Hotelgenius: Η ιδιοφυία της ξενοδοχειακής βιομηχανίας

05-02-16 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Θέλοντας να προσφέρουν στην αγορά των ξενοδοχείων αυτό που έλειπε χρόνια τώρα, δύο νέοι άνθρωποι πήραν την πρωτοβουλία και δημιούργησαν μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη εταιρεία, τη Hotelgenius. Έχοντας στο ενεργητικό τους εμπειρία σχεδόν 20 ετών στον τουρισμό και συγκεκριμένα στα ξενοδοχεία και με σπουδές στην τεχνολογία και τη διοίκηση επιχειρήσεων, ο  Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος και ο Σπύρος Λοΐσιος, έχτισαν από το μηδέν μία από τις πιο πετυχημένες εταιρείας του χώρου (hospitality technology). 

Η ιδέα γεννήθηκε όταν συνειδητοποίησαν από την καθημερινή επαφή τους με τους ξενοδόχους, ότι υπήρχε ένα μεγάλο κενό στην αγορά όσον αφορά τη διαδικτυακή διαχείρισης των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Έτσι, επιλέγοντας μία εξαιρετική ομάδα από το χώρο των ξενοδοχείων, της πληροφορικής, της διαφήμισης και του σχεδίου, κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα μοναδικό προϊόν, το οποίο θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε την «ιδιοφυία της αγοράς». Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι το σλόγκαν της εταιρείας είναι #begenius. 

Το βασικό, λοιπόν, προϊόν της εταιρείας είναι η ομώνυμη πλατφόρμα, η οποία προσφέρει μία ενιαία λύση διαχείρισης των διαδικτυακών πωλήσεων και marketing, αποκλειστικά για ξενοδοχεία. Πρόκειται για ένα καινοτόμο cloud-based λογισμικό το οποίο καλύπτει ουσιαστικά, εύκολα και οικονομικά, όλες τις διαδικτυακές ανάγκες ενός ξενοδοχείου. Η πλατφόρμα αποτελείται από 3 βασικά συστήματα – Ιστοσελίδα, Μηχανή Κρατήσεων και Εφαρμογή για Κινητά – και επιτρέπει στον ξενοδόχο να αποκτήσει τον πλήρη έλεγχο της διαδικτυακής του παρουσίας αλλά, κυρίως, των διαδικτυακών του πωλήσεων. Έχοντας στα χέρια του ένα εξαιρετικά εύχρηστο εργαλείο, ο χρήστης της πλατφόρμας μπορεί να χτίσει εύκολα, γρήγορα και, κυρίως, μόνος του τη νέα του ιστοσελίδα, μηχανή κρατήσεων και εφαρμογή μέσα σε λίγες ώρες. 

Εκτός από την ενιαία φύση της πλατφόρμας, τον έλεγχο που αποκτά ο ξενοδόχος αλλά και τη μείωση των ετήσιων εξόδων, το Hotelgenius προσφέρει πολλά ακόμη πλεονεκτήματα. Πράγματι, αυξάνει την παραγωγικότητα του προσωπικού ενός ξενοδοχείου, προσφέρει μία απαράμιλλη εμπειρία τόσο στο διαδίκτυο όσο και στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, αυξάνει τις κρατήσεις και τα έσοδα, απαλλάσσει τον επιχειρηματία από τα έξοδα εξωτερικών συνεργατών και προμήθειας, είναι ευέλικτο και προσαρμόσιμο έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες οποιασδήποτε ξενοδοχειακής μονάδας ανεξαρτήτου μεγέθους ή ηλικίας και υπόσχεται να προβάλλει την πιο μοντέρνα εκδοχή του ξενοδοχείου σας. 

«Για εμάς, η μεγαλύτερη επιβεβαίωση των κόπων μας είναι ότι καταφέραμε μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη 100+ ξενοδοχείων», λέει ο Πρόεδρος της εταιρείας Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος. Επίσης, η πρόσφατη χρηματοδότηση της επιχείρησης από την Elikonos Jeremie SCA- Sicar, θα επιτρέψει στην ομάδα της να συνεχίσει να πρωτοπορεί. «Είμαστε έτοιμοι να αναπτύξουμε ακόμη περισσότερο τα προϊόντα μας έτσι ώστε να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή λύση», είπε ο Product Director Σπύρος Λοΐσιος. Οπότε, σίγουρα θα δούμε πολλά παραπάνω από το νεότερο μέλος στο hospitality technology. 

Oι δημιουργοί της Hotelgenius Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος και  Σπύρος Λοΐσιος

 

 


διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»