Το φλέγον ζήτημα της ενίσχυσης των άμεσων κρατήσεων αναλύθηκε μεταξύ άλλων στο 3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος το οποίο πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Xenia 2019,.
Αναφορικά με το ανωτέρω ζήτημα, ο κ.Ian Macleod, Chief Marketing Officer for Hotel tech SaaS, Triptease, τόνισε ότι το 53% των κρατήσεων των ξενοδοχείων προέρχεται από off-line κανάλια, δηλαδή άμεσα κανάλια. Επιπροσθέτως, υπογράμμισε ότι η άμεση κράτηση δεν αφορά μόνο στο digital, αλλά στο τρίπτυχο άμεση διανομή-off-line και digital. Στη συνέχεια, ο κ. Macleod «προκάλεσε» τους παρευρισκόμενους να προσπαθήσουν να κάνουν μία κράτηση μέσω μεγάλης πλατφόρμας κρατήσεων ή απλά να τηλεφωνήσουν στο ξενοδοχείο, ώστε να καταλήξουν στο τι είναι ευκολότερο. Περαιτέρω, ο κ. Macleod αναφέρθηκε στο γεγονός ότι σε ένα ξενοδοχείο, τη μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα στην αγορά την προσφέρει το ταξιδιωτικό γραφείο.
Διαβάστε τη συνέχεια στο xenianews.gr