Η Amazon λάνσαρε το πρόγραμμα Alexa for Hospitality, το οποίο σχεδιάστηκε έτσι ώστε να προσφέρει τεχνολογία φωνητικών εντολών στα ξενοδοχεία, εξυπηρετούμενα διαμερίσματα και ενοικιαζόμενα σπίτια.
Το σύστημα μπορεί να προσαρμοστεί έτσι ώστε να περιλαμβάνει, σημαντικές πληροφορίες για τους επισκέπτες, όπως την ώρα του τσεκ αουτ, ή τις ώρες πισίνας, δυνατότητα εξυπηρέτηση των επισκεπτών με υπηρεσίας όπως η καθαριότητα δωματίου ή το room service και τον έλεγχο λειτουργιών έξυπνου δωματίου (ρύθμιση θερμοστάτη ή κλιματισμό).
Η νέα πλατφόρμα είναι προϊόν συνεργασίας της Amazon με τη Marriott και η Marriott θα εισάγει την εμπειρία Alexa σε επιλεγμένα ξενοδοχεία της των brand Marriott Hotels, Westin Hotels & Resorts, St. Regis Hotels & Resorts, Aloft Hotels και Autograph Collection Hotels.
Η πλατφόρμα λειτουργεί με συσκευές Echo που είναι εγκατεστημένες στα δωμάτια των ξενοδοχείων, ενώ υποστηρίζει συσκευές Amazon Echo Dot, Echo και Echo Plus.
Σύμφωνα με την Amazon, το σύστημα αυτό θα λειτουργήσει σε συνδυασμό με υπάρχουσες τεχνολογίες, όπως οι DigiValet, Intelity, Nuvola και Volara, αλλά και με παρόχους ψυχαγωγίας όπως οι World Cinema και GuestTek για φωνητικές εντολές στην τηλεόραση.
Η Amazon συνεργάζεται επίσης με εταιρίες ενοικίασης εξοχικών κατοικιών, όπως η RedAwning, και με μπουτικ ξενοδοχεία της Two Roads Hospitality, σε δοκιμαστικό επίπεδο για την εφαρμογή της πλατφόρμας.