H εικονική πραγματικότητα είναι το μέλλον στα ταξίδια

04-05-16 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

H παγκοσμιοποίηση και η ψηφιοποίηση έχουν αλλάξει δραματικά τη ζωή όλων και τώρα φαίνεται ότι διεισδύει και στην ποιότητα του τουρισμού στη Γερμανία, όπου τα τελευταία επιτεύγματα της τεχνολογίας εμπλουτίζουν τις διακοπές με στοιχεία διαδραστικότητας και νέες προοπτικές.

Για παράδειγμα στο brand της Robinson Club, η εικονική πραγματικότητα αποτελεί σημαντικό στοιχείο στην ικανοποίηση αναγκών των πελατών. Επομένως, η περιήγηση στο ξενοδοχείο μέσω της νέας αυτής τεχνολογίας, μπορεί να γίνει πια πριν τις διακοπές, και θα μπορούσε δυνητικά να αποτελέσει μια εντελώς νέα εμπειρία.

Οι εξελίξεις στο κομμάτι της τεχνολογίας τα τελευταία έτη έχουν δώσει νέες δυνατότητες με υψηλό επίπεδο ποιότητας, κάτι που κάποτε ήταν αδιανόητο. 

Δείτε το βίντεο του ομίλου TUI...

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour