Πώς η τεχνολογία βελτιώνει την εμπειρία των επισκεπτών πριν από την άφιξη

06-04-16 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η χρήση της τεχνολογίας ως κύριου συστατικού της ψηφιακής επικοινωνίας έχει γίνει η πιο σημαντική πλευρά της δραστηριότητας των περισσότερων ξενοδόχων, καθώς οδηγεί στην αύξηση της άμεσης προσέγγισης των επισκεπτών, στη διόγκωση του αριθμού πελατών από ψηφιακά κανάλια κρατήσεων (ΟΤΑ) οι οποιοι μετατρέπονται σε πραγματικούς επισκέπτες και στη διεύρυνση των μελλοντικών άμεσων κρατήσεων στο ξενοδοχείο. 

Η Nicki Graham, διευθύντρια μάρκετινγκ και επικοινωνίας στην πλατφόρμα προσέγγισης πελατών για ξενοδοχεία, Guestfolio, αναδεικνύει σε άρθρο της στο hotelier.com, 3 τρόπους με τους οποίους οι ξενοδόχοι μπορούν να εκμεταλλευθούν τις δυνατότητες αυτές από τη στιγμή που θα γίνει η κράτηση και έπειτα, και πριν ακόμα την άφιξη στη μονάδα.

Οι λύσεις αυτές εξασφαλίζουν την ιδανική εμπειρία πελάτη και αναδεικνύουν το πόσο εύκολο είναι να εφαρμοσθούν σε οποιοδήποτε είδος ξενοδοχείου. 

Δείτε τις…

1. Χρησιμοποιήστε μάρκετινγκ προορισμού πριν την άφιξη

Μια ψηφιακή (ή μέσω κινητού) υποδοχή επιτρέπει στους επισκέπτες να ξεφυλλίζουν με την άνεσή τους όλες τις προσωποποιημένες και προτεινόμενες για αυτούς δραστηριότητες, τις επιλογές δείπνου, τις θεραπείες σπα, τις υπηρεσίες γκολφ κτλ. και μπορούν να κάνουν απευθείας κράτηση μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας.

Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να επιδείξετε όσα έχετε να προσφέρετε στην περιοχή, μέσα στο ξενοδοχείο ή ο,τι απλώς προτείνουν οι ντόπιοι. Αυτό το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών κτίζει το στοιχείο της προσδοκίας στον επισκέπτη καθώς μπορεί να δει τι μπορούν να κάνουν μόλις φτάσουν στο ξενοδοχείο. 

2. Επικοινωνείτε μέσω προσωποποιημένου αυτοματισμού email

Τα αυτοματοποιημένα email πριν την άφιξη, επιτρέπουν στο ξενοδοχείο να σχεδιάζει κατάλληλα και να αποστέλλει ελκυστικά επώνυμα email στους επισκέπτες τους χωρίς χειροκίνητη εργασία.

Σε γενικές γραμμές, οι επισκέπτες των ξενοδοχείων ανοίγουν τα αυτοματοποιημένα email, με 39% μέσο ρυθμό κλικ, προκειμένου να έχουν πρόσβαση στην υποδοχή μέσω κινητού 6 φορές πριν την άφιξη στο ξενοδοχείο. 

Η βελτίωση αυτή στη προσέγγιση πελατών πριν την άφιξη εξυπηρετεί σημαντικούς στόχους του μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο, όπως την πιστότητα στο brand, την ενημέρωση σχετικά με αυτό και τα έσοδα.

3. Να γνωρίζετε τους επισκέπτες σας

Με τη χρήση πληροφοριών από αυτοματοποιημένες απαντήσεις email, αιτήματα από το κινητό και ερωτήσεις πριν την άφιξη, μπορείτε να κτίσετε ένα σημαντικό προφίλ πελατών. Η δυνατότητα να αποθηκεύετε και να χρησιμοποιείτε αυτά τα δεδομένα, αναβαθμίζει την επικοινωνία μάρκετινγκ και σας οδηγεί σταδιακά να διατηρήσετε τους πελάτες σας.

Γι αυτό χρησιμοποιήστε τη προσέγγιση πελατών, το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ και την πλατφόρμα CRM και ανακαλύψτε πώς μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε ώστε να προσεγγίζετε τους πελάτες σας.

Η υποκίνηση συνομιλιών με τους επισκέπτες είναι ζωτικής σημασίας και η χρήση της τεχνολογίας για την εκκίνηση αυτής της διαδικασίας είναι αυτό που θέλουν οι επισκέπτες.

διαβάστε ακόμα

Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5