TripAdvisor: Η ψηφιακή στρατηγική της ξενοδοχειακής αλυσίδας BluBay

19-06-15 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ο Διεθνής Ταξιδιωτικός Ιστότοπος ΤripΑdvisor φιλοξένησε την άποψη του κ. Witold Kaczanowski, διευθυντή του τμήματος Εταιρικής Ψηφιακής Στρατηγικής της αλυσίδας ξενοδοχείων και θέρετρων BlueBay. Ο Διευθυντής της αλυσίδας που είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των καναλιών online πωλήσεων και για το μάρκετινγκ μέσω αναζήτησης επί πληρωμή, SEO και μετα-αναζήτησης σε όλες τις αγορές, μεταξύ των οποίων η Ευρώπη, οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Καραϊβική και η Μέση Ανατολή ξεδιπλώνει τον ρόλο του TripAdvisor στη ψηφιακή στρατηγική της BlueBay.

Διαβάστε πως παρουσιάζει το θέμα το Tripadvisor:

«Η δουλειά μου είναι να διασφαλίζω ότι όσο το δυνατόν περισσότεροι πελάτες κάνουν κράτηση απευθείας στον ιστότοπό μας, όπου ελέγχουμε πλήρως τις τιμές», αναφέρει o κ. Kaczanowski.

Ο Kaczanowski πήρε την απόφαση να αγοράσει συνδρομές στις Επιχειρηματικές Καταχωρίσεις του TripAdvisor για εννέα ξενοδοχεία BlueBay. Μας είπε τα εξής:

«Εξετάζοντας τα στατιστικά στοιχεία του TripAdvisor, διαπιστώσαμε ότι εκατομμύρια ταξιδιώτες επισκέπτονται τις σελίδες των επιχειρήσεών μας στον ιστότοπο. Μια από τις επιχειρήσεις μας στο Μεξικό λαμβάνει 1.500.000 επισκέψεις τον χρόνο. Πρόκειται για πολύ υψηλή επισκεψιμότητα που παρουσιάζει εξαιρετικές προοπτικές για μετατροπή. Η επισκεψιμότητα του TripAdvisor είναι από μόνη της αρκετά πειστική, καθώς πρόκειται για ένα κοινό που έχει εκδηλώσει ήδη το ενδιαφέρον του. Έτσι σκεφτήκαμε πως έπρεπε να προχωρήσουμε στην αγορά μιας Επιχειρηματικής Καταχώρισης.»

Αποτελέσματα από τις Επιχειρηματικές Καταχωρίσεις

Ο Kaczanowski είναι πολύ ευχαριστημένος με την απόδοση των Επιχειρηματικών Καταχωρίσεων. Αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Μέσω του TripAdvisor κερδίζαμε πέρυσι 7 ευρώ για κάθε 1 ευρώ της επένδυσής μας. Φέτος η αναλογία είναι 8 προς 1 και πιστεύω ότι μελλοντικά μπορούμε να τα πάμε ακόμα καλύτερα. Είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα. Οι Επιχειρηματικές Καταχωρίσεις είναι κάτι που επιβάλλεται να αποκτήσει κανείς. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Η επισκεψιμότητα που εξασφαλίζει το TripAdvisor… είναι μια μοναδική ευκαιρία.»

Και συνεχίζει: «Υπάρχουν χώρες όπου το TripAdvisor είναι η κορυφαία πηγή επισκεψιμότητάς μας. Αμέτρητοι άνθρωποι κοιτάζουν τις σελίδες των επιχειρήσεών μας προτού αποφασίσουν που θα κάνουν κράτηση. Το στάδιο της κράτησης είναι από τα πιο σημαντικά στην προετοιμασία ενός ταξιδιού. »

Παρακολούθηση της απόδοσης των Επιχειρηματικών Καταχωρίσεων

Η παρακολούθηση της απόδοσης αποτελεί προτεραιότητα για τον Kaczanowski και την ομάδα των ξενοδοχείων και θέρετρων BlueBay.

«Παρακολουθούμε σχεδόν τα πάντα», υπογραμμίζει. «Εάν δεν μπορούμε να παρακολουθήσουμε την απόδοση μιας επένδυσης, απλά δεν την κάνουμε. Χρησιμοποιούμε στάνταρ εργαλεία όπως το Google Analytics και ένα μοντέλο κατανομής της απόδοσης που βασίζεται στην πλατφόρμα Ignition One. Εκτός των παραπάνω, πραγματοποιούμε αρκετούς πρόσθετους ελέγχους χρησιμοποιώντας το λογισμικό παρακολούθησης των συνεργατών μας. Το ίδιο ισχύει και για το TripAdvisor: μπορούμε εύκολα να διαχωρίσουμε την επισκεψιμότητα από τον ιστότοπο και να προσδιορίσουμε την αξία της. Επειδή ο προϋπολογισμός μας είναι αρκετά αυστηρός, σχεδόν οτιδήποτε κάνουμε βασίζεται σε δεδομένα. Και τα δεδομένα δείχνουν ότι η επένδυση στο TripAdvisor είναι καλή επιχειρηματική κίνηση.»

Μια εξελισσόμενη στρατηγική

«Το TripAdvisor έχει εξελιχθεί από τοποθεσία για τον προγραμματισμό των διακοπών σε ιστότοπο για προγραμματισμό και κράτηση», λέει ο Kaczanowski. «Θέλαμε να επωφεληθούμε από αυτήν την αλλαγή. Στην αρχή, εκμεταλλευτήκαμε την Επιχειρηματική Καταχώρισή μας δημοσιεύοντας Ειδικές Προσφορές και συμπεριλαμβάνοντας στη σελίδα τα στοιχεία απευθείας επικοινωνίας μας. Έτσι εξασφαλίσαμε αρκετή προβολή και αυξήσαμε τις απευθείας κρατήσεις μας. Έπειτα αρχίσαμε να συμμετέχουμε στις εκστρατείες Κόστους Ανά Κλικ του TripConnectTM. Με αυτόν τον τρόπο, όταν κάποιος επισκέπτεται τη σελίδα της επιχείρησής σου στο TripAdvisor, έχεις πολλούς τρόπους να τον ενθαρρύνεις να κάνει κράτηση, είτε μέσω των συνδέσμων απευθείας επικοινωνίας είτε μέσω της μετα-αναζήτησης.»

Ο Kaczanowski ανακάλυψε επίσης ένα απροσδόκητο πλεονέκτημα του TripConnect:  Είναι ένας εύκολος τρόπος να παρακολουθεί κανείς τις τιμές των επιχειρήσεών του μέσω άλλων καναλιών:

«Η μεγαλύτερη πρόκληση για εμάς είναι η διαχείριση της ομοιομορφίας των τιμών σε όλα τα κανάλια, ώστε να μην βγαίνουν τα πράγματα εκτός ελέγχου. Αυτό είναι πολύ δύσκολο, ειδικά για τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία. Το TripConnect μας βοηθά να εντοπίζουμε προβλήματα σχετικά με τα επίπεδα των τιμών, ώστε να λαμβάνουμε τα απαιτούμενα μέτρα. Μπορείς να δεις κατευθείαν τι γίνεται και να αντιδράσεις ανάλογα. Το TripAdvisor είναι ένας σπουδαίος σύμμαχος από αυτήν την άποψη».

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ