H εικονική πραγματικότητα διεισδύει στα συνέδρια - πώς θα επηρεαστεί η επιλογή ξενοδοχείου

09-11-15 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η δημοτικότητα της εικονικής πραγματικότητας αυξάνεται συνεχώς και η διείσδυσή της στην καθημερινή ζωή τα επόμενα χρόνια αναμένεται να κορυφωθεί, μετά την κυκλοφορία στην αγορά των οικονομικών ακουστικών εικονικής πραγματικότητας.

Παρότι τις περισσότερες φορές η τεχνολογία αυτή αντιμετωπίζεται ως ένα εργαλείο για τα video games, οι πρακτικές εφαρμογές της προσελκύουν όλο και περισσότερο την προσοχή επιχειρήσεων από όλο τον κόσμο.

Ενώ ξενοδοχειακοί όμιλοι όπως η Marriott ήδη αναβαθμίζουν την τεχνολογία που ενσωματώνουν στις επιχειρήσεις τους προκειμένου να γεμίζουν τα δωμάτιά τους, οι δυνατότητες της εικονικής πραγματικότητας εκτείνονται και πέρα από τους μοναχικούς ταξιδιώτες καθώς μπορεί να αποτελέσει ένα αποτελεσματικό εργαλείο στους εμπορικούς χώρους εκδηλώσεων.

Πώς χρησιμοποιούν τα ξενοδοχεία την εικονική πραγματικότητα

Όπως αναφέρει σε άρθρο του στο ehotelier ο Abi Mandelbaum, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της μοναδικής πλήρως ενσωματωμένης πλατφόρμας για τη δημιουργία, διανομή και εκμετάλλευση της εικονικής πραγματικότητας, YouVisit, σήμερα οι ξενοδόχοι χρησιμοποιούν την τεχνολογία αυτή προκειμένου να προσφέρουν στους δυνητικούς επισκέπτες τους ζωντανή εμπειρία από τις ξενοδοχειακές μονάδες τους και τον προορισμό.

Η Marriott, η οποία ήταν η πρώτη που ενσωμάτωσε την τεχνολογία αυτή, πέρυσι δημιούργησε πέρυσι μια εμπειρία virtual reality που επέτρεπε στους χρήστες να κάνουν ένα περίπατο σε μια παραλία της Χαβάης ή να σκαρφαλώνουν στον πύργου του Λονδίνου 42.

Πρόσφατα, τα Shangri-La Hotels και το Ludlow Hotel στη Νέα Υόρκη παρουσίασαν εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας από τα ξενοδοχεία τους, δημιουργώντας βίντεο 360 μοιρών για θέαση από υπολογιστές αλλά και ακουστικά εικονικής πραγματικότητας. Σύμφωνα με τον επικεφαλής μάρκετινγκ της Shangri-La, Steven Taylor, η εταιρία του ξεκίνησε να χρησιμοποιεί την τεχνολογία αυτή επειδή «η εικονική πραγματικότητα πρόκειται σύντομα να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο διεξάγονται οι επιχειρήσεις». Όπως είπε, προς το παρόν τα βίντεο εικονικής πραγματικότητας αφορούν μια 2λεπτη ξενάγηση, όμως αυτά μπορούν να διαχωριστούν σε μίνι εμπειρίες που αναδεικνύουν τον προορισμό, τα δωμάτια του ξενοδοχείου και τα εστιατόρια.

Ξενοδοχεία και οργανωτές εκδηλώσεων

Οι δυνατότητες είναι αμέτρητες. Μία από αυτές είναι η χρήση εικονικής πραγματικότητας στην προσέγγιση οργανωτών εκδηλώσεων. Όπως οι δυνητικοί πελάτες, οι οργανωτές εκδηλώσεων επιθυμούν επίσης – και χρειάζονται – να γνωρίζουν την εικόνα ενός χώρου προκειμένου να κατευθύνουν τους πελάτες τους στο καταλληλότερο μέρος. 

Οι οργανωτές εκδηλώσεων εμφανίζονται εδώ και πολλά χρόνια επιφυλακτικοί με τις εικόνες χώρων στο διαδίκτυο, καθώς εύκολα τροποποιούνται έτσι ώστε να τους εμφανίζουν μεγαλύτερους και πιο εκλεπτισμένους από ο,τι πραγματικά είναι. 

Επομένως η χρήση της εικονικής πραγματικότητας θα επέτρεπε στους οργανωτές να μεταφέρονται εικονικά στον κάθε χώρο και να έχουν άποψη από την πραγματική εμφάνισή του.

Το μέλλον

Παρότι είναι δύσκολο να προβλέψει κανείς με ακρίβεια ποιες θα είναι οι χρήσεις της εικονικής πραγματικότητας τα επόμενα χρόνια, η πρόβλεψη ότι κάποια στιγμή πολλοί άνθρωποι θα μεταφέρουν στις τσέπες τους τη δυνατότητα που τους προσφέρει αυτή η τεχνολογία, είναι ασφαλής.

Οθόνες που θα φοριούνται στο πρόσωπο πρόκειται να κατακλύσουν την αγορά, σύμφωνα με τον επικεφαλής της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας SapientNitro, Adrian Slobin, καθώς, όπως είπε, θα προσφέρονται σε πιο οικονομικές τιμές και θα περιλαμβάνονται σε συμβόλαια κινητής τηλεφωνίας. Σήμερα που οι λέξεις trending και hashtag είναι μέρος του καθημερινού λεξιλογίου μάρκετινγκ, η διαδραστικότητα σε όρους εικονικής πραγματικότητας στους χώρους εκδηλώσεων θα μπορούσε να βρίσκεται στον ορίζοντα. 

Οι σύνεδροι, ειδικοί οι νεαρής ηλικίας, αναζητούν διαδραστικές εφαρμογές και εμπειρίες σε πραγματικό χρόνο. Εάν οι οργανωτές εκδηλώσεων μπορέσουν να σχεδιάζουν μια πιο διαδραστική εμπειρία, αυτό θα σημαίνει ότι εκτός από τη ροή στατικών εικόνων στο Instagram, ο χώρος εκδηλώσεων θα αναδεικνύεται στα social media μέσω μικρών κλιπ εικονικής πραγματικότητας.

Από μια πιο προχωρημένη προοπτική, η εικονική πραγματικότητα θα μπορούσε να επιτρέπει σε ένα ευρύτερο κοινό να «παρακολουθεί» εκδηλώσεις από τον χώρο του. 

Οι ξενοδόχοι που θα επενδύσουν στην υποστήριξη της τεχνολογίας τρισδιάστατου streaming, σε κάμερες 360 μοιρών στον χώρο εκδηλώσεων, θα δώσουν τη δυνατότητα στους πελάτες τους να προσεγγίσουν μεγαλύτερο κοινό μέσω των εκδηλώσεών τους, καθιστώντας το χώρο πιο ελκυστικό.

διαβάστε ακόμα

ΕΟΤ: Προβολή της Ελλάδας στη Μεγάλη Βρετανία για τουρισμό περιπέτειας
Γερμανικός τουρισμός: +63% οι δαπάνες για διακοπές το καλοκαίρι του 2024 – Τρίτη επιλογή η Ελλάδα
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνουν οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις για τη σεζόν - η εικόνα ανά αγορά και αεροδρόμιο
Ισπανικός τουρισμός | Νέο ρεκόρ αναμένεται το 2024
Προβολή της Ρόδου στην Ολλανδική και Βελγική αγορά
Χαλκιδική: Fam trip 20 τουριστικών πρακτόρων από 12 χώρες
Νέες Σ.Σ.Ε. στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις των Χανίων
Indie Playground Festival vol.2 | 1 & 2 Ιουνίου | Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Προβολή της Ελλάδας στη Στοκχόλμη ως ιδανικός προορισμός για συνταξιούχους
Η συμβολή του ΞΕΕ στην τουριστική ανάδειξη του Έβρου