Meliá & NH: Θα συνεχιστεί η πώληση ξενοδοχείων για να καλυφθεί το χρέος

28-09-22 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η ισπανική ξενοδοχειακή αλυσίδα Meliá Hotels και ο όμιλος NH Hotel Group επιδιώκουν να μειώσουν τα χρέη τους με την εκποίηση περισσότερων ξενοδοχείων τους.

Ο οδικός χάρτης για τις 2 εταιρίες περιλαμβάνει ένα επιχειρησιακό μοντέλο που βασίζεται στην αξιοποίηση ξενοδοχείων μέσα από ενοικίαση, διαχείριση ή franchise, ενώ παράλληλα επιδιώκεται η αύξηση ρευστότητας με την πώληση ξενοδοχείων.

Από την έναρξη της πανδημίας, η Meliá μείωσε τα ιδιόκτητα ξενοδοχεία της από 43 το 2019 σε 37 το 2022, φτάνοντας στο χαμηλότερο αριθμό ξενοδοχείων στην ιστορία της.

Η εταιρία χρειάζεται να καλύψει χρέος που ξεπερνά το 1,3 δισ. ευρώ για το πρώτο μισό του 2022.

Ο διευθύνων σύμβουλος, Gabriel Escarrer, δήλωσε ότι θα πρέπει να εφαρμοσθεί οικονομική στρατηγική με στόχο τη μείωση του χρέους του ομίλου και να υπάρξει σταδιακή επιστροφή στα εξαιρετικά επίπεδα πριν από την πανδημία, μειώνοντας το χρέος αυτή τη χρονιά κατά τουλάχιστον 250 εκατ. ευρώ, σε επίπεδα που είχαν επιτευχθεί δηλαδή το 2021 με τη μεταφορά οκτώ ξενοδοχείων στην Bankinter έναντι 200 εκατ. ευρώ.

 

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια