Hyatt Loves Local: Παγκόσμιο πρόγραμμα συνεργασίας με πάνω από 160 μικρές επιχειρήσεις

12-05-21 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Σε συνέχεια της  παγκόσμιας πρωτοβουλίας του ομίλου Hyatt το 2020, Hyatt Loves Local, τα ξενοδοχεία Hyatt συνεργάζονται πλέον με ακόμα περισσότερες μικρές επιχειρήσεις που επηρεάζονται από την πανδημία του κορωνοϊού, με στόχο να ενισχυθούν οι κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιούνται.

Στη συνεργασία Hyatt Loves Local, συμμετέχουν ξενοδοχεία της Hyatt στις ΗΠΑ, την Ασία και Ειρηνικό, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και τις περιοχές της Νοτιοδυτικής Ασίας , με στόχο να καλυφθούν μεταξύ άλλων οι τρέχουσες ανάγκες των κοινοτήτων και των επισκεπτών της Hyatt, προσφέροντας παράλληλα επανασχεδιασμένες εμπειρίες, εμπνευσμένες από το νέο ταξιδιωτικό τοπίο.

Ειδικότερα, η συνεργασία Hyatt Loves Local συνδέει  τους επισκέπτες των ξενοδοχείων με τους ντόπιους, μέσα από προσφορές που αφορούν στην ευεξία, τις τέχνες, την ψυχαγωγία, τη γαστρονομία, τον εθελοντισμό και τις δραστηριότητες με ζώα συντροφιάς.

Ευθυγραμμισμένο με τη δέσμευση της Hyatt για άμεση αλλαγή, “Changing Starts Here”,  το πρόγραμμα συνεργασίας με τις τοπικές επιχειρήσεις επιταχύνει τις μακροχρόνιες προσπάθειες της Hyatt για ισότητα και ένταξη. Σχεδόν τα μισά από τα 100 ξενοδοχεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, συνεργάζονται με μικρές επιχειρήσεις γυναικών και μειονοτικών ομάδων που επλήγησαν ιδιαίτερα από την πανδημία του κορωνοϊού, αλλά και με νέες επιχειρήσεις που γεννήθηκαν από την πανδημία. Για παράδειγμα, το Hyatt Regency Mission Bay στο Σαν Ντιέγκο συνεργάζεται με τον Seaside Cinema για να προσφέρει εξατομικευμένες εμπειρίες θερινού σινεμά μέσω έξυπνων συσκευών, στις ακτές του Mission Bay. Οι ιδρυτές του Seaside Cinema, Brian και Krystil Hofmann, εμπνεύστηκαν αυτή τη λύση ως εναλλακτικό τρόπο ψυχαγωγίας, αφού οι εσωτερικοί χώροι και οι κινηματογραφικές αίθουσες δεν ήταν δυνατόν να λειτουργήσουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.  

Όσον αφορά στα ζώα συντροφιάς, τα ξενοδοχεία Hyatt διαπίστωσαν σημαντική αύξηση των υιοθεσιών κατά τη διάρκεια των lockdown και ξεκίνησαν συνεργασίες με τοπικές επιχειρήσεις κατοικίδιων ζώων, για να προσφέρουν περιποίηση και προνόμια στους επισκέπτες που ταξιδεύουν με τους μικρούς τους φίλους.

Επιπλέον, θέλοντας να καλύψουν την ανάγκη επαφής των επισκεπτών με την τέχνη, καθώς τα μουσεία, οι κινηματογράφοι και οι χώροι συναυλιών υπόκεινται σε αυστηρούς κανόνες για την αποφυγή εξάπλωσης του κορωνοϊού, τα ξενοδοχεία της Hyatt προσφέρουν στους λάτρεις της τέχνης πολυδιάστατα καλλιτεχνικά δρώμενα, όπως είναι για παράδειγμα εικονικές δραστηριότητες,  υπαίθριες συναυλίες και εκθέσεις χειροτεχνίας.

Μία ακόμη πρωτοβουλία της Hyatt, αφορά στον εθελοντισμό: Λόγω του ότι η πανδημία οδήγησε πολλούς ταξιδιώτες στην εθελοντική προσφορά, η Hyatt προσφέρει στους επισκέπτες της ευκαιρίες  σύνδεσης και υποστήριξης με τις τοπικές κοινότητες.

Τέλος, ο νέος τύπος καταστημάτων δώρων εντός των ξενοδοχείων, περιλαμβάνει δημιουργίες ντόπιων κατασκευαστών, προσφέροντας υποστήριξη στις κοινότητες αλλά και αυθεντικά αναμνηστικά του τόπου στον επισκέπτη, ενισχύοντας σημαντικά την ταξιδιωτική του εμπειρία. 

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια