες θα μπορούν να ακολουθούν και να συνδέονται με άτομα ή δημιουργούς περιεχομένου, οι οποίοι κοινοποιούν πληροφορίες που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά τους.

Συμπληρωματικά στα 661 εκατ. κριτικών και αξιολογήσεων, τα μέλη της TripAdvisor θα μπορούν επίσης να δημιουργούν και να εκτίθενται σε νέες φόρμες περιεχομένου που θα εμπνέουν για ταξίδια, όπως φωτογραφίες, βίντεο και άρθρα.

Τα μέλη θα μπορούν επιπλέον να δημιουργούν «Ταξίδια», δηλαδή αναλυτικούς ταξιδιωτικούς οδηγούς, δρομολόγια ή απλώς wish list με όλα όσα θα ήθελαν να κάνουν στις διακοπές τους. 

Τα «Ταξίδια» θα μπορούν να γίνονται απόρρητα και να σώζονται για προσωπική χρήση ή να κοινοποιούνται στην κοινότητα για να εμπνέουν άλλους ταξιδιώτες.

Ως αποτέλεσμα, οι χρήστες θα ανακαλύπτουν πιο σχετική με εκείνους πληροφόρηση, σε λιγότερο χρόνο, κατά τη διάρκεια του προγραμματισμού για ένα ταξίδι. Τα μέλη της κοινότητας θα λαμβάνουν βοήθεια καθόλη τη διάρκεια του προγραμματισμού, είτε με συμβουλές είτε με υλικό έμπνευσης για ταξίδια από τους φίλους, την οικογένεια και ειδικούς που εμπιστεύονται.

Κατά την αναζήτηση ενός συγκεκριμένου προορισμού, η ροή πληροφόρησης (feed) αυτόματα θα περιορίζει τις πληροφορίες που προβάλλονται στον συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο. Για παράδειγμα, τα μέλη της κοινότητας που προγραμματίζουν ταξίδι στο Παρίσι μπορεί να δουν κριτικές για το φαγητό στο καλύτερο εστιατόριο της πόλης, έναν οδηγό για το τι πρέπει να κάνει κανείς στο Παρίσι και μια κριτική ενός φίλου για το νέο ξενοδοχείο δίπλα στον Πύργο του Άιφελ. 

Η νέα σελίδα βρίσκεται σε δοκιμαστική φάση, και ήδη 500 προσωπικότητες των social media, γνωστά brand, εκδότες και ταξιδιωτικοί συνεργάτες έχουν γίνει μέλη της.

Παρακολουθήστε την παρουσίαση της νέας πλατφόρμας εδώ.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι