Ντεμπούτο στο TikTok για τη Meliá Hotels International

06-05-22 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Το ντεμπούτο της στο TikTok, ως μέρος της στρατηγικής ψηφιακής τοποθέτησης και ενίσχυσης περιεχομένου έκανε η Meliá Hotels International, σε συνεργασία με τον influencer Marcos Toscani, ο οποίος ως Meliá TikTok Luxury Expert, θα περιηγηθεί στα πιο εντυπωσιακά ξενοδοχεία της επιχείρησης.

Εμπειρίες πολυτέλειας, ονειρεμένοι προορισμοί και κορυφαίες γευστικές εμπειρίες, είναι το κοινό νήμα για το περιεχόμενο που θα μοιράζεται η Meliá Hotels International στο νέο της κανάλι @meliahotels στο TikTok, την πλατφόρμα με βίντεο σύντομης μορφής που έχει τη νεότερη βάση χρηστών από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως από τη λεγόμενη γενιά Z.

Με την εισαγωγή της στο TikTok, η Meliá γίνεται μια από τις πρωτοπόρες εταιρείες στον παγκόσμιο ξενοδοχειακό κλάδο με παρουσία στο εν λόγω κανάλι. Για να διασφαλίσει ότι κατανοεί τα κίνητρα και τις προσδοκίες αυτού του νέου κοινού, η Meliá έχει συνεργαστεί με πολλά πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο μέσω της Student League του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, γεγονός που  έπαιξε βασικό ρόλο στη δημιουργική διαδικασία και στον καθορισμό της στρατηγικής της.

Μαζί με τον δημιουργό περιεχομένου Marcos Toscani, με έμφαση αποκλειστικά στα πολυτελή ξενοδοχεία και με σχεδόν 400.000 ακόλουθους στο TikTok, η Meliá ξεκίνησε το νέο κανάλι με στρατηγική εστίαση στα πολυτελή προϊόντα της. Ξενοδοχεία όπως το Gran Meliá Iguazu (Αργεντινή), το Paradisus Grand Cana (Δομινικανή Δημοκρατία) ή το ME Cabo (Μεξικό) είναι από τα πρώτα ξενοδοχεία που επιλέχθηκαν για την πλατφόρμα, ενώ στο μέλλον θα προστεθούν και άλλοι εμβληματικοί προορισμοί. Ο κ. Toscani, είναι ο πρώτος πρεσβευτής της Meliá στο TikTok, ενώ το 2020 είχε λάβει και τον τίτλο του πρεσβευτή πολυτελούς τουρισμού του Visit Mexico το 2020.

Σχετικά, ο κ. ο Santiago García Solimei, Επικεφαλής του Global Social Media & Brand PR της Melia Hotels International , δήλωσε μεταξύ άλλων ότι έπειτα από αρκετά χρόνια οικοδόμησης της θέσης και της αναγνώρισης των brands του ξενοδοχειακού ομίλου στα βασικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ομάδα είναι πολύ περήφανη που έκανε το θεμελιώδες βήμα για να συνδεθεί με μια νέα γενιά ταξιδιωτών μέσω του νέου αυτού καθηλωτικού μέσου.

Σημειώνεται ότι το TikTok είναι μια εφαρμογή για κινητά που ξεκίνησε στην Κίνα και τώρα προσφέρει σε εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο την ευκαιρία να μοιράζονται βίντεο. Αυτή τη στιγμή έχει περισσότερους από 1 δις. χρήστες σε 150 χώρες σε όλο τον κόσμο, σε 75 γλώσσες. Πριν καν ανοίξει το δικό της κανάλι στο TikTok, η Meliá είχε ήδη περισσότερες από 12 εκατ. προβ

διαβάστε ακόμα

Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»