Καζίνο: Διαγωνισμός για το Ελληνικό- Μετεγκατάσταση του Mont Parnes σε 18 μήνες

13-12-16 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Ανοίγει ο δρόμος για το καζίνο στο Ελληνικό, καθώς στο πολυνομοσχέδιο, που κατατέθηκε χθες στη Βουλή μεταφέρονται στο υπουργείο Οικονομικών οι αρμοδιότητες από την αρμόδια επιτροπή (ΕΕΕΠ), προκειμένου το υπουργείο να προκηρύξει διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό. Παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στο καζίνο Mont Parnes να "κατεβεί" από την Πάρνηθα, μετά την παρέλευση 18 μηνών από τη δημοσίευση του νόμου,  σε άλλη τοποθεσία εκτός των ορίων του Δήμου Αθηναίων (πιθανολογείται στο Βόρεια Προάστια). 

Διαβάστε αναλυτικά τα άρθρα 110 και 111 με τις ρυθμίσεις για τα δυο καζίνο...

Αρθρο 110

Ρυθμίσεις για την χορήγηση άδειας καζίνο στο πρώην Διεθνές Αεροδρόμιο του Ελληνικού

1. Στο τέλος της παρ. 1 του άρθρου 1 του v. 2206/1994 (Α' 62) προστίθεται εδάφιο Ιβ' ως ακολούθως: 

"Ιβ. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών χορηγείται μία (1) άδεια λειτουργίας καζίνο εντός της περιοχής του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού — Αγίου Κοσμά, όπως η περιοχή αυτή ορίζεται στην παράγραφο 1 του άρθρου 2 του v. 4062/2012 (Α' 70). Για την χορήγηση της άδειας λαμβάνεται υπόψη το Σχέδιο Γενικής Διάταξης, όπως αυτό ορίζεται στην από 14 Νοεμβρίου 2014 Σύμβαση Αγοραπωλησίας Μετοχών μεταξύ του ΤΑΜΕΙΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΕ, της HELLlNlKON GlOBAl Ι SA, της LAMDA DEVELOPMENT ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ και του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ως εκ τρίτου συμβαλλόμενου, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, η οποία κυρώθηκε με το άρθρο Ι του v. 4422/2016 (A' 181).». 

2. Στο τέλος της παρ. 7 άρθρου 1 του v. 2206/1994 προστίθεται το ακόλουθο εδάφιο: 

«Για την χορήγηση άδειας λειτουργίας καζίνο εντός του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού — Αγίου Κοσμά διεξάγεται διεθνής πλειοδοτικός διαγωνισμός, με προκήρυξη του του Υπουργού Οικονομικών. Με όμοια απόφαση ρυθμίζονται οι λεπτομέρειες διεξαγωγής του διαγωνισμού, όπως η σύσταση και συγκρότηση Επιτροπής Διαγωνισμού, ο τρόπος και τα κριτήρια αξιολόγησης και άλλες λεπτομέρειες που αφορούν στην εν γένει διαδικασία, το χρονοδιάγραμμα, και την κατακύρωση. Η προκήρυξη του διαγωνισμού, και η άδεια περιλαμβάνει πλαίσιο τεχνικών προδιαγραφών για την ανάπτυξη και τη λειτουργία καζίνο, λαμβανομένων υπ' όψιν του Σχεδίου Γενικής Διάταξης Και του χρόνου λειτουργίας του καζίνο. 

3. Η παράγραφος 4 του άρθρου 1 τοι' v. 2206/1994 (Α 62) αντικαθίσταται ως εξής: 

4. Η ακριβής θέση κάθε καζίνο, μέσα στα όρια των ανωτέρω περιοχών, η έγκριση των κτιριακών εγκαταστάσεων, η ημερομηνία έναρξης λειτουργίας τους, καθώς και κάθε άλλο σχετικό με τη άδεια λειτουργίας Των καζίνο θέμα, ρυθμίζεται ή/και Τρ0ΠOΠOΙξίΤαι με απόφαση της ξ.Ε.Ε.Π., κατά την κρίση της, εκτός εάν άλλως προβλέπεται στον παρόντα νόμο. Σε μετεγκατάστασης, με την ίδια απόφαση δύνανται να τροποποιούνται, πλέον των ανωτέρω, το ειδικό ετήσιο Τέλος της παραγράφου 9 του άρθρου 2 καθώς και τα αντισταθμιστικά οφέλη, τα οποία συμβατικά έχουν αναλάβει να παρέχουν Τα καζίνο της μετεγκατάστασής τους, λαμβάνοντας υπόψη τυχόν υπεραξία που δημιουργείται για την επιχείρηση καζίνο από την μετεγκατάσταση αυτή. οι χορηγούμενες άδειες είναι οριστικές και δεν επιτρέπεται η χορήγηση προσωρινών αδειών ή οποιαδήποτε λειτουργία της επιχείρησης κατά παρέκκλιση από τους όρους Που ορίζονται στην άδεια. 

Άρθρο 111 

Διατάξεις για το Καζίνο Μον Παρνές Πάρνηθας 

1. Στην παρ. 3 του άρθρου 1 του v. 2206/1994 (K 62) προστίθεται νέο εδάφιο ως εξής: «Εξαιρετικά επιτρέπεται η μεταφορά της επιχείρησης καζίνο του Μον Παρνές από την Πάρνηθα σε θέση εκτός των ορίων του Δήμου Αθηναίων μετά την παρέλευση δέκα οχτώ μηνών από την δημοσίευση του παρόντος.» 

2. Η μετεγκατάσταση της επιχείρησης του Καζίνο Πάρνηθας, η ακριβής θέση υλοποίησης της νέας επένδυσης, οι κτιριακές εγκαταστάσεις ορίζονται με απόφαση της Ε.Ε.Ε.Π. που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα ης Κυβερνήσεως κατόπιν πρότασης της επιχείρησης. Με την πρόταση μετεγκατάστασης συνυποβάλλονται: α) Πλήρες Επιχειρηματικό Σχέδιο (business ρΙαη) για τη λειτουργία του καζίνο στη νέα του θέση, σε βάθος πενταετίας. β) οι απαιτούμενες τοπογραφικές, αρχιτεκτονικές, στατικές, ηλεκτρομηχανολογικές. περιβαλλοντικές και λοιπές μελέτες για τα νέα κτίρια και τις εγκαταστάσεις, γ) εφόσον η νέα θέση αφορά σε υφιστάμενα κτίρια, οι οικοδομικές άδειες τα σχέδια ανέγερσης των κτιρίων αυτών, δ) οι πηγές και οι φορείς χρηματοδότησης της επένδυσης μετεγκατάστασης. ε) αναλυτική επιμέτρηση του κόστους μετεγκατάστασης, στ) αναλυτική εκτίμηση του άμεσου δημοσιονομικού Οφέλους προκύπτει από τη μετεγκατάσταση, τοι) κοινωνικού κόστουΨ0φέλους ποι.' αυτή συνεπάγεται, καθώς και των ωφελειών ποι) θα προκύψουν για την εθνική οικονομία, ζ) Μελέτη εκτίμησης τοι) κατώτατου ορίου των νέων θέσεων εργασίας που αναμένεται να προστεθούν στις υφιστάμενες, η) Αναφορά τήρησης και υλοποίησης όλων ανεξαιρέτως των συμβατικών υποχρεώσεων που ανέλαβε ο κάτοχος της άδειας για τη λειτουργία της επιχείρησης στην υφιστάμενη θέση, θ) αναλυτικό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης και έναρξης λειτουργίας της επένδυσης στη νέα θέση, ι) ανάλυση κινδύνων που επηρεάζουν την έγκαιρη ολοκλήρωση της επένδυσης ια) κάθε άλλο στοιχείο, δεδομένο ή έγγραφο, που κρίνεται σκόπιμο να υποβληθεί στην Ε.Ε.Ε.Π. για τη διαμόρφωση της κρίσης της.

3. Με την ίδια απόφαση της Επιτροπής τροποποιούνται σύμφωνα προς τα ανωτέρω οι όροι της άδειας του Καζίνο της Πάρνηθας. 

4. Η επιχείρηση καθ' όλη τη διάρκεια λειτουργίας στη νέα της θέση, υποχρεούται να διατηρεί, τον αριθμό θέσεων εργασίας διά του οποίου τηρούνται, κατ' ελάχιστον, οι σχετικές συμβατικές δεσμεύσεις που ίσχυσαν προ της μετεγκατάστασής της. 

5. Στην απόφαση της Ε.Ε.Ε.Π., λαμβάνονται υπόψη οι διατάξεις των άρθρων Ι παράγραφοι 4 Και 5 του v. 2206/1994 (Α' 62), 4 (περίπτ. 2 και 18), 5 (περίπτ. 14), 7 (περίπτ. 2) και 8 του π.δ. της 23.02./Ο6.Ο3.1987 (N 166), 54 παράγραφος 15 του v. 4002/2011 (A' 180). 

6. Από την έναρξη λειτουργίας της επιχείρησης στη νέα της θέση εφαρμόζεται η διάταξη της παραγράφου 1 του άρθρου 5 του v. 3139/2003. Η μεταβίβαση προς το Δημόσιο γίνεται αυτοδικαίως άνευ οιουδήποτε ανταλλάγματος. 

7. Οι χρηματικές υποχρεώσεις του κατόχου της άδειας λειτουργίας της περίπτ. α) της παρ. 1 του άρθρου 1 του v. 2206/1994, ποι4 προβλέπονται στην περίπτ. β) της παρ. 3 και στην περίπτ. β) της παρ. 5 του άρθρου 3 καθώς και στην περίπτ. a) της παρ. 1 του άρθρου 8 τοι) v. 3139/2003 (Α' 100), εξακολουθούν να τον βαρύνουν, χωρίς άλλη αναπροσαρμογή, μέχρι την περαιτέρω αξιοποίηση των αναφερόμενων στις περιπτ. α) έως γ) της παρ. 1 του άρθρου 3 του ιδίου νόμου κτιριακών εγκαταστάσεων. O κάτοχος της άδειας λειτουργίας αναλαμβάνει, επίσης, και την υποχρέωση προστασίας και φύλαξης των ανωτέρω κτιριακών εγκαταστάσεων καθώς και τη συντήρηση και λειτουργία του λειτουργούντος τελεφερίκ των αναγκαίων για τη λειτουργία αυτού κτιριακών και μηχανολογικών εγκαταστάσεων. 

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια