Booking.com: Chatbot διαχειρίζεται τα μισά ερωτήματα των ταξιδιωτών

22-06-18 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να χρησιμοποιούν εργαλεία αυτοεξυπηρέτησης κατά την αναζήτηση επιλογών διακοπών, σύμφωνα με νέα έρευνα της μεγάλης ταξιδιωτικής πλατφόρμας Booking.com.

Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα 18.500 ανθρώπων από 25 χώρες και αποκαλύπτει ότι το 80% προτιμούν να αυτοεξυπηρετούνται από υπηρεσίες όπως chatbot προκειμένου να ενημερώνονται για τα ταξίδια.

Ενώ το 50% δεν έχουν αντίρρηση με την ανθρώπινη επαφή κατά την εξυπηρέτησή τους ή με αυτοποιημένα συστήματα, αρκεί να βρίσκουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους.

Η Booking.com ανέπτυξε έναν σύμβουλο κρατήσεων με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης ο οποίος απαντά ερωτήσεις πελατών μετά την κράτηση καταλύματος. Το chatbot αυτό είναι διαθέσιμο σε όλες τις συσκευές και πλατφόρμες και μπορεί να διαχειριστεί ερωτήματα πληρωμών, μεταφορών, ωρών άφιξης και αναχώρησης, αλλαγών ημερομηνίας και διαθεσιμότητας.

Σύμφωνα με την Booking.com, ο βοηθός διαχειρίζεται σχεδόν τις μισές ερωτήσεις πελατών μετά την κράτηση και εάν δεν μπορεί να απαντήσει συνδέεται με την εξυπηρέτηση πελατών ή το κατάλυμα.

Η πλατφόρμα επισημαίνει ότι η τεχνολογία αυτή θα διαδοθεί ιδιαίτερα ανάμεσα σε όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, για τη γρήγορη επίλυση ζητημάτων και τον περιορισμό του άγχους.

Τα chatbot έχουν συναισθηματικά ευφυία, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρος στρατηγικής ταξιδίων της Mezi, που ανήκει στην American Express και προσφέρει ταξιδιωτικό σύμβουλο με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης. Ήδη, οι χρήστες του Mezi στέλνουν πολύ προσωπικά μηνύματα παρότι γνωρίζουν ότι συζητούν με chatbot.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ