H εταιρεία ξενοδοχειακού μάνατζμεντ Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A., που συνεργάζεται ήδη με 48 ξενοδοχειακές μονάδες, οργάνωσε και φέτος τη CHC GOLDEN NIGHT 2019, μια γιορτή- θεσμό, που προάγει την αριστεία και την καινοτομία των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων με τον Όμιλο CHC.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο CHC Athina Palace Resort & Spa στο Μαδέ της Αγίας Πελαγίας, με τη συμμετοχή του Περιφερειάρχη Κρήτης Σταύρου Αρναουτάκη, του Δημάρχου Μαλεβιζίου Κώστα Μαμουλάκη, του εκπροσώπου του Ευρωβουλευτή Μανώλη Κεφαλογιάννη, Νίκου Χρονάκη, του εκπροσώπου του Δημάρχου Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινού, Γιώργου Καραντινού, του Αερολιμενάρχη Γιώργου Πλιάκα, τον Πρόεδρο των Τουριστικών Πρακτόρων, Βλατάκη Μιχάλη, Περιφερειακών και Δημοτικών Συμβούλων, πολλών εκπροσώπων του τουρισμού καθώς και εκπροσώπων του Επιμελητηρίου Ηρακλείου, των επιχειρήσεων και του δημοσιογραφικού κόσμου.
Ο Ιδρυτής και Γεν. Δ/ντης της εταιρείας Ζαχαρίας Α. Χνάρης, αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, αναφέρθηκε στην προσωπική του πορεία αλλά και στην πορεία της εταιρείας, από την ίδρυσή της μέχρι και σήμερα. Παρουσίασε παράλληλα τις συνεργασίες με τις 48 ξενοδοχειακές μονάδες που έχουν αναπτυχθεί, χρήσιμα οικονομικά στοιχεία της προηγούμενης σεζόν, τις προβλέψεις του 2019, ενώ έκανε και αναφορά στις καινοτόμες υπηρεσίες που προσφέρει Ο Όμιλος CHC, στα συνεργαζόμενα καταλύματα.
Ακολούθησε η βράβευση των ξενοδοχείων που διακρίθηκαν για τις υπηρεσίες τους την προηγούμενη περίοδο, που ήταν:
Επίσης Τιμητική Πλακέτα δόθηκε εκ μέρους του Ιδρυτή και Γενικού Διευθυντή Ζαχαρία Χνάρη στην οικογένεια Μάρακα για την πολυετή και πολύτιμη συνεργασία τους με τον Όμιλο CHC.
Η Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. παρέχει υπηρεσίες σε 4 τομείς: στην ενοικίαση ξενοδοχειακών μονάδων, στην πλήρη διαχείριση ξενοδοχείων (Full Hotel Management), στη σύναψη συμβάσεων με όλους τους τουριστικούς οργανισμούς καθώς και την πλήρη διαχείριση των πωλήσεων και στα ξενοδοχεία "CHC HOTELS", ένα σύστημα Franchise Corporation, όπου τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν το εμπορικό σήμα της εταιρείας και λειτουργούν σύμφωνα με τα πρότυπα/ταυτότητες του Ομίλου CHC ανάλογα με την κατηγορία και το είδος/concept του ξενοδοχείου.
Παράλληλα, ο Όμιλος CHC έχει ήδη ιδρύσει τουριστικά γραφεία στην Ελλάδα, ώστε να αυξήσει τον όγκο των κρατήσεων, βοηθώντας τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία να μεγιστοποιήσουν την πληρότητα τους κυρίως κατά τη διάρκεια της χαμηλής περιόδου αλλά και κάθε άλλη στιγμή κατά την οποία η επισκεψιμότητα παραμείνει χαμηλή.
Από τον Όμιλο CHC λειτουργούν και οι εξειδικευμένες υπηρεσίες Executive Chef και Executive Operation’s Manager, όπου οι κορυφαίοι συνεργάτες της εταιρείας, ελέγχουν κάθε ξενοδοχείο σχετικά με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, δημιουργώντας συνθήκες Quality Management, ενώ με την μέθοδο του Mystery Guest, εξασφαλίζουν την τήρηση των απαιτούμενων διαδικασιών.