Πώς θα αναβαθμίσετε την παρουσία σας στο Facebook

22-01-18 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Μεγάλες επιπτώσεις στους ταξιδιωτικούς πράκτορες ενδέχεται να έχει η αλλαγή που ανακοίνωσε το Facebook σε ό,τι αφορά τον αλγόριθμο που καθορίζει ποιές καταχωρίσεις –και από ποιόν- θα εμφανίζονται υψηλότερα στο χρονολόγιο ενός χρήστη, όπως εκτιμά σε σχετικό του ρεπορτάζ ο ταξιδιωτικός ιστότοπος travelweekly.com.

Ο νέος αλγόριθμος θα μπορούσε να αναγκάσει τους τουριστικούς πράκτορες να αλλάξουν τις αναρτήσεις τους, με βάση τα σχόλια από τους followers, τα shares και άλλους παράγοντες. Αλλά και όσοι προσφέρουν στις τουριστικές επιχειρήσεις υπηρεσίες περιεχομένου σε social media, θα πρέπει επίσης να αναθεωρήσουν το περιεχόμενό τους προκειμένου οι αναρτήσεις να εξασφαλίζουν το engagement στο οποίο δίνει έμφαση το Facebook.

Άλλωστε το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει ξεκινήσει τις αλλαγές στον αλγόριθμο της ροής των ειδήσεων σταδιακά από το 2014, σε μια προσπάθεια να ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να πληρώσουν για διαφήμιση.

Εξηγώντας τις αλλαγές, ο Adam Mosseri υπευθυνος του τμήματος ροής ειδήσεων του Facebook, διευκρινίζει ότι οι παράγοντες που καθορίζουν το πόσο ψηλά θα εμφανιστεί μια ανάρτηση στο χρονολόγιο ενός χρήστη είναι ο αριθμός των χρηστών που θα αντιδράσουν στην ανάρτηση, θα την σχολιάσουν ή θα την μοιραστούν. «Με αυτή την αναβάθμιση, δίνουμε προτεραιότητα στια αναρτήσεις που πυροδοτούν συζητήσεις και ουσιώδεις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των χρηστών», τονίζει ο Mosseri. «Για να γίνει αυτό, προβλέπουμε σε ποιές αναρτήσεις θα θέλατε να αλληλεπιδράσετε με τους φίλους σας, και έτσι αυτές εμφανίζονται πιο ψηλά».

Οι επιλεγμένες αναρτήσεις θα είναι αυτές στις οποίες πραγματοποιούνται συζητήσεις στα σχόλια καθώς και αυτές στις οποίες τείνουν να αντιδράσουν ή να τις μοιραστούν. Επιπλέον, δίνεται προτεραιότητα σε αναρτήσεις από φίλους και οικογένεια.

Ο Mosseri τόνισε ότι ίσως οι επιχειρήσεις και οι «διαφημιζόμενοι» (όσοι έχουν δημιουργήσει σελίδες –pages- στο Facebook) να δουν μείωση στην απήχησή τους (reach), με τις αναρτήσεις που δεν έχουν σχόλια και αντιδράσεις να επηρεάζονται περισσότερο.

Αντίθετα, όσοι χρησιμοποιούν τα προσωπικά τους προφίλ στο Facebook αντί για τις εταιρικές σελίδες, θα επηρεαστούν πολύ λιγότερο, όπως αναφέρεται στο ρεπορτάζ του travelweekly. Αυτή την τακτική ακολουθούν πολλές εταιρείες, οι οποίες ενθαρρύνουν τους εργαζόμενούς τους να χρησιμοποιούν τα προσωπικά τους προφίλ για να αναδημοσιεύουν αναρτήσεις της εταιρικής σελίδας, κάτι που έχει μεγάλη ανταπόκριση όταν το θέμα είναι τα ταξίδια. Άλλωστε και οι απλοί χρήστες πολλές φορές κάνουν αναρτήσεις από τα ταξίδια τους ή τις επισκέψεις τους σε εστιατόρια. 

διαβάστε ακόμα

Γιατί η ΕΕ αγοράζει ακόμα ρωσικό αέριο;
Alltours | Ταξίδια γνωριμίας με Ολυμπιακή Ριβιέρα, Χαλκιδική και Κρήτη Γερμανών πρακτόρων
Ελληνικός τουρισμός 2023 | 5 Περιφέρειες είχαν το 90,5% των εισπράξεων και το 84% των επισκέψεων
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή βραβεύει εξέχοντα αρχιτεκτονικά έργα σε όλη την Ευρώπη
ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες