Όλοι μπορούν να επισκεφθούν το εμβληματικό ξενοδοχείο Adlon Kempinski στο Βερολίνο, όπου κι αν βρίσκονται

24-01-23 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Far Away, So Close! είναι ο τίτλος μιας εμβληματικής ταινίας του Werner Herzog για το Βερολίνο. Ωστόσο, θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί και ως τίτλος για την τελευταία καινοτομία στο Hotel Adlon Kempinski Berlin.  Χάρη στην επαυξημένη πραγματικότητα, AR, η  επίσκεψη στο θρυλικό ξενοδοχείο ξαφνικά γίνεται εφικτή για όλους, ανεξάρτητα από το πόσο μακριά βρίσκονται

Βγάζοντας selfie μπροστά στο σιντριβάνι των ελεφάντων; Ξεφυλλίζοντας το μενού του εστιατορίου δύο αστέρων Lorenz Adlon Esszimmer; Περπατώντας στην Προεδρική Σουίτα με τον μπάτλερ; Κανένα πρόβλημα, με τη νέα εφαρμογή AR, γιατί οι ενδιαφερόμενοι μπορούν πλέον να μπουν στο Adlon από οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή και να το ζήσουν από κοντά – τουλάχιστον εικονικά. Η ψευδαίσθηση είναι τέλεια, όπως αναφέρει η κα Karina Ansos, η διευθύνουσα σύμβουλος του θρυλικού ξενοδοχείου στην Πύλη του Βρανδεμβούργου, επισημαίνοντας ότι οι ταξιδιώτες που στο παρελθόν έμειναν στο ξενοδοχείο, μπορούν να ανανεώσουν τις αναμνήσεις τους, ενώ οι ταξιδιώτες που προτίθενται να κάνουν κράτηση, εντείνουν με αυτόν τον τρόπο την προσμονή και την περιέργειά τους.  

Η εφαρμογή AR είναι ένα πολύ ιδιαίτερο, αν και καθυστερημένο, δώρο επετείου του Hotel Adlon Kempinski Berlin, τόσο στον εαυτό του, όσο και στους λάτρεις του ξενοδοχείου. Αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την start-up εταιρεία του Βερολίνου ZAUBAR και προσαρμόστηκε ακριβώς στις ανάγκες των επισκεπτών και στα πρότυπα του παγκοσμίου φήμης του ξενοδοχείου. Η επαυξημένη πραγματικότητα περιγράφει μια «εκτεταμένη πραγματικότητα». Ο πραγματικός κόσμος συμπληρώνεται με εικονικές όψεις, έτσι ώστε να δημιουργείται μια εντελώς νέα, καθηλωτική εμπειρία και επέκταση του περιβάλλοντος. Είναι λίγο σαν επιστημονική φαντασία - οι επισκέπτες κάνουν check in όπου κι αν βρίσκονται στην πραγματικότητα και αφήνονται να μαγευτούν από τη μοναδική ατμόσφαιρα του ξενοδοχείου, αναφέρει η κα Ansos.

Χάρη στη νέα εφαρμογή Adlon AR, το smartphone γίνεται μία εικονική πύλη που οδηγεί στο εσωτερικό του ξενοδοχείου. Μετά από ένα ταξίδι στη συναρπαστική ιστορία του, ο χρήστης της εφαρμογής μπαίνει στην Pariser Platz, κάνει μια βόλτα στο κόκκινο χαλί, στη συνέχεια τον υποδέχεται ένας ρεσεψιονίστ και τον οδηγεί στο κομψό λόμπι. Η καρδιά του ξενοδοχείου μπορεί να προβληθεί σε λειτουργία 360° , ενώ οι χρήστες μπορούν να τραβήξουν φωτογραφίες και βίντεο, υλικά που στη συνέχεια αποθηκεύονται με το υδατογράφημα Adlon και μπορούν να κοινοποιηθούν στα social media.

Η εικονική είσοδος στη Royal Suite προσφέρει κάτι περισσότερο από μια απλή εικόνα: Εδώ ο επισκέπτης γνωρίζει τον μπάτλερ Ρικάρντο - το καλό πνεύμα που βρίσκεται πάντα στην υπηρεσία των επιφανών καλεσμένων στις τρεις προεδρικές σουίτες. Για το γαστρονομικό φινάλε και το highlight της εικονικής διαμονής στο ξενοδοχείο, το Restaurant Lorenz Adlon ESS, το οποίο έχει βραβευτεί με δύο αστέρια Michelin, επίσης ανοίγει τις πόρτες και τα μενού του.

Τέλος, οι «ξεναγοί» Ranja Bonalana και Tom Vogt, που οδηγούν τους επισκέπτες στο εικονικό Adlon, δεν είναι άγνωστοι, καθώς είναι οι γερμανικές φωνές μεταγλώττισης των βραβευμένων με Όσκαρ Renée Zellweger και Colin Firth.

 

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια