Η εξατομικευμένη εμπειρία περνά μέσα… από το λογισμικό

05-02-18 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Όλες οι τελευταίες έρευνες για τις τάσεις που θα επικρατήσουν στον ξενοδοχειακό κλάδο το 2018 συμφωνούν: η εξατομικευμένη εμπειρία που προσφέρεται στον πελάτη είναι το νούμερο ένα ζητούμενο, τόσο στα ξενοδοχεία πολυτελείας όσο και στα χαμηλότερων κατηγοριών καταλύματα.

Το θέμα πλέον είναι πως μπορεί ένα ξενοδοχείο να φτάσει σε αυτό το αποτέλεσμα.

Είναι εμφανές ότι ο σχεδιασμός της εξατομικευμένης εμπειρίας έχει ως προϋπόθεση τη συλλογή και επεξεργασία μιας σειράς δεδομένων από τον πελάτη, διατροφικές προτιμήσεις, αθλητικές συνήθειες, αν ταξιδεύει για επαγγελματικούς ή για λόγους αναψυχής, αν έχει κάποιες ιδιαίτερες ανάγκες, και πολλά άλλα.

Η επεξεργασία των δεδομένων αυτών αποτελεί την επόμενη πρόκληση. Η είσοδος των νέων τεχνολογιών με εξειδικευμένες εφαρμογές υπόσχεται να απλοποιήσει αυτές τις διαδικασίες, ωστόσο η κάθε εφαρμογή έχει διαφορετικές λειτουργίες για κάθε τμήμα του ξενοδοχείου. Άλλη εφαρμογή για τα εστιατόρια, άλλη για τις κρατήσεις, άλλη για τα αθλητικά κέντρα και τα κέντρα spa, άλλη για τους συνεδριακούς χώρους, και πάει λέγοντας.

Αν πρόκειται για τον ίδιο πελάτη να γίνουν διπλές και τριπλές εγγραφές σε κάθε λογισμικό, τότε η διαδικασία αντί να απλοποιείται, περιπλέκεται περισσότερο. Επιπλέον, τα μικρά καταλύματα αντιμετωπίζουν και το πρόβλημα κόστους απόκτησης όλων αυτών των προηγμένων τεχνολογιών.

Η ενοποίηση όλων των λογισμικών κάτω από μια πλατφόρμα είναι πλέον κάτι παραπάνω από απαραίτητη.

Μια πλατφόρμα που ενσωματώνει όλες τις λειτουργίες ενός ξενοδοχείου, μιας τουριστικής επιχείρησης ή ενός εστιατορίου θα εξοικονομούσε κόστος και χρήματα.

Απαραίτητη προϋπόθεση για αυτό είναι η πλατφόρμα αλλά και όλες όσες πιθανόν εμφανιστούν στο μέλλον, να διατηρούν το μοναδικό συγκριτικό πλεονέκτημα ότι διαχειρίζονται τον πελάτη ως μία οντότητα.

Έτσι επιτυγχάνεται σημαντική εξοικονόμηση κόστους αλλά και ανθρωποωρών ενώ η λειτουργία της επιχείρησης είναι πιο αποτελεσματική.

Με μια ενιαία πλατφόρμα, ένα τμήμα της επιχείρησης μπορεί εύκολα να αντλεί δεδομένα από ένα άλλο ενώ η διοίκηση του κάθε τμήματος αλλά και η κεντρική διοίκηση να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα για τη λειτουργία της και τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζει.

Έτσι η απόδοσή και η οργάνωση των τμημάτων και των εργαζόμενών τους μπορεί να γίνει με πιο λειτουργικό τρόπο εξοικονομώντας μεγάλους πόρους και τελικά ο πελάτης να απολαμβάνει τις υπηρεσίες που εκείνος επιθυμεί.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι λειτουργίες των πελατειακών σχέσεων:

Μια τέτοια πλατφόρμα που απευθύνεται στις ιδιαίτερες ανάγκες των ελληνικών ξενοδοχείων, είναι το PYLON της Epsilon Net.

Το μεγάλο πλεονέκτημα του PYLON είναι ότι απευθύνεται σε όλων των ειδών τις τουριστικές επιχειρήσεις, ενοικιαζόμενα δωμάτια, μικρές, μεσαίες ή μεγάλες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, μικρές ή μεγάλες μονάδες εστίασης/καφέ/μπαρ, αλυσίδες καταστημάτων αλλά και τουριστικά καταστήματα.

Πέραν του προϊόντος, η πολλάκις βραβευμένη για την εξυπηρέτηση πελατών της Epsilon Net, παρέχει μέσα από τα συμβόλαια συντήρησης και υποστήριξής της, πρόσβαση σε όλες τις νέες εκδόσεις της εφαρμογής, με 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξη και με δυνατότητα απομακρυσμένης σύνδεσης.

Ενημερωθείτε για όλες τις δυνατότητες του PYLON Hospitality πατήστε εδώ.

 

 

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι