Κορωνοϊός- Intercontinental: Πολιτικές ακύρωσης και ευέλικτες κρατήσεις

03-04-20 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η μάχη κατά του κορωνοϊού, έχει πλήξει σημαντικά την παγκόσμια τουριστική βιομηχανία. Ξενοδοχειακοί όμιλοι και εταιρείες καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να ανταπεξέλθουν στις αιφνίδιες καταστάσεις που έχουν προκαλέσει οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, σε μια συντονισμένη αντεπίθεση κατά του κορωνοϊού.

Προς αυτή την κατεύθυνση, ο όμιλος InterContinental Hotels Group (IHG) απαλλάσσει από τα τέλη ακύρωσης τις υπάρχουσες και νέες κρατήσεις σε όλα τα ξενοδοχεία Intercontinental παγκοσμίως, για διαμονές έως και 30 Απριλίου 2020.

Όσον αφορά στις κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω πρακτόρων ή σε ηλεκτρονική πλατφόρμα κρατήσεων όπως είναι για παράδειγμα οι Booking.com και Expedia, οι πελάτες θα πρέπει να επικοινωνούν απευθείας με τις εκάστοτε εταιρείες σχετικά με την πολιτική ακύρωσης και θα πρέπει να ανατρέχουν στους όρους και τις προϋποθέσεις τους.

Παράλληλα, η Intercontinental συνεργάζεται με τους συνεδριακούς της πελάτες, ώστε να διαχειριστούν από κοινού τις αλλαγές που απαιτούνται για τις κρατήσεις επαγγελματικών συναντήσεων και συνεδρίων, κατά περίπτωση. Μεταξύ άλλων, ο όμιλος προσφέρει στα συνέδρια νέες ημερομηνίες διεξαγωγής, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της εκάστοτε κράτησης.

Για τις μετά κορωνοϊού κρατήσεις, σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής ισχύοντα στοιχεία και χρονικές προβλέψεις, ο όμιλος δημιουργεί νέα, ευέλικτα και οικονομικά πακέτα. Ειδικότερα, για κρατήσεις που θα πραγματοποιηθούν μετά τις 30 Απριλίου 2020, οι πελάτες μπορούν να τροποποιήσουν τα ταξιδιωτικά σχέδια, όπως για παράδειγμα να ακυρώσουν την κράτησή τους μία έως δύο ημέρες πριν από την άφιξη, αν και ορισμένα από τα ξενοδοχεία ενδέχεται να ορίζουν διαφορετικό χρονικό διάστημα. Η αλλαγή της ημερομηνίας σε τυχόν κρατήσεις μέσω του προγράμματος Best Flexible Rate, μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα διαφορετικές τιμές και όρους, ωστόσο δεν προστίθεται καμία χρέωση για την πραγματοποίηση αλλαγών.

Τέλος, όπως δηλώνει ο όμιλος, πρώτη προτεραιότητα είναι η υγεία, η ασφάλεια και η ευημερία του προσωπικού και των πελατών της, συνεπώς θα προσαρμόζει κάθε φορά τις πολιτικές της στις εκάστοτε επικρατούσες συνθήκες.

 

διαβάστε ακόμα

«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά