WTM-Travel Tech Show: Η τεχνολογία θέτει νέες απαιτήσεις για ξενοδοχεία & προορισμούς

05-11-15 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι προκλήσεις που προκύπτουν από ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο καταναλωτικό περιβάλλον βρέθηκαν στο επίκεντρο των συζητήσεων στη διάρκεια του μεγαλύτερου γεγονότος τεχνολογίας στον τουρισμό στο Ην. Βασίλειο, το Travel Tech Show, που διεξήχθη χθες, τρίτη ημέρα της έκθεσης WTM.

Ο αντιπρόεδρος της Revinate στην περιοχή ΕΜΕΑ, Maarten Plesman, ώθησε τους ξενοδόχους να επανεξετάσουν τη χρηματοδότηση ερευνών δεδομένης της κυριαρχίας των εμπορικών σημάτων της Priceline στην Ευρώπη και της Expedia στις ΗΠΑ. 

«Οι παίκτες αυτοί», είπε ο κ. Plesman, «διαθέτουν τόση τεχνογνωσία και κατάρτιση που είναι αμφίβολο ότι θα μπορέσετε να σταθείτε στο επίπεδό τους», και συμβούλευσε το κοινό να επενδύει σε κανάλια όπου γίνονται συγκρίσεις ξενοδοχείων, καθώς «εκεί παίζεται το παιχνίδι».

Επίσης, συμβούλευσε τις εταιρίες να διαμορφώσουν τη φήμη τους όσον αφορά τις φωτογραφίες και τις κριτικές για αυτές σε πόρταλ σύγκρισης ξενοδοχείων, γιατί «δεν είναι όλα θέμα τιμής». 

Συνοψίζοντας, προέτρεψε τους ξενοδόχους να θεωρήσουν την εμπειρία πελάτη ως ένα ολόκληρο ταξίδι και να διασφαλίσουν ότι πραγματικά κατανοούν τους πελάτες τους δημιουργώντας πλούσια προφίλ επισκεπτών. 

Επίσης, οι οργανισμοί διαχείρισης προορισμού αντιμετωπίζουν προκλήσεις, καθώς καλούνται να αντιμετωπίσουν τις ψηφιακές συνήθειες του σύγχρονου ταξιδιώτη. 

Σε πάνελ στο οποίο συμμετείχαν τέτοιοι οργανισμοί, ο Nick Hall της Δεξαμενής Σκέψης για τον Ψηφιακό Τουρισμό επισήμανε τις προκλήσεις που συνεπάγεται να βρίσκεται ένας τέτοιος οργανισμός σε συγχρονισμό με τις συνήθειες των σύγχρονων καταναλωτών που είναι πολύ εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο και φθάνουν στον προορισμό προετοιμασμένοι. 

Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να παραμένει κανείς σχετικός, με συνεχή επανεξέταση της προσέγγισης που εφαρμόζεται, τόνισε ο διευθυντής της VisitDenmark στο Ην. Βασίλειο, Dennis Englund.

Ένα άλλο ζήτημα είναι επίσης η επίδειξη του value που προσφέρει ο προορισμός ότα οι καταναλωτές πλοηγούνται σε site όπως το TripAdvisor προκειμένου να εντοπίσουν αξιόπιστη πληροφόρηση, ανέφερε από την πλευρά του η μάνατζερ του τουριστικού οργανισμού του Κέιπ Ταουν, Velma Corcoran.

Επιπλέον, παρότι οι συμμετέχοντες στο πάνελ αναγνωρισαν την πρόκληση της χρηματοδότησης που αντιμετωπίζουν, ανέδειξαν τη χρήση των social media ως ευκαιρίες διοχέτευσης περισσότερων δεδομένων για τον προορισμό, προσφερόμενων στον χρήστη, και ως μια ευκαιρια για την ανάδειξη της αξίας του οργανισμού.

Επιπλέον, η χρήση των κινητών τηλεφώνων είναι το σύγχρονο τηλεκοντρόλ στις ζωές μας και η αυξανόμενη επιθυμία των καταναλωτών να είναι συνδεδεμένοι εντείνει τη χρήση smartphone. Ακόμα, το facebook επεξεργάζεται εφαρμογές μηνυμάτων για επιχειρήσεις, συνέδρια, όπως και εικονικής πραγματικότητας μέσω της Oculus Rift. Έτσι, ο τρόπος που επικοινωνούν οι άνθρωποι αλλάζει. 

διαβάστε ακόμα

Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι
In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα