Με ισχυρές επιδόσεις στα έσοδα την περασμένη χρονιά, η Hilton ξεπέρασε τη Marriott σε αξία ξενοδοχειακού brand παγκοσμίως.
Σύμφωνα με την κατάταξη της Brand Finance Hotels, η αξία του brand της Hilton παρουσίασε αύξηση 17%, στα 7,4 δισ. δολάρια.
Η Marriott είχε μείωση 8%, στα 5 δισ. δολάρια και η ισχύς του brand της μειώθηκε από AAA- σε AA+.
Η Marriott αντιμετωπίζει προκλήσεις στη Β. Αμερική εξαιτίας σκανδάλων υποκλοπής δεδομένων και ζητημάτων στα προγράμματα πιστότητας.
Η συνδυαστική αξία των brand της Marriott στην κατάταξη της Brand Finance Hotels εμφανίζεται μειωμένη κατά 30%, ανοίγοντας το δρόμο για το χαρτοφυλάκιο brand της Hilton το οποίο κερδίζει φέτος τον τίτλο του πιο πολύτιμου στον κόσμο.
Η συνδυαστική αξία της Hilton ανέρχεται σε 14,7 δισ. δολάρια, σχεδόν 2 δισ. δολάρια περισσότερα από της Marriott (12,9 δισ. δολάρια).
Η Hilton Worldwide Holdings πέτυχε συνολική ανάπτυξη των brand της 41% ενώ η Marriott International μείωση 30%.
Η αξία brand της Hilton στην κατάταξη συγκεντρώνεται σε 6 brand, έναντι 5 το 2018. Ο όμιλος πρόκειται να κατασκευάσει πολλά νέα ξενοδοχεία.
Τέσσερα brand της Marriott δεν κατάφεραν να μπουν στην κατάταξη της Brand Finance Hotel φέτος με τα 50 κορυφαία brand. H Marriott διαθέτει 12 brand στην κατάταξη με μια νέα είσοδο.
Η πρόσφατη ανακοίνωση της Marriott περί εισόδου της στην αγορά ενοικίασης σπιτιών, ωστόσο, αναμένεται να προσελκύσει μερίδιο αγοράς από την Airbnb και μπορεί να συμβάλλει στην άνοδο της αξίας των brand της την ερχόμενη χρονιά, σύμφωνα με την Brand Finance.
Τα χαρτοφυλάκια των Hilton και Marriott παραμένουν μπροστά σε σύγκριση με της Wyndham (3η θέση), η οποία είχε επίσης μείωση 8% στην αξία των brand της, στα 7,3 δισ. δολάρια.
Tα τρία ξενοδοχειακά brand που είχαν την ταχύτερη ανάπτυξη αυτή τη χρονιά ανήκουν στη Hilton (Homewood Suites, Double Tree και Hampton), ενώ τα τρία με τη μεγαλύτερη πτώση ήταν τα Westin, Residence Inn και Sheraton.