Ένα ρομπότ πολύ ενημερωμένο για τις επιλογές διασκέδασης και τις τουριστικές ατραξιόν κάθε περιοχής, θα υποδέχεται σύντομα τους επισκέπτες των ξενοδοχείων της παγκόσμιας ξενοδοχειακής αλυσίδας Hilton Worldwide.
Πρόκειται για τον "Connie", ο οποίος θα ανήκει στο προσωπικό του ξενοδοχείου και καθήκον του θα είναι να υποδεικνύει στους επισκέπτες τα καλύτερα σημεία με τουριστικό ενδιαφέρον στην περιοχή, τα κορυφαία εστιατόρια αλλά τις ξεχωριστές υπηρεσίες και ευκολίες που προσφέρει το ξενοδοχείο.
Ο "Connie" είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της IBM με την Hilton Worldwide και η λειτουργία του θα είναι δοκιμαστική, καθώς πρόκειται για το πρώτο ρομπότ που ενσωματώνεται στην παγκόσμια βιομηχανία της φιλοξενίας με τεχνολογία συμβατή με τη Watson.
Αυτό σημαίνει ότι οι πληροφορίες που ο "Connie" θα προσφέρει στους επισκέπτες του ξενοδοχείου, θα αντλούνται από τη βάση δεδομένων των Watson και WayBlazer, κάτι που δεν έχει επαναληφθεί στην παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία.
Η Watson είναι πλατφόρμα γνωσιακής τεχνολογίας υπολογιστών που αντιπροσωπεύει τη νέα εποχή στους υπολογιστές κατά την οποία τα ηλεκτρνικά συστήματα αντιλαμβάνονται τον κόσμο όπως οι άνθρωποι - μέσα από τις αισθήσεις, τη μάθηση και την εμπειρία.
"Connie" είναι το χαϊδευτικό του ονόματος του ιδρυτή της Χίλτον, Κόνραντ, και το ρομπότ σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η IBM αναπτύσσει ένα ρομπότ συμβατό με τη Watson για τις ανάγκες της ξενοδοχειακής βιομηχανίας.
Ο "Connie" θα εργάζεται στο πλευρό του δυναμικού των ξενοδοχείων της Χίλτον, βοηθώντας στην εκπλήρωση των επιθυμιών των επισκεπτών, στην διασφάλισης της προσωποποιημένης εμπειρίας διαμονής και στην πληρέστερη πληροφόρηση των ταξιδιωτών όσον αφορά την οργάνωση των διακοπών τους.
Προς το παρόν, πάντως, το συμπαθές ρομπότ βρίσκεται κοντά στη ρεσεψιόν του ξενοδοχείου Hilton McLean στην Βιρτζίνια, μαθαίνοντας να αλληλεπιδρά με τους επισκέπτες και ικανοποιώντας τις απαιτήσεις τους με ευγενικό τρόπο.
Ο "Connie" χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό τεχνολογιών με βάση τη Watson, όπως τις Dialog, Speech to Text, Text to Speech και Natural Language Classifier, προκειμένου να είναι σε θέση να υποδέχεται τους επισκέπτες κατά την άφιξή τους στο ξενοδοχείο και να μπορεί να απαντά σε ερωτήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου. Οι προτάσεις του "Connie"δεν περιορίζονται εντός του ξενοδοχείου, αλλά αφορούν και δραστηριότητες έξω από αυτό.
Όσο περισσότεροι επισκέπτες αλληλεπιδρούν με τον "Connie", τόσο περισσότερα μαθαίνει, παρουσιάζοντας βελτίωση στις προτάσεις του.