Γνωρίστε καλύτερα τους πελάτες σας

28-11-17 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Μήπως γνωρίζοντας τους πελάτες σας καλύτερα, μπορείτε να τους προσφέρετε πιο ποιοτική εξυπηρέτηση;  «Έξυπνες» εφαρμογές είναι στη διάθεση των ξενοδοχείων για να συμβάλουν στη δημιουργία μίας μοναδική εμπειρίας των επισκεπτών του κατά τη διαμονή τους και να ενισχύσουν το ποσοστό ικανοποίησής τους.  Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της διαδραστικής επικοινωνίας που αναπτύσσει το ξενοδοχείο με τον επισκέπτη του μέσω των εφαρμογών και που επιτρέπει στο ξενοδοχείο να αντιληφθεί έγκαιρα τις ανάγκες του επισκέπτη και να προβάλει τις εγκαταστάσεις και υπηρεσίες του.  Με τον τρόπο αυτό ενισχύεται η θετική του εικόνα και παράλληλα η αύξηση των εσόδων του.

Στην πράξη οι «έξυπνες» εφαρμογές δίνουν στον ξενοδόχο τη δυνατότητα να προσφέρουν τις υπηρεσίες που παρέχονται εντός των χώρων του, μέσα από τα smartphone των επισκεπτών τους.  Room service, κρατήσεις στο εστιατόριο ή σε άλλες εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, προβολή διαθέσιμων προσφορών, αποστολή προσωπικών αιτημάτων, πρόσβαση σε τοπικό τουριστικό οδηγό είναι κάποιες από τις δυνατότητες της εφαρμογής.  Η διαχείριση όλων αυτών γίνεται εύκολα και άμεσα από το προσωπικό του ξενοδοχείου μέσω tablet.

Η COSMOTE, στο πλαίσιο των ολοκληρωμένων λύσεων που προσφέρει στον ξενοδοχειακό κλάδο, δεν θα μπορούσε να μην διαθέτει «έξυπνες» λύσεις για την κάλυψη των αναγκών τους.  Με την εφαρμογή Tourismart δίνεται μία σειρά δυνατοτήτων στο ξενοδοχείο, όπως:

Real-time επικοινωνία με τους επισκέπτες του
κάνοντας τη διαμονή τους ακόμα πιο απολαυστική.  Με τον τρόπο αυτό οι επισκέπτες έχουν πρόσβαση στις παρεχόμενες υπηρεσίες οποιαδήποτε στιγμή, στέλνουν ειδοποιήσεις και αιτήματα, ενώ από την πλευρά του το ξενοδοχείο έρχεται σε επαφή μαζί τους και διαχειρίζεται τα αιτήματά τους άμεσα και αποτελεσματικά.

Σύστημα διαχείρισης αιτημάτων που επιτρέπει τη λήψη και διαχείριση αιτημάτων των επισκεπτών προς το ξενοδοχείο αναφορικά με παραγγελίες και κρατήσεις.  Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα επικοινωνίας με τους επισκέπτες και ενημέρωσης για στατιστικά που αφορούν στην κίνηση παρεχόμενων υπηρεσιών. 

Πρόσβαση στο προφίλ επισκεπτών με πολύτιμες πληροφορίες για τις επιθυμίες των πελατών τους και τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους.

Reputation Management καθώς μέσω της εφαρμογής ο ξενοδόχος ενημερώνεται για τις εντυπώσεις των επισκεπτών και λαμβάνει κριτικές κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Έτσι το ξενοδοχείο μπορεί να αυξήσει τον δείκτη ικανοποίησης των πελατών του. 

Αποστολή ειδοποιήσεων, για να μπορούν οι ξενοδόχοι να προγραμματίσουν και να στείλουν μηνύματα στα Smartphones των επισκεπτών αναφορικά με εκπτώσεις, νέα και δραστηριότητες του ξενοδοχείου.  Με την εγκατάσταση beacon μπορούν να σταλούν αυτόματα μηνύματα με βάση την ακριβή θέση του επισκέπτη στο χώρο. 

Το Tourismart προσφέρεται από την COSMOTE σε συνεργασία με την εταιρεία SimpleApps, διαθέσιμη για Android και iOS συσκευές.

Για περισσότερες πληροφορίες https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/_tourismart.html


διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι