Το Facebook συνεχίζει να χάνει οπαδούς μεταξύ των εφήβων

03-09-18 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Εδώ και καιρό, το Facebook έχει αρχίσει να χάνει πόντους δημοτικότητας μεταξύ των εφήβων σε παγκόσμιο επίπεδο. Ειδικά στις ΗΠΑ, η κόπωση του κοινωνικού δικτύου στα νεανικά κοινά είναι πιο εμφανής και οι αναλυτές εκτιμούν ότι θα γίνει ακόμη πιο εμφανής στο μέλλον. Ο αριθμός των χρηστών του Facebook στις ΗΠΑ εκτιμάται ότι θα αυξηθεί μόλις κατά 0,9% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, φθάνοντας τα 169,5 εκατ. Αν και η ανάπτυξη του μέσου στις ΗΠΑ υποχωρεί, το Facebook παραμένει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης για όλες τις ηλικίες εκτός από τους νέους μεταξύ 12 και 17 ετών. Αντίθετα, το Snapchat κερδίζει διαρκώς έδαφος μεταξύ των νέων, έχοντας ξεπεράσει, ήδη, από το 2016 το Facebook, ως το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο μεταξύ των εφήβων στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, το Snapchat θα συνεχίσει να προσθέτει χρήστες από το ηλικιακό κοινό των 12 έως 17 ετών, ενώ το Facebook θα εξακολουθήσει να χάνει τους χρήστες αυτής της ομάδας. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του eMarketer, το δίκτυο Snapchat θα προσθέσει 1,2 εκατομμύρια νέους χρήστες σε αυτήν την ηλικιακή ομάδα έως το 2022, ενώ το Facebook θα χάσει 2,2 εκατομμύρια.

Το Snapchat

Το Snapchat είναι περισσότερο δημοφιλές από το Instagram μεταξύ των εφήβων στις ΗΠΑ εδώ και χρόνια. Το 2018, 16,4 εκατομμύρια παιδιά ηλικίας 12 έως 17 ετών θα χρησιμοποιήσουν το Snapchat, έναντι 12,8 εκατομμυρίων για το Instagram. Το Snapchat θα παραμείνει κυρίαρχο μεταξύ των εφήβων χρηστών μέχρι το 2022.

Όπως δημοσίευσε αρχικά το eMarketer το Φεβρουάριο, η εφηβική χρήση του Facebook μειώνεται. Φέτος, 11,5 εκατομμύρια άνθρωποι στις ΗΠΑ ηλικίας 12 έως 17 ετών θα βρεθούν στην πλατφόρμα, από 12,1 εκατομμύρια το 2017. Μέχρι το 2022 ο αριθμός των χρηστών Facebook σε αυτή την ηλικιακή κατηγορία θα μειωθεί στα 9,3 εκατομμύρια.

“Το Snapchat και το Instagram είναι οι κορυφαίες εφαρμογές για εφήβους και φέτος θα προσθέσουν σχεδόν τον ίδιο αριθμό νέων χρηστών από αυτή την ηλικιακή ομάδα”, αναφέρει το eMarketer.

GEN X

Η Generation X χρησιμοποιεί το Facebook πιο δυναμικά, με 45,1 εκατομμύρια χρήστες φέτος. Ο αριθμός αυτός θα κυμαίνεται ελαφρά σε όλη τη διάρκεια της περιόδου προβλέψεων, αλλά τελικά θα μειωθεί στα 43,8 εκατομμύρια μέχρι το 2022. Το Instagram, η δεύτερη πιο χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα μεταξύ της Gen X, θα έχει περίπου το ήμισυ των χρηστών φέτος (23,5 εκατομμύρια), αριθμός που θα αυξηθεί ελαφρά το 2019.

Βaby boomers

Οι baby boomers συνεχίζουν να προτιμούν το Facebook σε σχέση με άλλες εφαρμογές, κυρίως για να μένουν σε επαφή με τους φίλους και την οικογένειά τους. Φέτος, 31,9 εκατομμύρια άνθρωποι στη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα θα βρεθούν στην πλατφόρμα. Το δεύτερο κοινωνικό δίκτυο επιλογής τους είναι το Pinterest, με 12,9 εκατομμύρια χρήστες φέτος.

Πηγή: Newsletter του Συνδέσμου Επιχειρήεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour