ΑΒΤΑ 2015: Νέα τεχνολογία της Google "κατασκοπεύει" τα ψώνια μας...

14-10-15 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τα νέα τεχνολογικά ορόσημα της Google που λανσάρει αυτόν τον καιρό ο γίγαντας των διαδικτυακών αναζητήσεων, αναμένεται να βοηθήσουν τα brand με μεγάλα υποκαταστήματα να κατανοήσουν καλύτερα τον αντίκτυπο που έχει η χρήση συσκευών κινητών τηλεφώνων στις επιχειρήσεις τους, όπως επισημάνθηκε στο συνέδριο της ΑΒΤΑ στη Μεσσηνία.

Ο επικεφαλής ταξιδίων της Google, Ruairidh Roberts, είπε ότι το 80% των αναζητήσεων από κινητά διεξάγονται με τοπική πρόθεση. Εξ αυτών, το 50% επισκέπτεται το κατάστημα και το 18% κάνει αγορά, όμως παραμένει μια αναντιστοιχία μεταξύ της αρχικής αναζήτησης και της αγοράς του προϊόντος.

Όπως επισήμανε ο κ. Roberts, τα νέα τεχνολογικά ορόσημα της Google που λάνσαρε αυτή την εβδομάδα σε συνεργασία με ορισμένες εταιρίες στον τουρισμό, τις βοήθησε να καταλάβουν αυτό το φαινόμενο. 

Η τεχνολογία αυτή συσχετίζει άμεσα τους ανθρώπους που έκαναν αναζήτηση μέσω κινητού τηλεφώνου και στη συνέχεια επισκέφθηκαν το κατάστημα και έτσι μπορεί να γίνει κατανοητή η απόδοση της πλοήγησης μέσω κινητού σε σχέση με το τι συνέβη στο κατάστημα, τόνισε.

Όπως είπε στο ακροατήριο, οι καταναλωτές επιλέγουν σε όλο και μεγαλύτερο βαθμό τα κινητά και η στροφή αυτή συμβαίνει τώρα.

Η εξάπλωση των τάμπλετ έχει φτάσει σε κορυφαίο σημείο και τα κινητά τηλέφωνα είναι εκείνα που πλέον αναπτύσσονται, και σύντομα, όπως είπε, θα ξεπεράσουν τους σταθερούς υπολογιστές, με ηγέτιδα την Ασία αναμένεται να ξεκινήσει η επανάσταση του ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω κινητών τηλεφώνων.

Πρέπει να δράσουμε τώρα, για να συμβαδίσουμε με την αλλαγή της τεχνολογίας, τόνισε, εξηγώντας ότι οι εταιρίες θα πρέπει να επικεντρωθούν σε 4 σημεία-κλειδί προκειμένου να εκμεταλλευθούν τον σύγχρονο ενοποιημένο κόσμο του διαδικτύου, στην ευελιξία, την καθαρότητα, το συνάλλαγμα ή τις πληρωμές και την τεχνολογία.

Έφερε το παράδειγμα του κινεζικού online γίγαντα Alibaba, ο οποίος άδραξε την ευκαιρία αυτή με επιτυχία, φτάνοντας στο σημείο να προκαλέσει άλλους καθιερωμένους γίγαντες όπως το eBay και την Amazon, εξυπηρετώντας 1 δισ. ανθρώπους.

Προέβλεψε ακόμα ότι μέχρι το 2020 ο κλάδος του ψηφιακού εμπορίου θα αποτιμάται σε 130 δισ. δολάρια και ότι το 48% των αγοραστών στο Ην. Βασίλειο έχει ήδη αγοράσει ένα προϊόν από προμηθευτή του εξωτερικού γιατί θεώρησαν ότι προσέφερε καλύτερο value.

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο