Τα νέα ηχηρά ονόματα που εμπιστεύονται τη Nelios

24-11-17 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Nelios: Ένας μήνας γεμάτος νέες δυνατές συνεργασίες, νέα ηχηρά αποτελέσματα για τους συνεργάτες της, αλλά και δυναμική εταιρική παρουσία σε όλα τα σημαντικά ραντεβού της εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας.

Δυναμικά και αισιόδοξα κλείνει η φετινή σεζόν για τη Nelios, το μοναδικό digital marketing agency στην Ελλάδα, που είναι απόλυτα καθετοποιημένο στην παροχή υπηρεσιών μέσω διαδικτύου για ξενοδοχεία.

 

Το Thassos Grand

 

Πιο συγκεκριμένα, τον τελευταίο μήνα η Nelios, πρόσθεσε περισσότερες από 15 νέες συνεργασίες στο χαρτοφυλάκιό της, με πιο ηχηρές:

- Το Euphoria Retreat στo Μυστρά. Πρόκειται για το πρώτο destination spa που δημιουργείται στην Ελλάδα. Θα λειτουργήσει τον Μάιο του 2018 και ήδη αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα projects που γίνονται αυτή τη χρονιά στη χώρα μας.

- Την ξενοδοχειακή αλυσίδα Aldemar Hotels and Resorts, των 8 ξενοδοχείων και των 2.500 κλινών. Η συνεργασία αυτή, εντάσσεται στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής χάραξης της Aldemar για τη μεγιστοποίηση του μεριδίου της στις online κρατήσεις του ομίλου. Αποστολή της ομάδας της Nelios είναι η ενίσχυση του ψηφιακού αποτυπώματος των ξενοδοχείων της αλυσίδας και κατ’ επέκταση η βελτίωση της ροής των online κρατήσεών τους.

- Το Thassos Grand, ένα από τα πλέον πρόσφατα projects 5-αστέρων στη βόρεια Ελλάδα.

- Το Skiathos Palace, το landmark ξενοδοχείο του νησιού της Σκιάθου.

- Καθώς και ένα guest project, συγκεκριμένα το νέο website του Manesis Travel, τον μεγαλύτερο ταξιδιωτικό οργανισμό της Ελλάδας.

 

Το Varos Village, στη Λήμνο

 

Στόχος της Nelios, είναι η προσέλκυση περισσότερων απευθείας κρατήσεων στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία, μειώνοντας έτσι το κόστος προμηθειών προς τρίτους. Το αποτέλεσμα για τα ξενοδοχεία είναι να έχουν μεγαλύτερη κερδοφορία και έτσι να αποκτήσουν τη δυνατότητα αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών τους, δημιουργώντας επιπλέον υπεραξία.

Στο παραπάνω πλαίσιο, η εταιρεία παρουσίασε αυτό το μήνα 4 διαφορετικά success stories που αφορούν τα,

Galaxy Hotel στο Ηράκλειο,

Varos Village στη Λήμνο,

Minois Village Hotel Suites & Spa, στην Πάρο και

AKS Hotels, στο Πόρτο Χέλι

 

Το Minois Village Hotel Suites & Spa, στην Πάρο

 

Με τις αυξήσεις (σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις) των online κρατήσεων να ξεπερνούν το 25%, και με τις απευθείας (μέσω της μηχανής κράτησης του website του ξενοδοχείου) κρατήσεις να υπερδιπλασιάζονται, η Nelios αποδεικνύει ότι το ολιστικό μοντέλο digital marketing που έχει επιλέξει, βρίσκει αποτελεσματική εφαρμογή σε όλα τα ξενοδοχεία και επιτυγχάνει καλύτερη (και άρα πιο κερδοφόρα) κατανομή κρατήσεών τους, ανεξαρτήτως του τύπου τους, της θέσης τους στο γεωγραφικό χάρτη, αλλά και των αγορών στόχευσής τους.

Έχοντας ήδη ολοκληρώσει μία σειρά σεμιναρίων ανά την Ελλάδα, καθώς και μία άκρως επιτυχημένη παρουσία στην πρόσφατη έκθεση 100% Hotel Show, η ομάδα της Nelios θα δώσει ένα... πολυεπίπεδο παρών στην ανανεωμένη έκθεση Xenia, το τριήμερο Σάββατο 25/11 – Δευτέρα 27/11.

Εκτός από το περίπτερό της (Metropolitan Expo, Hall 2, Stand B14), τα στελέχη της Nelios συμμετέχουν και στις ακόλουθες (εντός του πλαισίου της έκθεσης) δράσεις:

- Σάββατο 25/11, 13:40 – 14:00, Digi Xenia, Ομιλία για το “Search Engine Optimization” του Δημήτρη Σερίφη, Co Founder & CEO και της Helen Marie Joyce, Creative & SEO Copywriter, Nelios.

- Σάββατο 25/11, 18:00 – 19:00, Nelios Stand (Hall 2, Stand: B14), Team Nelios Tweet Up. H ομάδα της Nelios (Λίνα Καστρίτη, Chief Commercial Officer, Ζωή Μουχρίτσα, Chief Marketing Officer και Χαράλαμπος Θεοδώρου, Chief Production Officer) θα απαντήσουν σε όλα τα ερωτήματα των ξενοδόχων σχετικά με την ψηφιακή παρουσία και τις απευθείας κρατήσεις των ξενοδοχείων.

- Κυριακή 26/11, 11:40 – 13:00, Digi Xenia, O Δημήτρης Σερίφης, Co Founder & CEO, Nelios, συμμετέχει στοΠάνελ Ανοιχτής Συζήτησης - Strategy, Sales & Distribution”.

- Κυριακή 26/11, 18:00 – 19:00, Nelios Stand (Hall 2, Stand: B14), Bloggers Tweet Up. Οι πιο ηχηροί έλληνες bloggers και influencers -μεταξύ των οποίων ο Κώστας Βογιατζής (Yatzer.com) και ο Νικόλας Μάστορας (anothervisualdiary.com)- θα απαντήσουν στο πώς και πότε ένα post στα social media μπορεί να μετατραπεί σε απευθείας κράτηση του ξενοδοχείου.

- Δευτέρα 27/11, 11:40 - 12:40, Digi Xenia, ο Δημήτρης Σερίφης, Nelios συντονίζει τοΠάνελ Ανοιχτής Συζήτησης - Hotel Digital Presence”.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ