Εξατομίκευση διαμονών ξενοδοχείου για διάφορους τύπους ταξιδιώτη

03-12-19 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η εξατομίκευση αποτελεί βασικό θέμα συζήτησης στον κλάδο της φιλοξενίας σήμερα και οι επαγγελματίες ανά τον κόσμο συμφωνούν ότι δεν πρόκειται πλέον για προνόμιο, αλλά για επιτακτική ανάγκη. Ως εκ τούτου, οι ξενοδόχοι πρέπει να προσαρμόζουν λεπτομερώς τις στρατηγικές τους όσον αφορά την εμπειρία πελατών, προκειμένου να εξασφαλίζουν ότι οι πελάτες τους θα έχουν μια αξέχαστη και εξατομικευμένη εμπειρία στο ξενοδοχείο τους. Διαβάστε το θέμα, που φιλοξενεί το businessblog της trivago.

Τονίζοντας το όφελος της εξατομίκευσης στον ξενοδοχειακό κλάδο, η IBM, στην έκθεσή της, Hotel 2020: The personalization paradox (Ξενοδοχεία 2020: Το παράδοξο της εξατομίκευσης), συμπεραίνει ότι «Η απόκτηση βαθύτερης κατανόησης των αναγκών και προτιμήσεων των πελατών –ή οικειότητας με τους πελάτες– μπορεί να επιτρέψει την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών που θα συμβάλλουν σε αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, μείωση του κόστους υπηρεσιών και βελτίωση της αφοσίωσης των πελατών. Εν τέλει, η εξατομίκευση μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη εξειδικευμένων υπηρεσιών, που παρέχονται σύμφωνα με τις τρέχουσες προτιμήσεις, και για τις οποίες οι πελάτες θα είναι πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω».

Ωστόσο, η παροχή εξατομικευμένων εμπειριών δεν είναι κάτι εύκολο. Πρέπει να γνωρίζετε τους πελάτες σας: τι θέλουν και πότε το θέλουν.

Σε αυτό το άρθρο, χωρίζουμε τους πελάτες ξενοδοχείων σε τρεις μεγάλες κατηγορίες, βάσει της συμπεριφοράς τους κατά την αναζήτηση ξενοδοχείων στην trivago*. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον διαχωρισμό, για να κατανοήσετε τι θέλουν οι διαφορετικοί τύποι ταξιδιωτών, ώστε να μπορείτε να τους προσελκύετε στο κατάλυμά σας.

Ταξιδιώτες πόλης

Ποιοι είναι:

Οι ταξιδιώτες πόλης αναζητούν καταλύματα στην trivago* για λιγότερες από 5 ημέρες, με την πλειονότητα των ταξιδιών τα σαββατοκύριακα. Αυτοί οι ταξιδιώτες συνήθως ταξιδεύουν με σύντροφο, οικογένεια ή φίλους, δηλαδή, σπάνια ταξιδεύουν μόνοι τους. Τα κύρια ταξιδιωτικά τους ενδιαφέροντα είναι τα αξιοθέατα, οι αγορές και η γνωριμία με την τοπική κουλτούρα, σημαντικό μέρος της οποίας είναι και η δοκιμή νέων φαγητών και ποτών.

Πού τους αρέσει να μένουν:

Οι ταξιδιώτες πόλης προτιμούν να μένουν στο κέντρο της πόλης ή γύρω από αυτό, είτε σε ένα ανεξάρτητο boutique ξενοδοχείο είτε σε μια αλυσίδα ξενοδοχείου, ανάλογα με τον προϋπολογισμό τους. Ορισμένες φορές, ωστόσο, μπορεί να προτιμήσουν τα προάστια, ειδικά αν η πόλη που επισκέπτονται είναι γεμάτη τουρίστες κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης σεζόν.

Ποιες υπηρεσίες θέλουν:

Τα στοιχεία συμπεριφοράς αναζήτησης στην trivago* αποκάλυψαν ότι το δωρεάν πρωινό και το Wi-Fi αποτελούν απαραίτητη προϋπόθεση για τους ταξιδιώτες πόλης, ενώ ακολουθεί η πισίνα.

Δείτε παρακάτω περισσότερες υπηρεσίες με τις οποίες μπορείτε να παρέχετε αξέχαστες εμπειρίες πελατών για τους ταξιδιώτες πόλης:

Business ταξιδιώτες

Ποιοι είναι:

Οι business ταξιδιώτες αναζητούν καταλύματα στην trivago* για λιγότερες από 5 ημέρες, με την πλειονότητα των ταξιδιών τις καθημερινές. Αυτοί οι ταξιδιώτες συνήθως ταξιδεύουν μόνοι. Τα κύρια ταξιδιωτικά τους ενδιαφέροντα σχετίζονται μόνο με την εργασία τους. Συνήθως δεν ενδιαφέρονται για τα αξιοθέατα. Ωστόσο, μπορεί να τους ενδιαφέρει να επισκεφτούν ορισμένα εστιατόρια υψηλής ποιότητας για προσωπικούς αλλά και επαγγελματικούς σκοπούς.

Πού τους αρέσει να μένουν:

Για τους business ταξιδιώτες, η τοποθεσία διαμονής είναι υψίστης σημασίας σε σχέση με την τοποθεσία των συσκέψεων και των συνεδρίων όπου πρέπει να παραβρεθούν, ή του γραφείου και άλλων εργασιακών χώρων. Καθώς συνήθως δεν είναι αυτοί που πληρώνουν τον λογαριασμό, οι business ταξιδιώτες δεν επηρεάζονται τόσο από την τιμή. Ως εκ τούτου, οι τύποι καταλυμάτων που προτιμούν είναι οι γνωστές αλυσίδες ξενοδοχείων, στις οποίες κερδίζουν πόντους από προγράμματα επιβράβευσης και δωρεάν αναβαθμίσεις. Έτσι, απολαμβάνουν μια άνετη και ενίοτε πολυτελή διαμονή, χωρίς να πληρώνουν τίποτα οι ίδιοι.

Ποιες υπηρεσίες θέλουν:

Τα στοιχεία συμπεριφοράς αναζήτησης στην trivago* αποκάλυψαν ότι, αναζητώντας το ιδανικό ξενοδοχείο, οι business ταξιδιώτες επιλέγουν καταλύματα 5 ή 4 αστέρων, με εξαιρετικές αξιολογήσεις. Το δωρεάν πρωινό, η πισίνα, το Wi-Fi και ο χώρος στάθμευσης είναι ορισμένες ακόμα απαραίτητες παροχές για τους περισσότερους από αυτούς τους ταξιδιώτες.

Εκτός από τις προαναφερθείσες υπηρεσίες, δείτε παρακάτω μερικούς ακόμη τρόπους να βοηθήσετε τους business ταξιδιώτες να επωφεληθούν στον μέγιστο βαθμό από τη διαμονή τους:

Ταξιδιώτες αναψυχής

Ποιοι είναι:

Οι ταξιδιώτες αναψυχής αναζητούν καταλύματα στην trivago* για περισσότερες από 5 ημέρες. Ο τύπος διακοπών που προτιμούν είναι σε προορισμούς με ήλιο και παραλία ή βουνό. Ενδιαφέρονται κυρίως για τα αξιοθέατα, τη φύση, υδάτινα και άλλα περιπετειώδη σπορ, και χαλάρωση. Λόγω αυτού, είναι συνήθως πιο ευέλικτοι από τους ταξιδιώτες πόλης και τους business ταξιδιώτες, καθώς δε βιάζονται και θέλουν να ζήσουν την εμπειρία του ταξιδιού με τους δικούς τους ρυθμούς. Οι ταξιδιώτες αυτού του τύπου συνήθως ταξιδεύουν με τον σύντροφό τους, οικογένεια ή φίλους.

Πού τους αρέσει να μένουν:

Οι ταξιδιώτες αναψυχής προτιμούν να μένουν σε μέρη κοντά σε μια παραλία ή στην κορυφή ενός βουνού. Συνήθως προτιμούν ξενοδοχεία που προσφέρουν περιπετειώδη σπορ, δραστηριότητες, πρωινό και μπουφέ, σπα, σάουνα και άλλες χαλαρωτικές παροχές εντός του καταλύματος. Ένα μεγάλο ποσοστό των ταξιδιωτών αναψυχής προτιμούν επίσης τα Bed & Breakfast (B&B), ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν την ησυχία και την άνεση που τους προσφέρει το μέρος.

Ποιες υπηρεσίες θέλουν:

Τα στοιχεία συμπεριφοράς αναζήτησης στην trivago* αποκάλυψαν ότι, όπως και για τους business ταξιδιώτες, η ποιότητα των δωματίων, τα αστέρια και οι αξιολογήσεις ενός καταλύματος είναι τα πιο σημαντικά στοιχεία και για τους ταξιδιώτες αναψυχής. Όταν σχεδιάζουν τις διακοπές τους, οι περισσότεροι επιλέγουν καταλύματα 5 ή 4 αστέρων. Επίσης, τους αρέσει να έχουν πρόσβαση σε δωρεάν πρωινό, πισίνα, παραλία, κλιματισμό, χώρο στάθμευσης και σπα.

Ας δούμε ποιες άλλες παροχές μπορεί να προσελκύουν ταξιδιώτες αναψυχής, πέραν των παραπάνω:

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ