Trivago: Νέο εργαλείο για άμεσες κρατήσεις σε ανεξάρτητα ξενοδοχεία

24-11-15 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ένα νέο εργαλείο που επιτρέπει στα ανεξάρτητα ξενοδοχεία να αναρτούν τις τιμές από την ιστοσελίδα τους απευθείας στο site της trivago, λανσάρει η πλατφόρμα ανζήτησης ξενοδοχειακών τιμών. 

Το εργαλείο ονομάζεται trivago Direct Connect και, σύμφωνα με την πλατφόρμα, θα αυξήσει τις άμεσες κρατήσεις των ανεξάρτητων ξενοδοχείων, διατηρώντας την ανεξαρτησία τους από τα υπόλοιπα κανάλια διανομής.

Η νέα υπηρεσία εισάγεται με στόχο τη συνεχή βελτίωση της διαδικασίας αναζήτησης των 120 εκατ. μηνιαίων χρηστών της trivago, μέσω της προβολής περισσότερων τιμών. Αυτό το καταφέρνει προβάλλοντας τιμές από ιστοσελίδες ξενοδοχειακών κρατήσεων (OTAs), ξενοδοχειακές αλυσίδες και πλέον, με μεγαλύτερη έμφαση, ανεξάρτητους ξενοδόχους.

Οι ξενοδόχοι μπορούν, πλέον, να ζητήσουν πρόσβαση σ’ αυτή την υπηρεσία, μέσα στο trivago Hotel Manager, αποκτώντας τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις δικές τους κόστος-ανά-κλικ (CPC) εκστρατείες μάρκετινγκ.

«Αντιλαμβανόμαστε πως η διαχείριση των CPC εκστρατειών μάρκετινγκ είναι ένας νέος τομέας για πολλούς ξενοδόχους. Γι’ αυτό το λόγο, εστιάζουμε στη δημιουργία ενός “έξυπνου” και εύκολου στη χρήση εργαλείου, που επιτρέπει στους ξενοδόχους τη διαχείριση των εκστρατειών από αυτούς. Εργαστήκαμε πάνω στο προϊόν με επιλεγμένα ξενοδοχεία στη Γερμανία σε μια δοκιμή Close Beta** για περίπου ένα χρόνο. Πλέον, θέλουμε να επεκτείνουμε το δοκιμαστικό πρόγραμμα, προκειμένου να λάβουμε περισσότερα σχόλια από ξενοδόχους και να προσαρμόσουμε το προϊόν όσο το δυνατόν περισσότερο στις ανάγκες τους» δήλωσε ο Johannes Thomas, Managing Director του Hotel Relations της trivago.

Οι ξενοδόχοι μπορούν να εκμεταλλευτούν τρεις βασικές λειτουργίες:

-τη στατιστική ανάλυση της απόδοσής τους,

-τη λειτουργία ελέγχου του προϋπολογισμού τους και

-την αυτοματοποιημένη προσαρμογή του CPC για εξοικονόμηση χρόνου.

Επίσης, διατίθεται χωρίς κόστος μια μηχανή κρατήσεων με την τεχνολογία της trivago, ειδικά σχεδιασμένη για τη μεγιστοποίηση του αριθμού κρατήσεων, το οποίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό για μια επιτυχημένη εκστρατεία στην trivago.

«Οι τιμές που παρέχονται απευθείας από τους ξενοδόχους, ειδικά όταν είναι ανταγωνιστικές, προτιμώνται από τους χρήστες μας, καθώς θεωρούνται πιο αξιόπιστες,» αναφέρει ο κ. Thomas. «Πλέον, σημαντικό ρόλο παίζει η παρουσία της ιστοσελίδας και του τηλεφώνου του ξενοδοχείου στα σωστά κανάλια μάρκετινγκ. Το trivago Direct Connect επιτρέπει στους ξενοδόχους να προωθήσουν τα δικά τους κανάλια κρατήσεων με ελάχιστη προσπάθεια,» συνεχίζει.

Οι ξενοδοχειακές αλυσίδες είχαν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν εκστρατείες με την υπηρεσία trivago Direct Connect, μέσω των παρόχων σύνδεσης από το 2009. Αυτή τη στιγμή, πάνω από 120 ξενοδοχειακές αλυσίδες, όπως η Marriott, η Accor, η IHG, η Hilton, η Starwood, η NH κ.α. δουλεύουν με την υπηρεσία trivago Direct Connect.

Η υπηρεσία είναι, επίσης, διαθέσιμη για ανεξάρτητους ξενοδόχους μέσω εταιρειών μάρκετινγκ, όπως για παράδειγμα η myhotelshop, η οποία μεσολαβεί για τη σύνδεση με την trivago και διαχειρίζεται τις CPC εκστρατείες των ξενοδοχείων. «Έχουμε συνδέσει περισσότερα από 1.300 ξενοδοχεία μέσω της υπηρεσίας trivago Direct Connect και έχουμε δει εξαιρετικά αποτελέσματα, με διαρκή αύξηση του μεριδίου κρατήσεων,» αναφέρει ο Ullrich Kastner, Managing Director της myhotelshop.

Ανεξάρτητοι ξενοδόχοι έχουν δει αξιοσημείωτα αποτελέσματα από τη χρήση της υπηρεσίας. «Ενισχύσαμε σημαντικά τα κανάλια άμεσων κρατήσεων και αυτή τη στιγμή η Direct Connect εκστρατεία μας τρέχει με 15 τοις εκατό χαμηλότερο κόστος διανομής,» αναφέρει ο Martin Stürzer, Γενικός Διευθυντής του ξενοδοχείου Europäischer Hof, στο Μόναχο.

Ανεξάρτητοι ξενοδόχοι, πάροχοι συνδέσεων και εταιρείες μάρκετινγκ καλούνται να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στη δοκιμαστική έκδοση Open Beta της υπηρεσίας trivago Direct Connect. Η περίοδος υποβολής αιτήσεων είναι ανοικτή μόνο για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Η επιλογή των συμμετεχόντων του προγράμματος θα γίνει βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων και θα δοθεί προτεραιότητα σε όσους υποβάλλουν αίτηση πρώτοι.

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο