Γιατί τα ξενοδοχεία πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στις εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα

09-09-19 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η ραγδαία εξάπλωση των κινητών τηλεφώνων έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται το περιεχόμενο, μοιράζονται εμπειρίες, επικοινωνούν, πραγματοποιούν αγορές και αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις.

Η εποχή των κινητών σηματοδοτεί την απλοποίηση του τρόπου ζωής, την προσδοκία πρόσβασης σε οτιδήποτε με το πάτημα του δακτύλου και τα σύγχρονα brand χρειάζεται να αφομοιώσουν αυτές τις προσδοκίες.

Οι ξενοδόχοι, για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, χρειάζεται να κατανοήσουν τις ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών και πώς να χρησιμοποιούν την τεχνολογία για κινητά ώστε να προσφέρουν ξεχωριστές εμπειρίες πελάτη. 

Μεγάλα ξενοδοχειακά brand όπως η Hilton και η Marriott έχουν ήδη αναγνωρίσει οτι τα κινητά δεν είναι απλώβς ένα ακόμη κανάλι διαφήμισης ή διανομής αλλά το κλειδί για τον τρόπο ζωής των σύγχρονων ανθρώπων. 

Για το λόγο αυτό εφαρμόζουν μια προσέγγιση που δίνει προτεραιότητα στο κινητό και έχουν συνειδητοποιήσει τη σημασία της επικοινωνίας με τους επισκέπτες στην πλατφόρμα της προτίμησής τους. Αντι να τους ζητούν να αλληλεπιδράσουν με πολλαπλά σημεία τεχνολογίας ή διαφορετικά σημεία σε διαφορετικά στάδια, προσφέρουν μια ομαλοποιημένη εμπειρία.

Το ταξίδι του καταναλωτή στην εξυπηρέτηση από το ξενοδοχείο είναι κατακερματισμένο καθώς αναγκάζεται να χρησιμοποιεί διαφορετικά σημεία επικοινωνίας κατά τη διαμονή του. Για παράδειγμα το τάμπλετ για το τσεκ ιν, την τηλεόραση για πληροφορίες του ξενοδοχείου, φόρμες για παραγγελία στο δωμάτιο, τηλέφωνο στη ρεσεψιόν για επιπλέον υπηρεσίες κτλ.

Οι σύγχρονοι ξενοδόχοι χρειάζεται να υιοθετήσουν την προσέγγιση που δίνει προτεραιότητα στα κινητά ώστε να προσφέρουν εξοικονόμηση χρόνου και άμεση βοήθεια. Το 85% των διεθνών ταξιδιωτών έχουν μαζί τους στα ταξίδια κάποιο είδος φορητής συσκευής και η προτεραιότητα στα κινητά πρέπει να αποτελεί το κλειδί στη στρατηγική μάρκετινγκ.

Η Hilton ανέπτυξε μια προσωποποιημένη εφαρμογή για ξενοδοχεία που επιτρέπει στους επισκέπτες να κάνουν άμεση κράτηση, να επιλέγουν το είδος δωματίου της επιλογής τους, να χρησιμοποιούν ψηφιακό κλειδί για να αποφεύγουν τις ουρές στην υποδοχή, να κερδίζουν πόντους πιστότητας κτλ. Ωστόσο, και μικρότερα ξενοδοχεία μπορούν να αποκτήσουν τη δική τους εφαρμογή, με παρόχους τεχνολογίας στα ξενοδοχεία να προσφέρουν σε ανεξάρτητες μονάδες αντίστοιχη τεχνολογία που θα τις βοηθήσουν να παραμείνουν εντός ανταγωνισμού.

 

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ