Πώς η τουριστική επιχείρηση μπορεί να γίνει ο πρεσβευτής του προορισμού

18-09-15 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Μπορεί ο ξενοδόχος και κάθε άλλη τουριστική επιχείρηση να γίνει ο πρεσβευτής του προορισμού τους; Γίνεται οι Οργανισμοί Διαχείρισης προορισμών να προβάλουν όλους τους επαγγελματίες των περιοχών τους;

Στα ερωτήματα αυτά απαντά με πειστικό τρόπο η μηχανή κρατήσεων Travelotopos Booking Engine, που κάνει ακριβώς αυτή τη δουλειά: εμπλέκει όλους τους φορείς και  κλάδους του τουρισμού σε μια πλατφόρμα, δίνοντας τη δυνατότητα για καινοτόμες εφαρμογές μάρκετινγκ και προβολής επιχειρήσεων και προορισμών. 

Ιδού, αναλυτικά, οι δυνατότητες που προσφέρει η μηχανή κρατήσεων Travelotopos Booking Engine:

Για τις επιχειρήσεις

Η εμπλοκή όλων των κλάδων του τουρισμού σε μια πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη του site ενός προορισμού να βρει όλες τις δραστηριότητες και τα ενδιαφέροντα που θέλει σε μία μηχανή κρατήσεων. Με τον τρόπο αυτό ο πελάτης μπορεί να χτίσει μόνος του το πακέτο διακοπών του.

 Έτσι, ο ξενοδόχος μπορεί πλέον να αποτελέσει τον ambassador του προορισμού στον οποίο βρίσκεται το κατάλυμά του. Μέσα από τη μηχανή travelotopos μπορεί να δείξει στον πελάτη του ξενοδοχείου του όλες τις υπηρεσίες που μπορεί να καταναλώσει ο επισκέπτης του μέσα και έξω από τη ξενοδοχειακή του μονάδα. 

Η καινοτομία της μηχανής Travelotopos είναι ότι δίνεται η δυνατότητα να φιλοξενηθούν σε μία μηχανή πολλοί επιχειρηματίες-προμηθευτές του τουριστικού προϊόντος και να διαθέσουν τις υπηρεσίες τους.

 Ο κόμβος πώλησης και διάθεσης των υπηρεσιών μπορεί να είναι το site κάθε επιχείρησης του τουρισμού. Με αυτό τον τρόπο ο ένας μπορεί να μεταπουλά τον άλλο σε πραγματικό χρόνο! Με την προοπτική αυτή οι κρατήσεις πολλαπλασιάζονται, η κάθε επιχείρηση ενδυναμώνει την επωνυμία της και τελικά αναβαθμίζεται ο προορισμός αφού οργανώνεται και μεταπωλείται πολλαπλώς

 Ο τρόπος προσέγγισης της travelotopos

Η travelotopos προσεγγίζει κάθε κλάδο του τουρισμού ξεχωριστά με το κατάλληλο τεχνολογικό εργαλείο. Τα γραφεία ενοικιάσεω αυτοκινήτων έχουν για εργαλείο τους το CarOnline. Εκεί μπορούν να ανεβάσουν τα μοντέλα και τα group των αυτοκινήτων τους με δυναμική τιμολόγηση και όλων των ειδών τις προσφορές (early booking, late booking, many days,..) καθώς και αν θέλουν να διαχειριστούν το γραφείο τους, το στόλο τους και τις συναλλαγές τους. Τέλος μπορεί να διαθέτει συνεργασίες-partnerships και μεταπωλητές.

Για τις εκδρομές τα εστιατόρια, τα honeymoon πακέτα, τα spa, τις extra ξενοδοχειακές υπηρεσίες, τα μουσεία, τα events το Travelotopos booking engine είναι το κατάλληλο εργαλείο online κρατήσεων με πολλές καινοτομίες. Για παράδειγμα μπορεί να υπολογίσει διαθεσιμότητα και υπηρεσίας αλλά και ανθρώπινων πόρων (υπαλλήλων). Έχει affiliation system και δυναμικό πακέτο. Μπορεί και αυτό να δεχθεί συνεργασίες και μεταπωλητές.

 Για τις υπηρεσίες transfer το TransferOnline είναι το ιδανικό εργαλείο! Μπορούν να βγουν online οι διαδρομές και όλα τα pick up και drop off locations καθώς και οι θέσεις ανά όχημα. Με εύκολο και γρήγορο τρόπο καθώς και ελάχιστα clicks ο επισκέπτη κλείνει το transfer του.

 Και τα τρία εργαλεία μπορούν να συγκεντρωθούν σε ένα κεντρικό σύστημα και πλέον να οργανώνονται online από τη μικρή ελληνική τουριστική επιχείρηση, το τμήμα concierge ενός ξενοδόχου μέχρι ένας ολόκληρος προορισμός.

 Για τους Οργανισμούς Marketing προορισμών

Το σύστημα βοηθάει τους Οργανισμούς Marketing προορισμών να συνδυάζουν και να προβάλουν όλους τους προμηθευτές του τουριστικού προορισμού σε ΜΙΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ! Οι πελάτες και επισκέπτες μπορούν σε ΕΝΑ σημείο να γνωρίσουν και να χτίσουν ένα πακέτο εμπειρίας. Η αναζήτηση πλέον είναι εύκολη και το online πακέτο είναι εφικτό. 

Επίσης στα τμήματα Μαρκετιγκ προορισμών δίνεται μία επιπλέον δυνατότητα της μεταπώλησης των υπηρεσιών ενός προορισμού σε tour operators και travel agents (με διαφορετικές αν θέλουν τιμές) μέσω της ίδιας αυτής πλατφόρμας. Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνεται η οργάνωση του προορισμού, παρέχοντας τη δυνατότητα τα αποτελέσματά του να είναι μετρήσιμα.

 

Sponsored by Travelotopos

διαβάστε ακόμα

Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά