Η Βooking.com επέστρεψε τελικά το ποσό, που πήρε από το λογαριασμό ιδιοκτήτριας ξενώνα, όπως ενημέρωσε η ίδια την Πανελλήνια Ομοσπονδία Τουριστικών Καταλυμάτων "ΚΥΚΛΟΣ", στην οποία κατήγγειλε το συμβάν και ζήτησε τη συνδρομή της. Σύμφωνα με την καταγγελία της, το ανεξόφλητο τιμολόγιο για το μήνα Ιούλιο 2019 προς την Booking.com ήταν 353,70 ευρώ, ωστόσο η πλατφόρμα αντί να εκτελέσει την πάγια εντολή γι’ αυτό το ποσό, πήρε 4.155,20 ευρώ στις 18 Αυγούστου.
Όπως ενημέρωσε εγγράφως την ξενοδόχο η Βooking.com, η ανάληψη αυτή οφείλεται σε τεχνικό λάθος.
Διαβάστε την αρχική καταγγελία της ξενοδόχου στο Tornos News