TripAdvisor: Αναβαθμισμένη online παρουσία για εστιατόρια και τουριστικές επιχειρήσεις

19-10-15 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

H TripAdvisor λανσάρει έναν νέο, αναβαθμισμένο πίνακα με πληροφορίες επιδόσεων (Review Performance report), ο οποίος είναι διαθέσιμος δωρεάν για όλες τις εγγεγραμμένες επιχειρήσεις.

Ο πίνακας βασίζεται στην απόκριση των χρηστών και προσφέρει στους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων πληροφορίες και δεδομένα τάσεων που αφορούν τις κριτικές, την κατάταξη και τους ανταγωνιστές της επιχείρησης με μια διαδραστική εμφάνιση. 

Η έκθεση έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να βοηθά τις επιχειρήσεις να ελέγχουν εύκολα και να μεγιστοποιούν την παρουσία τους στην TripAdvisor.

Ο πίνακας προσφέρει βελτιωμένη λειτουργικότητα από υπάρχοντα εργαλεία στατιστικής καταγραφής, όπως τη δυνατότητα των επιχειρήσεων να εντοπίζουν τις τάσεις σε κάθε χρονική στιγμή και να δημιουργούν τα δικά τους πρότυπα ανταγωνισμού. Τα δεδομένα τάσεων και η ανάλυση του ανταγωνισμού επιτρέπει στους επιχειρηματίες να παρατηρούν τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες αλληλεπιδρούν με την καταχώρησή τους στην TripAdvisor και να εντοπίζουν με εύκολο τρόπο πληροφορίες που δέχονται αλλαγές σχετικά με τις επιχειρήσεις και τις επιδόσεις.

Επίσης, για πρώτη φορά, εστιατόρια και τουριστικές επιχειρήσεις θα μπορούν να καταγράφουν τις επιδόσεις τους σε σχέση με τον ανταγωνισμό στην TripAdvisor, κάτι που μέχρι σήμερα είχαν τη δυνατότητα να κάνουν μόνο οι ξενοδόχοι. 

Μέσω της νέας αυτής έκθεσης, όλες οι επιχειρήσεις στην TripAdvisor θα μπορούν πια να εντοπίζουν τις επιδόσεις τους στον ανταγωνισμό κάθε εβδομάδα, κάθε μήνα και κάθε τρίμηνο.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε η Atmosphere Research Group για λογαριασμό της TripAdvisor, οι επιχειρήσεις που είχαν μεγάλη συμμετοχή στην πλατφόρμα είχαν μεγαλύτερη έκθεση στους επισκέπτες, υψηλότερες θέσεις στην κατάταξη δημοφιλίας και λαμβάνουν περισσότερες αναζητήσεις κρατήσεων μέσω της TripAdvisor, επισημαίνει ο διευθυντής παγκόσμιων συνεργασιών με ξενοδοχεία της TripAdvisor, Minesh Shah.

Όπως είπε, τα ξενοδοχεία με μεγάλη συμμετοχή, λαμβάνουν 4 φορές περισσότερη έκθεση στο κοινό και είναι κατά 63% υψηλότερα στην κατάταξη δημοφιλίας σε σχέση με τα ξενοδοχεία που δε συμμετέχουν. 

Δείτε αναλυτικά τις δυνατότητες που προσφέρει ο νέος πίνακας της TripAdvisor…

-δωρεάν πρόσβαση για όλες τις εγγεγραμμένες επιχειρήσεις σε όλες τις γλώσσες

-μετρήσεις δεδομένα ανα εβδομάδα, μήνα και 3μηνο.

-οι ιδιοκτήτες μπορούν να δημιουργήσουν και να τροποποιήσουν έως 10 ανταγωνιστικά σημεία

-δυνατότητα σύγκρισης κριτικών και κατατάξεων σε σχέση με των ανταγωνιστών σε βάθος χρόνου

-σταθερή πληροφόρηση επιδόσεων μέσα από έναν εύχρηστο πίνακα.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι