TripAdvisor: Πώς θα βελτιώσετε την κατάταξη του ιστότοπου της επιχείρησης

21-08-15 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

To TripAdvisor δημοσιοποίησε ένα άρθρο της Travel Blogger Ηelen Anne Travis σχετικά με το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την κατάταξη του ιστότοπού τους στα αποτελέσματα της Google αφιερώνοντας μόνο μία ώρα την εβδομάδα.

 Το άρθρο έχει ως εξής:

Σχεδόν όλες οι διαδικτυακές εμπειρίες ξεκινάνε με ένα ερώτημα σε μία μηχανή αναζήτησης. Αν βρίσκεστε ανάμεσα στα τρία πρώτα αποτελέσματα, τότε συγχαρητήρια! Πρόκειται για τα αποτελέσματα με τις περισσότερες πιθανότητες για κλικ. Εντωμεταξύ, κάτω από το 10% των χρηστών θα κάνουν κλικ σε αποτελέσματα που βρίσκονται στη δεύτερη σελίδα.

Ένα πλήρες προφίλ στο TripAdvisor αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.  

Οι σελίδες του TripAdvisor συχνά εμφανίζονται σε κορυφαίες θέσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης του Google. Οι περισσότεροι από τους 340 εκατομμύρια επισκέπτες κάθε μήνα προέρχονται από οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης.

Οι ειδικοί στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) του TripAdvisor εργάζονται πυρετωδώς για να διασφαλίσουν ότι τα προφίλ μας εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης, αφιερώνοντας στον ιστότοπό σας τον χρόνο που εσείς απλά δεν προλαβαίνετε να διαθέσετε.

Χωρίς φόβο. Αφιερώνοντας μία μόνο ώρα την εβδομάδα μπορείτε να κάνετε μικρές αλλαγές SEO που θα δώσουν ώθηση στην κατάταξή σας στα οργανικά αποτελέσματα και θα φέρουν περισσότερους επισκέπτες στον ιστότοπό σας.

«Ποτέ δεν είναι πολύ αργά για να αναθεωρήσετε την στρατηγική σας SEO» υπενθυμίζει η Αlina Alvarez B, μία σύμβουλος ψηφιακής διαφήμισης που έχει συνεργαστεί με εκατοντάδες επιχειρηματίες και μικρές εταιρείες. «Μακροπρόθεσμα θα εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα.»

Ακολουθούν οι συμβουλές της σχετικά με τη βελτίωση της κατάταξης SEO του ιστότοπού σας αφιερώνοντας ελάχιστο χρόνο.

Εβδομάδα 1: Αναζήτηση με λέξη κλειδί

Πρώτα πρέπει να βρείτε ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιεί η αγορά που στοχεύετε κατά την αναζήτηση μιας επιχείρησης σαν τη δική σας. Το Eργαλείο σχεδιασμού λέξεων – κλειδιών  της Google είναι ένα δωρεάν εργαλείο που σας βοηθάει να ανακαλύψετε νέες λέξεις-κλειδιά και να υπολογίσετε την απόδοσή τους.

Ας υποθέσουμε ότι διευθύνετε ένα συγκρότημα ενοικιαζόμενων στην Πάρο. Στο Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών γράψτε 10 λέξεις που πιστεύετε ότι θα χρησιμοποιήσουν οι ταξιδιώτες για να βρουν το κατάλυμά σας (όπως: «ενοικιαζόμενα στην Πάρο» ή «Πάρος ενοικιαζόμενα»).

Το Εργαλείο θα εμφανίσει εκατοντάδες ιδέες για λέξεις-κλειδιά. Βρείτε τους όρους που σχετίζονται περισσότερο με την επιχείρησή σας και επικεντρωθείτε στις φράσεις με χαμηλό ανταγωνισμό και υψηλό αριθμό αναζητήσεων.

«Αυτός ο συνδυασμός σημαίνει ότι ο κόσμος πραγματοποιεί αναζήτηση για αυτόν τον όρο, αλλά είναι πολύ λίγες οι ιστοσελίδες που παρέχουν την απάντηση» αναφέρει η Alvarez. «Η Google θα εκτιμήσει το γεγονός ότι προσπαθείτε να ικανοποιήσετε τη ζήτηση για μια απάντηση στη συγκεκριμένη ερώτηση. Κατά πάσα πιθανότητα η κατάταξή σας θα αρχίσει να βελτιώνεται».

Εβδομάδα 2: Ανανεώστε με κατάλληλες λέξεις-κλειδιά το περιεχόμενο του ιστότοπού σας

Τώρα που γνωρίζετε τι αναζητούν οι πελάτες, μπορείτε να προχωρήσετε στη βελτίωση του περιεχομένου του ιστότοπού σας.

Επικεντρωθείτε σε μία λέξη-κλειδί ανά σελίδα. Χρησιμοποιήστε τον όρο στους τίτλους σας, στις ιδιότητες alt και στο σώμα του κειμένου. Αν χρησιμοποιείτε το WordPress, το πρόσθετοYoast θα σας καθοδηγήσει σχετικά με τη διαδικασία, προτείνοντάς πού και πώς να χρησιμοποιήσετε τη λέξη-κλειδί.

Μία ευκαιρία SEO που χάνουν πολλές εταιρείες είναι η βελτιστοποίηση των τίτλων των φωτογραφιών τους, λέει η Alvarez. Οι περισσότερες φωτογραφικές μηχανές αναθέτουν στη φωτογραφία ένα γενικό όνομα, συνήθως μια σειρά από γράμματα και αριθμούς όπως «OLY8989080.jpg».

«Αυτά τα γράμματα και οι αριθμοί δεν σημαίνουν τίποτα για τη Google» λέει η Alvarez. Προτιμήστε να ονομάσετε τη φωτογραφία σύμφωνα με το περιεχόμενό της: «λόμπι του (όνομα ξενοδοχείου) » ή «μπουφές του (όνομα εστιατορίου)». 

Εβδομάδα 3: Εγγραφείτε στο Google My Business

Το Googl My Business  είναι ένα δωρεάν εργαλείο που σας επιτρέπει να προσαρμόζετε τον τρόπο με τον οποίο οι πληροφορίες της επιχείρησής σας εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, στο Google Maps και στο κανάλι κοινωνικής δικτύωσης Google +.  

«Η δημιουργία ενός λογαριασμού είναι εξαιρετικά απλή» λέει η Alvarez said. «Αλλά και πολύ εύκολη».

Ένα πλήρες προφίλ στο Google My Business προσφέρει στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να δουν τις ώρες λειτουργίας σας, τα στοιχεία επικοινωνίας και τη βαθμολογία αστέρων του Google + απευθείας στα αποτελέσματα της αναζήτησής τους. Κάτι που αμέσως καθιστά την εταιρεία σας περισσότερη αξιόπιστη στα μάτια των ενδιαφερόμενων πελατών.

«Η συνέπεια είναι κρίσιμης σημασίας! Δεν θέλετε να μπερδέψετε τον πελάτη σας ή το Google».

Εβδομάδα 4 και μετά: Δημιουργήστε νέο περιεχόμενο ιστολογίου

«Η ενημέρωση του ιστότοπού σας με νέο και αυθεντικό περιεχόμενο είναι ένα από τα πιο σημαντικά βήματα που μπορείτε να κάνετε για να ενισχύσετε την κατάταξή σας SEO» λέει η Alvarez said. Τις τελευταίες τρεις εβδομάδες, αφιερώσατε μία ώρα στην αναζήτηση λέξης-κλειδί και στη δημιουργία των λογαριασμών σας στο Google. Τώρα θέλετε να αφιερώσετε αυτόν τον χρόνο στη δημιουργία νέου περιεχομένου για το ιστολόγιό σας.

Σχεδιάστε τη στρατηγική σας με βάση τα αποτελέσματα του Εργαλείου σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών. Ο κόσμος αναζητάει ενοικιαζόμενα στην Πάρο με πρωινό και πισίνα; Θέλουν ένα μέρος με πρόσβαση στην παραλία;

Αναρτήστε άρθρα που αντιστοιχούν στα χαρακτηριστικά της εταιρείας σας, χρησιμοποιώντας τους όρους αναζήτησης που επιλέγουν οι πελάτες. Παρόλο που η Google προτιμάει πλούσιο περιεχόμενο που απαντάει λεπτομερώς στο ερώτημα ενός χρήστη, η Alvarez λέει ότι οι σύντομες και απλές αναρτήσεις είναι επίσης χρήσιμες στη βελτίωση της θέσης εμφάνισης στα αποτελέσματα. Το κλειδί βρίσκεται στη δημιουργία νέου περιεχομένου κάθε εβδομάδα. Μια συνήθεια που πρέπει να αποκτήσετε.

«Αν αφιερώσετε μόνο μία ώρα την εβδομάδα για τη δημιουργία νέου περιεχομένου, θα δείτε σημαντικά αποτελέσματα διαρκείας» αναφέρει η Alvarez>>. 

*Η Helen Anne Travis είναι συγγραφέας ταξιδιωτικών βιβλίων. Τα άρθρα της έχουν δημοσιευτεί στη Chicago Tribune, τη Huffington Post και τους Tampa Bay Times, μεταξύ άλλων έγκριτων εντύπων.

 

 

διαβάστε ακόμα

Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας