Τουρισμός | Έρευνα: Η τεχνολογία ανέπαφων υπηρεσιών στα ξενοδοχεία θα μειώσει δραστικά το προσωπικό

28-06-22 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Ανέπαφες συναλλαγές και παροχή πληροφοριών στις διακοπές τους στα ξενοδοχεία θέλει η πλειονότητα των ταξιδιωτών. Αυτό σημαίνει ότι τα ξενοδοχεία πρέπει να επενδύσουν στη σχετική τεχνολογία, που θα διασφαλίζει το ανέπαφο, προσφέροντας υπηρεσίες είτε δωρεάν είτε με πληρωμή για τη χρήση τους.

Το συμπέρασμα αυτό αναδεικνύει πρόσφατη έρευνα του γίγαντα της πληροφορικής Oracle.

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας είναι:

Σύμφωνα με τους υπευθύνους της έρευνας, αυτά είναι καλά νέα για τους ξενοδόχους που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία για να αντιμετωπίσουν τις ελλείψεις προσωπικού χωρίς να επηρεαστεί η αφοσίωση και η εξυπηρέτηση των επισκεπτών.

Η πανδημία ανέδειξε τον ρόλο της τεχνολογίας στο ταξίδι και στη διαμονή. Η βιομηχανία της φιλοξενίας δεν θα επιστρέψει ποτέ στην προηγούμενη κατάσταση, δήλωσε ο Alex Alt, ανώτερος αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής της Oracle Hospitality, προσθέτοντας: Οι επισκέπτες αναζητούν μια εξατομικευμένη, άκρως ψηφιακή εμπειρία στο ξενοδοχείο, όπως ακριβώς περιμένουν σε άλλους τομείς της ζωής τους, από τις τράπεζες μέχρι την παραγγελία γευμάτων. Αυτό πρέπει να γίνει κατανοητό σε έναν ξενοδοχειακό οργανισμό, είτε έχει δύο ακίνητα είτε 2.000.

Η έρευνα "Hospitality in 2025: Automated, Intelligent... and More Personal" ρώτησε 5.266 καταναλωτές και 633 στελέχη ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο την άνοιξη του 2022 για να κατανοήσει καλύτερα πώς έχουν αλλάξει οι προσδοκίες των επισκεπτών και πώς προσαρμόζονται τα ξενοδοχεία. Ρωτήθηκαν καταναλωτές και στελέχη στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Αυστραλία, την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη, τη Βραζιλία και το Μεξικό.

Οι υπόλοιπες διαπιστώσεις της έρευνας:

Τι λένε οι ξενοδόχοι

Οι ελλείψεις εργατικού δυναμικού παραμένουν ένα σημαντικό ζήτημα στον ξενοδοχειακό κλάδο, αλλά, σύμφωνα με τους ερευνητές, οι ξενοδόχοι εργάζονται για να ενσωματώσουν νέες τεχνολογίες ώστε να μειώσουν την πίεση στους επισκέπτες και το προσωπικό. Χαρακτηριστικά:

Τι λένε οι ταξιδιώτες 

Τιμές ξενοδοχείου A la Carte

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια