Έρευνα ΤripAdvisor: Αυξήστε τις κρατήσεις σας μέσω κινητών συσκευών

31-07-15 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Συμβουλές προς ιδιοκτήτες καταλυμάτων για την αύξηση των κρατήσεων τους δίνει το TripAdvisor με την αξιοποίηση των συμπερασμάτων από τη τελευταία του παγκόσμια έρευνα εξειδικεύοντας τα αποτελέσματα σε σχέση με τους ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους.

Αναλυτικά οι συμβουλές και τα επιμέρους αποτελέσματα της έρευνας σχετικά με το εξειδικευμένο αυτό θέμα έχουν ως εξής:

 Θέλετε να κάνετε τις σωστές κλήσεις για να προσελκύσετε ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο για να σχεδιάσουν και να κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους;

Τότε, ρίξτε μια ματιά σε αυτές τις πληροφορίες από τις απαντήσεις στα ερωτηματολόγια TripBarometer που έδωσαν πάνω από 40.000 ταξιδιώτες και ξενοδόχοι σε όλο τον κόσμο. Θα είστε καλύτερα προετοιμασμένοι να προσεγγίσετε το επικερδές τμήμα πελατών που αντιστοιχεί στους Συνδεδεμένους Ταξιδιώτες, ή τους ταξιδιώτες που είναι πρόθυμοι να προγραμματίσουν και να κάνουν κράτηση για το ταξίδι τους από τα smartphone τους.

Οι Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο για τις κριτικές και τις βαθμολογίες σας απ’ όσο για τις παροχές και τις προωθητικές σας ενέργειες.

Οι Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες όχι μόνο δίνουν περισσότερη σημασία στις κριτικές και τις βαθμολογίες σε σχέση με άλλους ταξιδιώτες, αλλά επιπλέον ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο για αυτές απ’ ό,τι άλλες πηγές κρατήσεων.

Μάλιστα, ορίστε ένα δείγμα του τι θεωρούν οι ταξιδιώτες ιδιαίτερα σημαντικό όταν επιλέγουν πού θέλουν να πραγματοποιήσουν κράτηση:

Βαθμολογίες/σκορ σε ιστότοπους κριτικών

Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες: 59%

Σύνολο ταξιδιωτών: 53%

Κριτικές του TripAdvisor

Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες: 58%

Σύνολο ταξιδιωτών: 53%

Προτάσεις από φίλους

Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες: 49%

Σύνολο ταξιδιωτών: 45%

Παροχές καταλύματος

Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες: 44%

Σύνολο ταξιδιωτών: 40%

Προωθητικές ενέργειες ή εκπτώσεις

Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες: 39%

Σύνολο ταξιδιωτών: 36%

Οι αναδυόμενες αγορές έχουν μεγαλύτερο ποσοστό Συνδεδεμένων Ταξιδιωτών.

Εάν στους πελάτες σας υπάρχει η τάση να έρχονται από τις ακόλουθες αγορές, πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά το ενδεχόμενο να επενδύσετε περισσότερο στο μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών:

Ταϊλάνδη: 65%

Κίνα – 65%

Βραζιλία – 59%

Ινδονησία - 59%

Μαλαισία – 53%

Ιταλία – 49%

ΗΠΑ – 48%

Ινδία - 47%

Αυστραλία: 47%

Ρωσία – 44%

Πού σχεδιάζουν να ταξιδέψουν οι Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες φέτος;

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί ανάμεσα στους Συνδεδεμένους Ταξιδιώτες είναι οι εξής:

Κίνα – 61%

Αυστραλία: 57%

Ταϊλάνδη: 55%

Ιταλία – 54%

Ηνωμένο Βασίλειο – 53%

Γερμανία – 53%

ΗΠΑ – 53%

Ισπανία – 53%

Καραϊβική – 52%

Καναδάς – 52%

Οι Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες επηρεάζονται περισσότερο από περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί από μέλη.

Σε σύγκριση με τον μέσο ταξιδιώτη παγκοσμίως, οι Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες είναι πολύ πιο πιθανό να πάρουν αποφάσεις βάσει των προτάσεων που κάνουν άλλοι.

Επιρροή από το TripAdvisor

Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες: 45%

Σύνολο ταξιδιωτών: 38%

Επιρροή από σχόλια άλλων ταξιδιωτών

Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες: 32%

Σύνολο ταξιδιωτών: 27%

Επιρροή από ηλεκτρονικό περιεχόμενο φίλων

Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες: 29%

Σύνολο ταξιδιωτών: 24%

Επιρροή ιστότοπους ταξιδιωτικών οδηγών

Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες: 19%

Σύνολο ταξιδιωτών: 16%

Οι Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες προγραμματίζουν τις δραστηριότητές τους εκ των προτέρων και κάνουν κράτηση απευθείας.

Οι Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες όχι μόνο είναι πιο πιθανό να κάνουν εκ των προτέρων κράτηση για τις δραστηριότητές του, αλλά επίσης κάνουν σε μεγάλο βαθμό κράτηση απευθείας. Ενώ οι φορητοί υπολογιστές αποτελούν ακόμα την πιο συνηθισμένη μέθοδο κρατήσεων (55%), οι κρατήσεις μέσω φορητών συσκευών δεν απέχουν πολύ, με ποσοστό 45% για τους Συνδεδεμένους Ταξιδιώτες.

Οι ξενοδόχοι κάνουν ανοίγματα προσφέροντας παροχές μέσω κινητών συσκευών.

Υπάρχει μεγάλο χάσμα μεταξύ του τι θέλουν οι Συνδεδεμένοι Ταξιδιώτες και του τι προσφέρουν σήμερα τα καταλύματα. Ευτυχώς, κάτι τέτοιο παρουσιάζει ποικίλες ευκαιρίες, ιδιαίτερα για τις αλυσίδες.

Και το σημαντικότερο, το 45% των Συνδεδεμένων Ταξιδιωτών θέλει μια εφαρμογή για κινητές συσκευές με λειτουργία κρατήσεων, ενώ ακόμα μόνο το 16% των καταλυμάτων προσφέρει κάτι τέτοιο. Ομοίως, το 34% των Συνδεδεμένων Ταξιδιωτών θέλουν να πραγματοποιούν τσεκ-ιν μέσω κινητών συσκευών, με μόνο ένα 11% των καταλυμάτων να προσφέρουν αυτή την ευκολία εξοικονόμησης χρόνου.

Επίσης λάβετε υπόψη ότι το 64% των συνδεδεμένων ταξιδιωτών θέλουν να παρέχονται μετασχηματιστές τάσης ή μετατροπείς, με ένα 49% των καταλυμάτων να το ακολουθούν. Στο ίδιο μήκος κύματος, στο 60% των Συνδεδεμένων Ταξιδιωτών αρέσει τα καταλύματα να παρέχουν φορτιστές για διάφορα smartphone και tablet. Δυστυχώς, μόνο το 35% των επιχειρήσεων ανταποκρίνεται σε αυτό>>.

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων