Accor: All-Inclusive συλλογή με 100 θέρετρα παγκοσμίως

05-05-22 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Την επιτάχυνση της επέκτασής της στην ταχέως αναπτυσσόμενη, all-inclusive αγορά ανακοίνωσε ο όμιλος Accor, με την All-Inclusive Collection, η οποία βασίζεται στην επιτυχία του brand Rixos και συντίθεται από πολυτελή και premium brands.

Βασικοί στόχοι της All-Inclusive Collection, είναι οι εμπειρίες υψηλής ποιότητας μέσω του προγράμματος ψυχαγωγίας και ευεξίας, καθώς και οι ποικίλες γαστρονομικές ιδέες.

Προς αυτή την κατεύθυνση, η νέα συλλογή θα ενσωματώσει τα βασικά πλεονεκτήματα των brands της Accor και θα αξιοποιήσει την ηγετική θέση του ομίλου στην αγορά στους τομείς πολυτελείας και premium.

Για την ανάπτυξη του τμήματος All-Inclusive, η Accor συνήψε το 2016 κοινοπραξία με τον Fettah Tamince, ιδρυτή της Rixos Hotels. Η συνεργασία έχει αποδειχθεί μεγάλη επιτυχία, με τη Rixos να τριπλασιάζει επιτυχώς το δίκτυό της τα τελευταία 5 χρόνια. Η Rixos είναι ένας κορυφαίος παγκόσμιος παίκτης στον τομέα πολυτελών all-inclusive και ο κυρίαρχος ηγέτης της αγοράς στην Τουρκία, τη Μέση Ανατολή και την Κεντρική Ασία με 24 ξενοδοχεία και περισσότερα από 10.000 δωμάτια σε λειτουργία και άλλα 26 ξενοδοχεία με περισσότερα από 14.000 δωμάτια σε ανάπτυξη.

Βασιζόμενη στην επιτυχία της Rixos, η Accor επεκτείνει σημαντικά την all-inclusive προσφορά της συμπεριλαμβάνοντας στη συλλογή τις πολυτελείς και premium μάρκες της Fairmont, Sofitel, Pullman, Swissôtel και Mövenpick.

Τα προσεκτικά επιμελημένα ψυχαγωγικά προγράμματα, τόσο για ημερήσιες όσο και για βραδινές δραστηριότητες, θα διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο και θα βασιστούν στην τεχνογνωσία της Rixos σε παιδικά κλαμπ, γυμναστήριο, θαλάσσια σπορ καθώς και στον προγραμματισμό για υπαίθριες δραστηριότητες. Οι επισκέπτες μπορούν να προσβλέπουν σε εντυπωσιακά σόου με συναρπαστικές παραστάσεις, που συνοδεύονται από εγκαταστάσεις σπα και ευεξίας παγκόσμιας κλάσης. 

Αυτό θα συμπληρωθεί από την εξαιρετική ποιότητα και το μεγάλο εύρος του εστιατορίου, του μπαρ, του beach club και της νυχτερινής ζωής, δημιουργώντας αξέχαστες εμπειρίες επισκεπτών. Ο προγραμματισμός της συλλογής σε αυτόν τον χώρο θα εμπνέεται και θα καθοδηγείται από το Carte Blanched, το F&B Concept Lab της Ennismore, με κάθε χώρο να παρέχει ποικίλες και πολιτιστικά σχετικές κουζίνες και γαστρονομικές εμπειρίες.

Η διεθνής επέκταση της επιχείρησης all-inclusive θα επικεντρωθεί στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή Αφρική, την Τουρκία, την Ασία και την Κεντρική Αμερική και Καραϊβική. Αυτές οι γεωγραφικές περιοχές έχουν επιλεγεί για τις πολλά υποσχόμενες δυνατότητες ανάπτυξής τους στο τμήμα all-inclusive, καθώς και για τη δύναμη που έχουν τα brands στις αγορές-στόχους.

Αρχικά, η συλλογή θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω επέκταση του αποτυπώματος της Rixos με 50 ακίνητα και θα κλιμακωθεί γρήγορα τα επόμενα 5 χρόνια, ως μέρος μιας πιο μακροπρόθεσμης στρατηγικής πολλαπλών brands με πάνω από 100 all-inclusive θέρετρα.

Η συλλογή έχει προετοιμαστεί για μια δυνατή χρονιά εγκαινίων που θα περιλαμβάνουν τα Rixos Gulf Hotel Doha, Rixos Qetaifan Doha, τα οποία θα ανοίξουν εγκαίρως για το Παγκόσμιο Κύπελλο της FIFA στο Κατάρ, καθώς και το πρόσφατο Swissôtel Sharm el Sheikh, το πρώτο ακίνητο που δεν ανήκει στη Rixos με 1.350 δωμάτια, υδάτινο πάρκο, πολλά εστιατόρια, beach club και εγκαταστάσεις ψυχαγωγίας.

 

 
 
 
 

 
 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο