Η Booking.com επέστρεψε το ποσό στην ιδιοκτήτρια ξενώνα

22-08-19 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η Βooking.com επέστρεψε τελικά το ποσό, που πήρε από το λογαριασμό ιδιοκτήτριας ξενώνα, όπως ενημέρωσε η ίδια την Πανελλήνια Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ", στην οποία κατήγγειλε το συμβάν και ζήτησε τη συνδρομή της. Σύμφωνα με την καταγγελία της, το ανεξόφλητο τιμολόγιο για το μήνα Ιούλιο 2019 προς την Booking.com ήταν 353,70 ευρώ, ωστόσο η πλατφόρμα αντί να εκτελέσει την πάγια εντολή γι’ αυτό το ποσό, πήρε 4.155,20 ευρώ στις 18 Αυγούστου. 

Όπως ενημέρωσε εγγράφως την ξενοδόχο η Βooking.com, η ανάληψη αυτή οφείλεται σε τεχνικό λάθος.

Διαβάστε την αρχική καταγγελία της ξενοδόχου στο Tornos News

 

 

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη