Το brand πολυτελών ξενοδοχείων του ομίλου Accor, Mondrian, εισέρχεται για πρώτη φορά στην Ευρώπη, ενισχύοντας περαιτέρω την ηγετική θέση του ομίλου στη γηραιά ήπειρο.
Η είσοδος της Mondrian, του 26ου brand της Accor, στην Ευρώπη γίνεται με 2 ξενοδοχεία στη Γαλλία που θα ανοίξουν το 2021, το Cannes Grand Hotel στο Croisette, 72 δωματίων και 11 ορόφων, και άλλο ένα στη Μπροντώ, που θα λειτουργήσει με 97 δωμάτια σε κτιριακές εγκαταστάσεις του 19ου αιώνα.
Τα ξενοδοχεία Mondrian διαθέτουν επαναστατικό σχεδιασμό και αποτελούν “must” προορισμούς για ταξιδιώτες και ντόπιους. Τα ξενοδοχεία αυτά βρίσκονται πάντα στην καρδιά των πιο συναρπαστικών πολιτιστικών δρωμένων, προσφέροντας καινοτομία και δημιουργικότητα για όλους.
Η Accor επωφελείται από τις εξαιρετικά ευνοϊκές τάσεις στην Ευρώπη, που αποτελεί δημοφιλή προορισμό για τουρίστες από όλο τον κόσμο και αντιπροσωπεύει σχεδόν το 50% του παγκόσμιου χαρτοφυλακίου της.
Τρεις χιλιάδες ξενοδοχεία μετρά πλέον η Accor στην Ευρώπη, καθώς και 340.000 δωμάτια σε 39 χώρες σε όλο τον κόσμο.
O όμιλος διέθετε 4 Luxury & Premium brand το 2016 και σήμερα περιλαμβάνει περί τα 20 πιο αναγνωρισμένα στον κόσμο, 11 εκ των οποίων βρίσκονται στην Ευρώπη. Τρία από αυτά, τα Sofitel, Rixos και Fairmont, στα 10 brand πολυτελείας στην ηπειρωτική Ευρώπη επιτρέποντας στον όμιλο, για πρώτη φορά, να αποκτήσει ηγετική θέση σε αυτή την αγορά φιλοξενίας στην Ευρώπη.
Μέσα σε μόλις μια τριετία, τα brand πολυτελείας και premium της Accor έχουν εισέλθει σε 9 νέους προορισμούς της Ευρώπης (Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Κροατία, Εσθονία, Ισραήλ, Λετονία, Μονακό, Ουκρανία, Αζερμπαϊτζάν και Καζακστάν), που σημαίνει οτι διαπρέπουν σε 28 από τις 39 χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος στην Ευρώπη. Για το 2023 ο όμιλος στοχεύει να αποκτήσει ηγετική θέση σε 25 ευρωπαϊκές χώρες.