Hotelising: Απολογισμός της τουριστικής περιόδου 2023

19-09-23 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η εταιρεία Hotelising υλοποίησε τη φετινή χρονιά το rebranding της εταιρείας, διατηρώντας ωστόσο-το αρχικό της όραμα , δηλαδή να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στον κλάδο της φιλοξενίας. Η ιδέα του rebranding έχει τις ρίζες της σε μια ανανεωμένη εταιρική δέσμευση στο να θέτουμε τους πελάτες μας στο επίκεντρο όλων όσων κάνουμε. Θέλουμε το νέο λογότυπο της εταιρείας Hotelising να μεταδίδει εμπιστοσύνη, αξιοπιστία και αφοσίωση στο να βοηθάμε τους πελάτες μας να επιτύχουν στον εξαιρετικά ανταγωνιστικό κλάδο της φιλοξενίας.

Η τουριστική σεζόν 2023 ξεκίνησε για την εταιρεία Hotelising με δυναμικές νέες συνεργασίες. Εντάχθηκαν στο portfolio της εταιρείας νέα μέλη, όπως τα Neoma Hotel και Altar Suites στην Αθήνα, το 1910 Lifestyle Hotel στο Βόλο, το Albatross Hotel στην Πάρο και το Sezian Boutique Homes & Villas στην Πρέβεζα.

Συνολικά, η φετινή τουριστική περίοδος αποδείχθηκε μια πολύ ικανοποιητική χρονιά με ανοδική πορεία αναφορικά με την αύξηση πληρότητας αλλά και αύξηση των εσόδων των πωλήσεων των ξενοδοχείων που βρίσκονται στο portfolio της.

Τα ξενοδοχεία της Πάρου πρωταγωνίστησαν στην τουριστική κίνηση της σεζόν, σημειώνοντας αύξηση εσόδων 11% με υψηλή μέση ημερήσια τιμή δωματίου (ADR). Τα ξενοδοχεία-μέλη μας στην Ίο και στη Σαντορίνη σημείωσαν κατά μέσο όρο αύξηση εσόδων στα 8% . Ακόμη, συγκριτικά με το 2022, σημαντικά αποτελέσματα παρατηρούμε στο ξενοδοχείο μας στη Μύκονο το οποίο σημείωσε αύξηση εσόδων στα 7%. Τα καταλύματά μας στη Ρόδο, τα οποία αντιμετώπισαν φέτος μία από τις πιο δύσκολες χρονιές, λόγω της καταστροφικής φωτιάς, φαίνεται πως θα κλείσουν τη χρονιά στα ίδια επίπεδα με το 2022.

‘’Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου λόγω των φυσικών καταστροφών σε προορισμούς στους οποίους έχουμε συνεργασίες,  η εταιρεία μας δημιούργησε μια δυναμική στρατηγική πωλήσεων και μάρκετινγκ που συνέβαλε σημαντικά στα θετικά αποτελέσματα της φετινής χρονιάς. Αρχικά, δώσαμε έμφαση στη δημιουργία μιας ορθολογικής τιμολογιακής πολιτικής, και στη συνέχεια πορευτήκαμε σε σταδιακή αύξηση τιμών μέσα από την καθημερινή παρακολούθηση και ανάλυση δεδομένων, ώστε να καταλήξουμε στα οικονομικά αποτελέσματα που είχαμε θέσει εξαρχής και τα οποία ξεπερνούν τα αποτελέσματα του 2022’’, δήλωσε η Κ. Κατερίνα Πετροπούλου, ιδρύτρια της εταιρείας Hotelising.

Στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας Hotelising είναι η συμμετοχή της στην έκθεση 100% Hotel Show με δυναμική παρουσία διαθέτοντας περίπτερο στους εκθέτες, δίνοντας τη δυνατότητα γνωριμίας με ξενοδόχους.

 

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Οι Δήμοι του Νοτίου Αιγαίου διεκδικούν την είσπραξη του Τέλους για την κλιματική κρίση
Συνέδριο στη Ρόδο | «Ο ρόλος της δημοσιογραφίας στην τοπική ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος στην περιφέρεια»
Τουριστικοί πράκτορες από την Ολλανδία και το Βέλγιο σε ταξίδι εξοικείωσης στην Αρκαδία
Τουρισμός | Η Αθήνα στις φθηνότερες πόλεις για τα city breaks των Βρετανών - Τι δείχνει η έρευνα του Post Office Travel Money
LE MONDE diplomatique: «Η υπόθεση Μπελέρη» και η τουριστική ανάπτυξη στην αλβανική ριβιέρα
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στα εγκαίνια της έκθεσης «Pablo Picasso
12 δημοσιογράφοι και travel bloggers από την Ολλανδία στην Κρήτη
Σκιάθος | Τουριστική προβολή στο εξωτερικό μέσω πρέσβεων
Τουρισμός: Σχεδόν 40 εκατ. αφίξεις στην Ελλάδα το 2028 - Οι κίνδυνοι από τον υπερτουρισμό
"Έκρηξη" νέων ξενοδοχείων στην Ισπανία – Θα ανοίγει ένα κάθε 4 ημέρες μέχρι το 2025