Τα Choice Hotels παρουσιάζουν τη «νεραϊδονονά» των ξενοδοχείων

28-03-23 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Τα όνειρα των ταξιδιωτών πραγματικότητα επιδιώκουν να κάνουν τα Choice Hotels, μέσα από τη νέα τους καμπάνια Fairy Hotel Mother, μεταφορά της «νεραϊδονονάς», η οποία στοχεύει να απλοποιήσει και να αποβάλει το άγχος της διαδικασίας κράτησης.

Με πρωταγωνίστρια την ηθοποιό και ψυχαγωγό Zooey Deschanel, η καμπάνια προωθεί το ChoiceHotels.com ως έναν εύχρηστο ιστότοπο, προσφέροντας την καλύτερη εγγυημένη τιμή. Κάνοντας απευθείας κράτηση, οι ταξιδιώτες μπορούν να βρουν το κατάλληλο ξενοδοχείο με τις επιθυμητές ανέσεις στη σωστή τιμή για κάθε τύπο διαμονής.

Σύμφωνα με τη κα Noha Abdalla, επικεφαλής μάρκετινγκ των Choice Hotels, τα τελευταία χρόνια, οι άνθρωποι έχουν συνειδητοποιήσει τη σημασία του ταξιδιού στη ζωή τους, ωστόσο εξετάζουν κατά μέσο όρο 15 διαφορετικούς ταξιδιωτικούς ιστότοπους πριν κάνουν κράτηση, κάτι που μπορεί να είναι αγχωτικό και τελικά να οδηγήσει σε υπερφόρτωση πληροφοριών. Συνεργαζόμενη με την αξιαγάπητη Zooey Deschanel, η εταιρεία παρέχει στους καταναλωτές τη σιγουριά ότι λαμβάνουν τη σωστή απόφαση κράτησης στο ChoiceHotels.com, τόσο λόγω των προσφερόμενων ξενοδοχείων, όσο και της εγγύησης καλύτερης τιμής.

Σχετική έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν πάρα πολλές επιλογές για την κράτηση της διαμονής τους σε ένα ξενοδοχείο και το 92% των millennials αναφέρουν ότι η εύρεση της καλύτερης προσφοράς ξενοδοχείου, είναι σημαντική. Ωστόσο, με την υπερπληθώρα ιστοτόπων που υπόσχονται τη χαμηλότερη τιμή, οι καταναλωτές βρίσκονται σε σύγχυση σχετικά με τις επιλογές κράτησης ξενοδοχείων. Με τη βοήθεια της ιδιόρρυθμης «νεραϊδονονάς», Fairy Hotel Mother, οι ταξιδιώτες μεταφέρονται χωρίς άγχος, απευθείας στο ξενοδοχείο που καλύπτει τις ανάγκες τους. Από τώρα και μέχρι το φθινόπωρο, τα σποτ που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τη McKinney, θα προβάλλονται στην τηλεόραση και θα εμφανίζονται σε Facebook, Snapchat, Instagram και άλλα ψηφιακά κανάλια, συμπεριλαμβανομένων των καναλιών της Zooey Deschanel.

Σημειώνεται ότι οι δύο επωνυμίες Choice Hotels που επισημαίνονται στην καμπάνια είναι τα πολυτελή ξενοδοχεία Cambria και το πρόσφατα ανανεωμένο Comfort.

 

διαβάστε ακόμα

Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός