TUI Blue: Το νέο mega-brand για τα ξενοδοχεία της TUI

13-03-19 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Σε ένα από τα κορυφαία ξενοδοχειακά mega-brand στον κόσμο, που θα περιλαμβάνει περισσότερα από 100 ξενοδοχεία με παγκόσμια παρουσία μέχρι το 2020, φιλοδοξεί να μετατρέψει την TUI Blue ο μεγάλος τουρ οπερέιτορ TUI, έπειτα από την ανακοίνωση συγχώνευσης σε αυτό των επωνυμιών TUI Sensimar και TUI Family Life.

To TUI Blue θα διαχωριστεί σε 3 διαφορετικές κατηγορίες κοινού: Τα TUI Blue for Two για ζευγάρια, τα TUI Blue for All για εμπειρίες από τον προορισμό και τα TUI Blue for Families για οικογένειες.

Το brand, το οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί τα πρώτα ξενοδοχεία το 2017, στη νέα του μορφή υπόσχεται μοντέρνες, καθημερινές εμπειρίες ελυστικές για διαφορετικές ηλικίες ταξιδιωτών.

Η συγχώνευση εκτιμάται οτι επιταχύνει την οργανική ανάπτυξη της αλυσίδας.

Την ίδια ώρα, η TUI θα συνεχίσει να αναπτύσσει πιο στοχευμένα κόνσεπτ ξενοδοχείων μέσα από τα brand των RIU Hotels, τα οποία συνδέονται αποκλειστικά με παραθαλάσσιες μονάδες, μέσα από τα Robinson, πολυτελή κλαμπ με έμφαση στην ξεκούραση και την ευεξία, μέσα από τα TUI Magic Life, κλαμπ που εστιάζουν στη διασκέδαση και τις αυθεντικές δραστηριότητες διασκέδασης και μέσα από τα TUI Sensatori με υπηρεσίες σπα.

Μέσα από τη διαδικασία απλοποίησης των brand, τα ξενοδοχεία παραμένουν ισχυρός κρίκος ανάπτυξης και αναδύεται ένα brand με παγκόσμια παρουσία που ενσωματώνει την επωνυμία της TUI στην ονομασία του, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του τουρ οπερέιτορ, Fritz Joussen.

Μετά την επιτυχή έναρξη λειτουργίας των πρώτων 10 ξενοδοχείων, η μετατροπή του brand σε παγκόσμια ναυαρχίδα της TUI στα ξενοδοχειακά brand αποτελεί το επόμενο βήμα στην σημαντική διεύρυνση του τομέα ξενοδοχείων, τόνισε. 

 

διαβάστε ακόμα

Η Χαβάη ψήφισε νόμο για τον περιορισμό των βραχυπρόθεσμων μισθώσεων
Ο τουρισμός εισέφερε 215 δισ. ευρώ στην οικονομία της Ιταλίας το 2023
Τουρκικός τουρισμός | Ρεκόρ αφίξεων το α' 4μηνο στην Αττάλεια
Πεζοπορικές ξεναγήσεις στο Βόλο από το Μάιο έως το Σεπτέμβριο
Προβολή της Αθήνας και της Σκύρου σε γερμανόφωνο περιοδικό
Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων