TripAdvisor: Δημιουργία δελεαστικών πακέτων για τους πελάτες

24-11-16 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το TripAdvisor δημοσιοποίησε άρθρο (που απευθύνεται σε ξενοδόχους) της  Travel Blogger, συνεργάτη του, κ. Traci Suppa με θέμα "Δημιουργία δελεαστικών πακέτων για τους πελάτες".

Η κ. Traci Suppa είναι μία πολυβραβευμένη συγγραφέας που ειδικεύεται στα ταξίδια και στον τουρισμό, με σημαντικό έργο στον τύπο και στο χώρο του διαδικτύου.

Το πρώτο μέρος του άρθρου έχει ως εξής:

"Οι άνθρωποι που ταξιδεύουν για λόγους αναψυχής δεν ψάχνουν απλώς ένα μέρος για να μείνουν. Θέλουν να βγουν έξω για φαγητό, να επισκεφθούν τοπικά αξιοθέατα και να παρακολουθήσουν εκδηλώσεις. Τι θα λέτε να προσφέρατε μία πολύτιμη υπηρεσία στους πελάτες σας, παρέχοντάς τους ενδιαφέρουσες προτάσεις για το πρόγραμμά τους; Σε συνεργασία με το προσωπικό μάρκετινγκ των αξιοθέατων, εκδηλώσεων και εστιατορίων της περιοχής, μπορείτε να δημιουργήσετε θεματικά πακέτα ειδικής τιμής που θα αυξήσουν το κέρδος σας. Να πώς μπορείτε να ξεκινήσετε.

Αφιερώστε χρόνο σε αυτήν την προσπάθεια

Καταρχάς, ας ξεκαθαρίσουμε γιατί πρέπει να μπείτε σε αυτήν τη διαδικασία. Τα πακέτα μπορούν να ενισχύσουν τα κέρδη σας και να αυξήσουν τις κρατήσεις τις περιόδους μειωμένης τουριστικής κίνησης. Επίσης, οι πελάτες που αγοράζουν πακέτα έχουν λιγότερες πιθανότητες να ακυρώσουν το ταξίδι τους. Μπορείτε να δημιουργήσετε πακέτα που συνδυάζουν δημοφιλείς τάσεις και να τα ενημερώνετε τακτικά, για να ενθαρρύνετε τους πελάτες να σας ξαναπροτιμήσουν. Για παράδειγμα, μπορείτε να συμπεριλάβετε εισιτήρια εισόδου στην έκθεση ενός τοπικού αξιοθέατου με θέμα τον Χάρι Πότερ ή να συνεργαστείτε με μία εταιρεία ενοικίασης εξοπλισμού θαλάσσιων σπορ, ώστε οι πελάτες σας να δοκιμάσουν το «παντλ μπόρντιγκ» (όρθια κωπηλασία πάνω σε σανίδα του σερφ). Τα δημιουργικά πακέτα σάς δίνουν επίσης την ευκαιρία να προβάλλετε τις ειδικές παροχές σας, όπως το βραβευμένο εστιατόριό σας ή τα δωμάτιά σας όπου επιτρέπονται τα κατοικίδια.

Επιπλέον, η προβολή των επιχειρήσεων της περιοχής σας – και όχι κάποιας άλλης περιοχής – είναι συμφέρουσα για εσάς. Αυτό είναι το βασικό κίνητρο της Judy Dalessandro, Διευθύντριας Πωλήσεων του HYATT house™ στην πόλη Φίσκιλ της Νέας Υόρκης. «Η περιοχή μας προσφέρει έναν τεράστιο πλούτο τεχνών, ιστορικών σημείων ενδιαφέροντος και γευστικών εμπειριών», επισημαίνει η Dalessandro. «Είναι σημαντικό για το ξενοδοχείο μας να συνεργάζεται με τα τοπικά αξιοθέατα, ώστε να αυξάνεται ο τουρισμός στην Κοιλάδα Χάντσον.»

Λάβετε υπόψη τη φίρμα σας

Εάν διαθέτετε μία πολυτελή επιχείρηση, μην σκέφτεστε το πακέτο ως «εκπτωτική προσφορά» αλλά ως εμπειρία πρόσθετης αξίας. Οι πελάτες σας δεν ενδιαφέρονται να εξοικονομήσουν χρήματα, αλλά θέλουν περισσότερες παροχές. Εάν, ωστόσο, η επιχείρησή σας θεωρείται «οικονομική», προβάλλετε τις εκπτώσεις που θα απολαύσουν οι πελάτες σας με τις τιμές πακέτου.

Εντοπίστε την αγορά-στόχο σας

Στη συνέχεια, προσδιορίστε ποιοι ταξιδιώτες θα επέλεγαν τη συγκεκριμένη προσφορά. Εάν η επιχείρησή σας είναι κατάλληλη για οικογένειες, μπορείτε να συνεργαστείτε με θεματικά πάρκα και μουσεία. Εάν έχετε μία μικρή, πολυτελή επιχείρηση, δημοφιλή σε ζευγάρια, αναζητήστε πολιτισμικές δραστηριότητες και περιηγήσεις σε οινοποιεία.

Επιλέξτε τους συνεργάτες σας

Το Aruba Marriott Resort & Stellaris Casino στην Αρούμπα προσφέρει στους πελάτες του αυτό που θέλουν: δραστηριότητες εκτός του χώρου της επιχείρησης, όπως βόλτες με ιστιοφόρο το ηλιοβασίλεμα και εισιτήρια για φάρμες πεταλούδων. Η Keirsin Tjon Pian Gi, Διευθύντρια του τμήματος PR & Ηλεκτρονικού εμπορίου, παραδέχεται ότι επιλέγει με προσοχή τους συνεργάτες για τα πακέτα του θέρετρου. «Το θέρετρο έχει κάποιους προτιμώμενους συνεργάτες, αλλά οι αποφάσεις μας βασίζονται και στη δημοτικότητα των περιηγήσεων και δραστηριοτήτων τους.»

Συμπεριλάβετε πρόσθετες παροχές

Τα περισσότερα ταξιδιωτικά πακέτα περιλαμβάνουν τη διαμονή και δραστηριότητες. Μην ξεχνάτε όμως τις πρόσθετες παροχές στον χώρο της επιχείρησης. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα ακόμα πιο δελεαστικό πακέτο, περιλαμβάνοντας ξενοδοχειακές υπηρεσίες όπως δείπνο, ταινίες στο δωμάτιο και θεραπείες σπα. Μπορείτε να συμπεριλάβετε ολόκληρη την τιμή της υπηρεσίας στο πακέτο ή να προσφέρετε μία έκπτωση για αυτήν. Έτσι θα ενθαρρύνετε τους πελάτες να δοκιμάσουν τις συμπληρωματικές παροχές σας, αυξάνοντας τα έσοδά σας.

Επιλέξτε προσεκτικά τον χρόνο

Τα πακέτα πρέπει να προσφέρουν κίνητρα για διαμονή κατά τη διάρκεια περιόδων μειωμένης τουριστικής κίνησης, όταν δηλαδή χρειάζεστε τις κρατήσεις. Τα αστικά ξενοδοχεία επιχειρηματικού στιλ τα χρησιμοποιούν για να αυξάνουν τις κρατήσεις τους τα σαββατοκύριακα. Εάν πρόκειται να λάβει χώρα μία ειδική εκδήλωση ή ένα φεστιβάλ, συνεργαστείτε με τους διοργανωτές για να προσφέρετε έγκαιρα προωθητικές προσφορές. Μπορείτε ακόμα να καθορίσετε ελάχιστη διαμονή, για να αυξήσετε τις διανυκτερεύσεις της κράτησης.

Ξεκινήστε συγκρατημένα

Δοκιμάστε δύο-τρία πακέτα για αρχή και παρακολουθήστε πώς θα γίνουν δεκτά. Κάθε συνεργάτης πρέπει να συμφωνήσει για μία δοκιμαστική περίοδο τουλάχιστον έξι μηνών. Μην προσφέρετε ποτέ πέντε διαφορετικά πακέτα την ίδια περίοδο, διαφορετικά μπορεί να αποδυναμώσετε την προσπάθειά σας. Αν και το πιο λογικό είναι να πουλάει το πακέτο το ξενοδοχείο-συνεργάτης, οποιαδήποτε επιχείρηση που συμμετέχει μπορεί επίσης να το πουλάει, με την προϋπόθεση ότι δέχεται πιστωτικές κάρτες. Μόλις ξεκινήσει η περίοδος ισχύος του πακέτου, βεβαιωθείτε ότι όλοι οι συνεργάτες το αναφέρουν στους ιστότοπούς τους και στις σελίδες τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, Twitter και το Instagram>>.

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»