trivago | Κορυφαίες συμβουλές για να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας του Αγίου Βαλεντίνου

28-01-20 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου πλησιάζει! Τι σημαίνει αυτό για έναν ξενοδόχο, όπως εσείς;

Σημαίνει ότι θα πρέπει να σηκώσετε τα μανίκια σας και να ξεκινήσετε να προωθείτε το κατάλυμά σας στα ζευγάρια που θέλουν να κάνουν κράτηση σε ξενοδοχεία κατά την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου. Άλλωστε, μιας και φέτος η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου πέφτει Παρασκευή, οι παρατεταμένες ρομαντικές αποδράσεις, οι διακοπές ή τα city break είναι στα σχέδια εκατομμυρίων ζευγαριών.

Σε αυτήν την ανάρτηση το businessblog της trivago σας δίνει τις κορυφαίες συμβουλές για να αυξήσετε τις κρατήσεις του ξενοδοχείου σας κατά τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου:

Απευθυνθείτε στη στοχευμένη ομάδα ταξιδιωτών

Ξεκινήστε να προωθείτε το κατάλυμά σας αρκετά νωρίς. Ενώ όσοι συνηθίζουν να προγραμμαετίζουν τα ταξίδια τους ξεκινούν να κάνουν κρατήσεις περίπου έναν μήνα πριν, συνήθως μόλις τελειώσει η εορταστική περίοδος της Πρωτοχρονιάς, πολλοί αυθόρμητοι ταξιδιώτες κάνουν κρατήσεις περίπου μία εβδομάδα πριν από τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου.

Θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι όποτε και αν κάνουν οι ταξιδιώτες την έρευνα, τον προγραμματισμό και την κράτησή τους για το ιδανικό κατάλυμα για εκείνους, θα δουν αμέσως τις προσφορές σας. Για τα ζευγάρια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια τεράστια κινητήριος δύναμη κατά την πραγματοποίηση κρατήσεων για διακοπές την περίοδο του Αγίου Βαλεντίνου. Επομένως, οι προσπάθειες προώθησης του καταλύματός σας θα πρέπει να ξεκινήσουν online με την ιστοσελίδα σας και τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χρησιμοποιήστε το θέμα, τη χρωματική παλέτα και το κείμενο που αντικατοπτρίζουν το πνεύμα της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου. Να έχετε σχεδιάσει καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο Instagram, το Twitter και το Facebook. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε το Snapchat και το Pinterest, εάν θέλετε να διευρύνετε το πεδίο σας.

Επιπλέον, απευθυνθείτε στους πιθανούς πελάτες σας μέσω email marketing. Στείλτε email ή εορταστικά ενημερωτικά δελτία με τις προσφορές σας στους πελάτες που είχατε τα προηγούμενα χρόνια κατά την ίδια περίοδο. Επίσης, στείλτε τα και σε όσους έχουν διαμείνει στο κατάλυμά σας ανά δύο άτομα μετά από απευθείας κράτηση σε εσάς. Αυτού του είδους η επίμονη προώθηση θα έχει αποτέλεσμα στην προσέλκυση πιστών πελατών, καθώς και στη διατήρηση των υφιστάμενων πελατών.

Και μην ξεχάσετε να απευθυνθείτε στους ταξιδιώτες μέσω online εργαλείων metasearch, όπως η trivago. Να πώς μπορείτε να δημιουργήσετε το προφίλ σας δωρεάν.

Δείξτε λίγη αγάπη

Μην ξεχάσετε να δείξετε λίγη αγάπη, διαφημίζοντας τις ειδικές προσφορές και τα πακέτα σας για αυτήν την ιδιαίτερη ημέρα. Εξάλλου, όλοι θέλουν να κάνουν μια έκπληξη στα αγαπημένα τους πρόσωπα και οι προσφορές σας θα πρέπει να φαίνονται πολλά υποσχόμενες.

Μπορείτε να δημιουργήσετε και να προωθήσετε διάφορα πακέτα, όπως προσφορές για κράτηση νωρίς, μια επιπλέον δωρεάν κράτηση για όσους κλείνουν ένα πακέτο για του Αγίου Βαλεντίνου, δωρεάν πρωινό το σαββατοκύριακο του Αγίου Βαλεντίνου, ένα δωρεάν δείπνο υπό το φως τον κεριών κ.λπ. Μπορείτε επίσης να προβάλετε την τοποθεσία σας, για παράδειγμα, εάν το κατάλυμά σας βρίσκεται έξω από μια πόλη στην οποία πραγματοποιούνται εκδηλώσεις, προωθήστε τουρ στην πόλη, ή εάν βρίσκεστε σε παραλία, προωθήστε μια ρομαντική απόδραση με σπα.

Πήρατε μια ιδέα. Οι επιλογές για την προσέλκυση ζευγαριών κατά τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου είναι άπειρες. Θα πρέπει απλώς να αξιοποιήσετε τη δημιουργικότητά σας και να το διασκεδάσετε.

Κάντε ειδικές προσφορές

Οι ειδικές προσφορές επιβάλλονται για μια ιδιαίτερη ημέρα όπως αυτή. Τα ζευγάρια επιθυμούν αυτή η ημέρα να έχει κάτι πιο ιδιαίτερο και θα πρέπει να δείξετε στους ενδιαφερόμενους πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε να έχουν μια αξέχαστη εμπειρία.

Ένας τρόπος να το κάνετε αυτό είναι μέσω της εφαρμογής Ειδική προσφορά στο trivago Business Studio. Με την Ειδική προσφορά, μπορείτε να έχετε περισσότερες πιθανότητες να ξεχωρίσετε στα αποτελέσματα αναζήτησης των ταξιδιωτών, προωθώντας το κατάλυμά σας. Η προσφορά θα εμφανίζεται στο προφίλ σας στην ιστοσελίδα της trivago, έτσι ώστε το προφίλ σας να ξεχωρίζει στα αποτελέσματα αναζήτησης της trivago. Εκτός αυτού, τα στοιχεία επικοινωνίας σας θα εμφανίζονται σε ευδιάκριτη θέση δίπλα στην προσφορά σας στο προφίλ σας.

Δημοσιεύστε ελκυστικές προσφορές, για να ενθαρρύνετε τους πιθανούς πελάτες να κάνουν κράτηση σε εσάς.

Δείξτε τι παροχές διαθέτετε

Προτού κάνουν κρατήσεις, τα ζευγάρια θα θέλουν να δουν τι προσφέρει το ξενοδοχείο σας για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. Αυτή είναι η τελευταία και πιο σημαντική ευκαιρία σας να εντυπωσιάσετε. Δώστε τους μια ένδειξη για τα σχέδια που έχετε για αυτήν την ιδιαίτερη ημέρα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φωτογραφίες από τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου στο κατάλυμά σας την περσινή χρονιά. Επίσης, αναφέρετε τι είδους παιχνίδια ή εκδηλώσεις προγραμματίζετε, απλώς και μόνο για να κάνετε πιο διασκεδαστική αυτήν την υπέροχη ημέρα. Σχεδιάστε ένα ειδικό μενού με βάση τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου και διακοσμήστε ανάλογα τον χώρο για το βράδυ.

Επιπλέον, βεβαιωθείτε ότι έχετε προγραμματίσει συναρπαστικές και ενδιαφέρουσες εσωτερικές/υπαίθριες δραστηριότητες για το υπόλοιπο σαββατοκύριακο. Σκεφτείτε δραστηριότητες, όπως πρωινό στο κρεβάτι με φράουλες βουτηγμένες σε σοκολάτα, μασάζ για ζευγάρια, κυνήγι θησαυρού, δείπνο με σαμπάνια, υπηρεσίες σπα κ.λπ. Ενημερώστε τα ζευγάρια για αυτές τις δραστηριότητες και προσελκύστε την προσοχή τους, ώστε να κλείσουν πακέτο προσφοράς σε εσάς.

Μη σταματάτε την προσπάθεια πώλησης πιο ακριβών υπηρεσιών

Η πώληση πιο ακριβών υπηρεσιών δεν είναι κάτι κακό: είναι κάτι εξαιρετικό για εσάς και την επιχείρησή σας και καλό για τους πελάτες σας. Την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, όλοι θα αναζητούν ευκαιρίες να «κακομάθουν» τον/τη σύντροφό τους ή και τον ίδιο τους τον εαυτό. Βεβαιωθείτε ότι παρέχετε τις κατάλληλες επιλογές γι’ αυτό. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο αναβάθμισης του δωματίου σε σουίτα κατά το check-in ή παροχής ενός πακέτου σπα σε μειωμένη τιμή για διαμονή το σαββατοκύριακο. Πέραν αυτού, να έχετε μικρούς πάγκους με λουλούδια, γλυκά, σοκολάτες και άλλα πολυτελή δώρα που είναι κατάλληλα για την περίσταση. Θα εκπλαγείτε όταν δείτε πόσοι άνθρωποι καταλήγουν να αγοράσουν πράγματα από εκεί. Με τέτοιες επιπλέον παροχές και τεχνικές πώλησης πιο ακριβών υπηρεσιών, μπορείτε να βοηθήσετε τους πελάτες σας να έχουν μια αξέχαστη εμπειρία στο κατάλυμά σας.

διαβάστε ακόμα

Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google
Ανοίγει την 1η Μαΐου το νέο πολυτελές Amyth of Mykonos | Super Paradise
Ο νέος γενικός διευθυντής του Eliamos Villas Hotel & Spa στην Κεφαλονιά
Oceania Cruises: Πολυάριθμα νέα δρομολόγια κρουαζιέρας σε Αθήνα και Ελληνικά νησιά το 2025
Κληρώθηκαν οι δικαιούχοι για το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους»
Τουρισμός | Η Ελλάδα στο top 10 των ευρωπαϊκών προορισμών, που θα επισκεφτούν φέτος οι Αυστραλοί
Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας | Τουριστική Προβολή στη Βαρσοβία και το Βελιγράδι
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | Έκρηξη κρατήσεων για το 2025 από το αεροδρόμιο του Μπόρνμουθ - Η Ρόδος στο top5