Βίντεο εικονικής πραγματικότητας, το νέο εργαλείο μάρκετινγκ στον τουρισμό

07-04-16 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η εικονική πραγματικότητα μπαίνει πλέον δυναμικά στο μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών σε όλο τον κόσμο, καθώς τα σχετικά βίντεο με εύρος 360 μοιρών στο Facebook μπορεί να τα παρακολουθήσει ο κάθε χρήστης με οποιαδήποτε συσκευή.

Τα τουριστικά brand δαπανούν εκατ. δολάρια στην παραγωγή τέτοιων καινοτόμων βίντεο, επιδιώκοντας μέσα από τη νέα τεχνολογία να αναδείξουν πόλεις και φυσικά τοπία μέσα από τη δημοφιλή πλατφόρμα των social media.

Το πρώτο βίντεο του είδους με ταξιδιωτικό περιεχόμενο στο Facebook εκτείνεται σε 5 ηπείρους, ενώ από τον Ιανουάριο, εταιρίες και μέσα ενημέρωσης όπως τα National Geographic, GoPro, Seaview 360, Discovery, Weather Channel και Tourism Australia (τουριστικός οργανισμός της Αυστραλίας), έχουν δημοσιεύσει στις σελίδες του Facebook 24 τέτοια βίντεο, όπως σημειώνει το skift.com.

Καθένα από τα βίντεο αυτά συγκεντρώνει περισσότερες από 3 εκατ. θεάσεις, με τον τουριστικό οργανισμό της Αυστραλίας να καταγράφει 4,6 εκατ. θεάσεις μέχρι σήμερα σε 7 από τα 17 βίντεο εικονικής πραγματικότητας που έχει «ανεβάσει» στο Facebook και άλλες 1,6 εκατ. στο Youtube και στην ιστοσελίδα του οργανισμού στο διαδίκτυο, Australia.com.

Η σελίδα του οργανισμού στο Facebook έχει συγκεντρώσει 6,8 εκατ. like.

Τα βίντεο του οργανισμού εντάσσονται στην παγκόσμια καμπάνια ύψους 40 εκατ. δολαρίων που λάνσαρε τον Ιανουάριο, στην οποία πρωταγωνιστεί ο ηθοποιός Chris Hemsworth.

Τα βίντεο έχουν στόχο να αναδείξουν όλα τα στοιχεία που κάνουν την Αυστραλία ξεχωριστή. Οι χρήστες του Facebook μπορούν να πλοηγούνται στα βίντεο και να βρεθούν έτσι στην καρδιά των εμπειριών που προσφέρει ο προορισμός σαν να βρίσκονται εκεί.

Το Facebook λάνσαρε για πρώτη φορά τα νέα βίντεο τον Σεπτέμβριο του 2015 ως βίντεο 360 μοιρών για πλοήγηση αποκλειστικά από σταθερούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Όπως επισημαίνει ο διευθυντής της Tourism Australia, John O’Sullivan, τα βίντεο βυθίζουν τον θεατή στον προορισμό δίνοντας τη δυνατότητα να έχει αίσθηση από αυτόν χωρίς να βρισκεται εκεί, ενώ βοηθά στο να μεταδώσει το μήνυμα ότι η Αυστραλία δεν είναι ένας προορισμός απλώς και μόνο για ένα ταξίδι, καθώς κάθε φορά ο επισκέπτης μπορεί να επιστρέφει, κάποια άλλη εποχή, και να κάνει κάτι διαφορετικό, αποφασίζοντας τι θέλει να κάνει σύμφωνα με τα όσα έχει ήδη παρακολουθήσει στο βίντεο.

Δείτε τρία από τα βίντεο...

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων