Οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να χρησιμοποιούν εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης κατά την αναζήτηση επιλογών διακοπών, σύμφωνα με νέα έρευνα της μεγάλης ταξιδιωτικής πλατφόρμας Booking.com.
Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα 18.500 ανθρώπων από 25 χώρες και αποκαλύπτει ότι το 80% προτιμούν να αυτοεξυπηρετούνται από υπηρεσίες όπως chatbot προκειμένου να ενημερώνονται για τα ταξίδια.
Ενώ το 50% δεν έχουν αντίρρηση με την ανθρώπινη επαφή κατά την εξυπηρέτησή τους ή με αυτοποιημένα συστήματα, αρκεί να βρίσκουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους.
Η Booking.com ανέπτυξε έναν σύμβουλο κρατήσεων με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης ο οποίος απαντά ερωτήσεις πελατών μετά την κράτηση καταλύματος. Το chatbot αυτό είναι διαθέσιμο σε όλες τις συσκευές και πλατφόρμες και μπορεί να διαχειριστεί ερωτήματα πληρωμών, μεταφορών, ωρών άφιξης και αναχώρησης, αλλαγών ημερομηνίας και διαθεσιμότητας.
Σύμφωνα με την Booking.com, ο βοηθός διαχειρίζεται σχεδόν τις μισές ερωτήσεις πελατών μετά την κράτηση και εάν δεν μπορεί να απαντήσει συνδέεται με την εξυπηρέτηση πελατών ή το κατάλυμα.
Η πλατφόρμα επισημαίνει ότι η τεχνολογία αυτή θα διαδοθεί ιδιαίτερα ανάμεσα σε όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, για τη γρήγορη επίλυση ζητημάτων και τον περιορισμό του άγχους.
Τα chatbot έχουν συναισθηματικά ευφυία, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρος στρατηγικής ταξιδίων της Mezi, που ανήκει στην American Express και προσφέρει ταξιδιωτικό σύμβουλο με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης. Ήδη, οι χρήστες του Mezi στέλνουν πολύ προσωπικά μηνύματα παρότι γνωρίζουν ότι συζητούν με chatbot.